Que demande-t-on à un voiture de ville ? Être petit et flexible pour se déplacer confortablement dans le chaos de la circulation ? D'être financière ; Être Hardy à dure dans le temps la torture des routes grecques et des trajets quotidiens ? Pour être confortable ? Être bon marché ?
Répondre positive, aux questions ci-dessus, donne la Suzuki avec le Ignis. Le modèle qui qui rappelle les voitures Kei, soit vous l'aimez visuellement, ou non, vous devez admettre qu'il est la définition de l'utilité pour la "jungle" dans laquelle nous vivons. A vérifier. Il suffit d'y jeter un coup d'œil. Grande en tant que SUV (180 mm distance du sol), semble prêt à affronter les trous d'eau et les flaques d'eau, étroit de se déplacer avec facilité dans les rues bondées de la ville et compacta même dans la longueur (3.700 mm) n'aura aucune difficulté à trouver une place pour se garer.
Mais trop c'est trop les apparences. En étant ? Le Ignis de l'épreuve est notre traction avant et porte le quatre cylindres 1.200 Moteur essence DualJet avec puissance 90 chevaux et couple de 120 Nm. Με το Poids του να περιορίζεται στα μόλις 810 κιλά, το Ignis είναι όσο σβέλτο φαντάζεσαι. Κάνει το σπριντ από στάση στα 100 χ.α.ω. à l'adresse 12,2 δευτερόλεπτα, ενώ, όποια σχέση και να έχεις στο ακριβές πεντάρι κιβώτιο, θα επιταχύνει πρόθυμα. Η la consommation βρίσκεται… χαμηλότερα απ’ ότι περίμενες, καθώς η Suzuki δίνει 4,6 λίτρα/100 χλμ και εμείς κινηθήκαμε περίπου στα 5.
Sur à l'intérieur, τα πράγματα είναι μοντέρνα, μίνιμαλ και φιλόξενα. Η διχρωμία και το σπορτίφ τιμόνι δίνουν την ευχάριστη οπτική αίσθηση στον οδηγό που θα βρει εύκολα την ιδανική γι αυτόν θέση παρότι το τιμόνι ρυθμίζεται μόνο σε ύψος, και τους επιβάτες. Κυριαρχούν τα σκληρά πλαστικά, τα οποία είναι… ηλίου φαεινότερο πως είναι ποιοτικά, έχουν καλή συναρμογή και έχουν φτιαχτεί για να αντέξουν στο χρόνο. Η εργονομία είναι πολύ καλή και τα χειριστήρια εύκολα να τα μάθει κανείς. Στη μέση του ταμπλό δεσπόζει το infotainment, η οθόνη αφής του συστήματος πολυμέσων της Pioneer, qui δεν ακολουθεί την ευχρηστία του υπόλοιπου αυτοκινήτου και θα έπρεπε να είναι πιο γρήγορη.
Le site χώροι είναι άφθονοι, par θήκες και μικροαποθηκευτικούς χώρους να υπάρχουν παντού για τα ψιλά, το κινητό, τον καφέ, το νερό και ό,τι άλλο μπορεί να… κουβαλάς, ενώ βολικά είναι τα πράγματα και για τους πίσω επιβάτες. Δύο ενήλικες δεν θα αντιμετωπίσουν πρόβλημα με τα γόνατα και το κεφάλι. Το πορτ μπαγκάζ των 267 λίτρων είναι υπεραρκετό, ενώ στα highlights προστίθεται και το γεγονός ότι το πίσω κάθισμα είναι συρόμενο και ανακλινόμενο.
Πώς είναι όμως στο δρόμο; Όπως θα περίμενες, εκτός από τον πολιτισμένο, ήσυχο και οικονομικό κινητήρα, το Ignis έχει ευχάριστο χαρακτήρα και είναι ιδιαίτερα ευχάριστο, αλλά και κυρίως πολύ ευέλικτο. Ευκολοδήγητο, το Ignis έχει ως “όπλο”, πέρα από τις διαστάσεις, το ελαφρύ τιμόνι που κόβει αρκετά και τον μικρό κύκλο στροφής στα 9,4 μέτρα -παρά την κακή επαναφορά-, με αποτέλεσμα να κινείται με ευκολία στα στενά.
Le site αυξημένο ύψος του και η ρύθμιση των αναρτήσεων αμβλύνουν τα κακώς
κείμενα του ελληνικού οδοστρώματος, αν και υπάρχει μια ξερή αντίδραση
στις εγκάρσιες ανωμαλίες, όμως η qualité du roulement είναι καλή.
Το Ignis είναι οικονομικό, άνετο και σβέλτο. Πώς αντιδρά όταν πιεστεί; Περιέργως για τόσο μικρό και ελαφρύ αυτοκίνητο, το Ignis αφήνει μια αίσθηση στιβαρότητας όταν ταξιδεύει στον αυτοκινητόδρομο, ή όταν καλείται να κινηθεί γρήγορα. Le site inclinaisons παραμένουν σε λογικά επίπεδα, ενώ οι tendances à la baisse θα έρθουν προοδευτικά, μόνο αν ο οδηγός το παρακάνει και περάσει εσκεμμένα τα όριά του. Τα freins (δίσκοι εμπρός, ταμπούρα πίσω) ακινητοποιούν ικανοποιητικά το όχημα, αν και θα μπορούσαν να έχουν καλύτερη αίσθηση.
Εν κατακλείδι, κρίνοντας το Ignis ως ένα αυτοκίνητο πόλης, είσαι υποχρεωμένος απλά να βγάλεις το καπέλο στη Suzuki…