Live the Movement in the streets

Lancia is considering the return of the Delta Integrale!

Ακούγεται παλαβό, αλλά δεν είναι. Στο εξωτερικό (όπου η ζωή συνεχίζεται) έχει αρχίσει και φουντώνει η φήμη ότι η FCA (Fiat Chrysler) εξετάζει την ιδέα που έχει πέσει στο τραπέζι να αναβιώσει τη Lancia Delta Integrale. Το γιατί, είναι μάλλον αυτονόητο. Κάποιοι στην FCA θεωρούν ότι τώρα, που οι αναβιώσεις ειναι “μόδα”, το να επαναφέρουν στη ζωή το θρυλικό αυτοκίνητο που διέλυσε τα πάντα στο διάβα του, κερδίζοντας περισσότερους αγώνες του σκληροτράχηλου WRC από κάθε άλλο αυτοκίνητο, θα το έκανε να πουλήσει σαν φρεσκοψημένο, ζεστό ψωμάκι.

Το μοναδικό “πρόβλημα” είναι ότι η FCA έχει ποντάρει ένα αξιοσέβαστο ποσό στην επαναφορά της Alfa Romeo στην αμερικανική αγορά, με τη φίρμα να ετοιμάζει δυναμικό comeback (το ξεκίνησε με τη Giulia και έπονται και άλλα μοντέλα) και να καταλαμβάνει ουσιαστικά το ρόλο της σπορ μάρκας της Fiat. Αυτό, χρειάστηκε κεφάλαια, τα οποία εξοικονομήθηκαν από την ουσιαστική στασιμότητα της Lancia και μάλιστα, ο Marchionne επικρίθηκε επειδή έριξε “όλα τα λεφτά στην Alfa και άφησε τη Lancia να πεθάνει”.

Μέχρι τώρα ξέραμε πως ο προγραμματισμός δεν προέβλεπε σύντομα νέο μοντέλο για τη Lancia, αλλά “εγκλωβισμό” της παρούσας παραγωγής της για την κάλυψη της ζήτησης στην ιταλική αγορά. Φαίνεται όμως πως μια νέα ιδέα είναι ικανή να αλλάξει τα πράγματα. Τι λέει αυτή η ιδέα; Πως η επάνοδος της Alfa Romeo δεν θα έπρεπε να σημάνει τον “θάνατο” της Lancia, όπως δεν σήμανε της Abarth που “ζητά” διαφορετικά κοινά. Και πώς θα μπορούσε να γίνει αυτό;

Όχι με την αναβίωση της μάρκας και την επαναδραστηριοποίησή της, λένε οι ίδιες πηγές. Αλλά με τη δημιουργία μιας “μονοθεματικής” Lancia. Η ιδέα λοιπόν, θέλει την FCA να επαναφέρει στη ζωή τη Delta Integrale, στην “αυθεντική” μορφή της, ένα τετράθυρο hot hatch με τετρακίνηση και κάποιους από τους πολλούς υπερτροφοδοτούμενους κινήτηρες της FCA. Ή, για την ακρίβεια, η τελευταία πρόταση στελεχών της FCA, τη θέλει να φορά τον V6 twin-turbo κινητήρας της νέας Alfa Romeo Giulia, με τους 510 ίππους.

Και έτσι, το σκεπτικό της πρότασης λέει πως με την αναβίωση της Delta Integrale, δεν θα πείραζε κανέναν από τους φαν της φίρμας το γεγονός ότι η Lancia δεν θα είχε κανένα άλλο μοντέλο στη γκάμα της.

Οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι ο CEO της FCA, Sergio Marchionne δεν έδειξε ιδιαίτερο ενδιαφέρον με την ιδέα, κυρίως επειδή ο όμιλος επενδύει ένα σεβαστό ποσό στο relaunch της Alfa Romeo στις ΗΠΑ και γενικότερα στη βελτίωση και επέκταση της Alfa. Και, παρότι η λογιστική λέει ότι θα μοιάζει με γιγαντιαίο ρίσκο το να πέσουν χρήματα στο σχεδιασμό ενός ακόμα μοντέλου για μια διαφορετική φίρμα, η ιδέα της αναβίωσης της Integrale, ειμαι σίγουρος πως θα βρει πολλούς εραστές της αυτοκίνησης απόλυτα σύμφωνους…

A! Σχέδια υπάρχουν. Όπως τα εικονιζόμενα του revival Delta Integrale Evoluzione που έφτιαξε, το 2013, για την εταιρία, ο Ιταλός σχεδιαστής Angelo Granata. Το συγκεκριμένο μοντέλο, που θα φορά τον 5κύλινδρο 20βάλβιδο κινητήρα του (επίσης θρυλικού) Fiat Coupe, με δύο ηλεκτροκινητήρες, θα έχει τελική 250 χαω και θα κάνει τα 0-100 σε μόλις 5 δευτερόλεπτα. Πάντως, η FCA, παρά τις πιέσεις και… εκ των έσω, δεν φαίνεται να συγκινείται. Προς το παρόν…