Το νέο Honda Jazz e:HEV απέσπασε τη μέγιστη βαθμολογία των πέντε αστεριών στον τελευταίο κύκλο δοκιμών πρόσκρουσης του οργανισμού Euro NCAP, che
εισάγει μία σειρά αυστηρών, νέων αξιολογήσεων ασφάλειας. Το Jazz διαθέτει προηγμένη νέα δομή αμαξώματος και περιλαμβάνει ένα ολοκληρωμένο
πακέτο τεχνολογιών ενεργητικής ασφάλειας και βοηθημάτων του οδηγού στο βασικό εξοπλισμό του.
Αυτός ο συνδυασμός έξυπνα ενσωματωμένων χαρακτηριστικών ενεργητικής και
παθητικής ασφάλειας ενισχύουν το κύρος του μοντέλου ως ενός από τα ασφαλέστερα
επιβατικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη.
Το νέο Jazz που διατίθεται αποκλειστικά με υβριδικό κινητήριο
σύνολο, είναι το πρώτο μοντέλο της Honda στην Ευρώπη που φέρει εμπρόσθιο-μεσαίο
αερόσακο στο βασικό εξοπλισμό του. Ο αερόσακος είναι τοποθετημένος στην πλάτη του καθίσματος του
οδηγού και αναπτύσσεται στο χώρο μεταξύ οδηγού και συνοδηγού, περιορίζοντας
το ενδεχόμενο της άμεσης επαφής μεταξύ οδηγού και συνοδηγού σε περίπτωση μιας πλευρικής
σύγκρουσης.
Η ακριβής τοποθέτηση του αερόσακου
επιτυγχάνεται με τρεις ιμάντες, ώστε να παρέχει
μέγιστη προστασία κατά την ενεργοποίησή του, αγκαλιάζοντας τον οδηγό. Για το
σκοπό αυτό, η ομάδα μηχανικών της Honda διαμόρφωσε τη μονάδα του αερόσακου ώστε να
χωρά στο πάνω μαξιλάρι του νέου καθίσματος του οδηγού.
Ο νέος αερόσακος ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα
συνεργάζεται με δύο ακόμα χαρακτηριστικά σε περίπτωση πλευρικής σύγκρουσης:
Τους προεντατήρες ζωνών ασφαλείας για οδηγό και συνοδηγό που τους συγκρατούν
στη θέση τους και το ψηλότερα τοποθετημένο κεντρικό υποβραχιόνιο. Με τη νέα
μέθοδο, ο τραυματισμός του κεφαλιού μπορεί να μειωθεί θεαματικά τόσο για τον
επιβάτη που βρίσκεται στην πλευρά της σύγκρουσης όσο και για εκείνον που
βρίσκεται στην απέναντι πλευρά.
Ο νέος αερόσακος είναι ένας από
τους 10 που διαθέτει το Jazz e:HEV, το οποίο περιλαμβάνει επίσης Σύστημα Αερόσακου
i-side στα πίσω καθίσματα. Αυτός ο μοναδικός αερόσακος που είναι τοποθετημένος
στην επένδυση των πίσω θυρών, ενεργοποιείται για την προστασία των
πίσω επιβατών από προσκρούσεις στην πόρτα και την κολόνα C σε περίπτωση
πλευρικής σύγκρουσης. Επίσης, χάρη στις συμπαγείς διαστάσεις του, ο αερόσακος δεν υπονομεύει
τη μοναδική λειτουργία των magic seats του Jazz.
Τα συστήματα παθητικής ασφάλειας του νέου Jazz συμπληρώνονται από τις
κορυφαίες τεχνολογίες ενεργητικής ασφάλειας και υποβοήθησης οδήγησης Honda SENSING,
μεταξύ των οποίων μία βελτιωμένη, πιο ευρυγώνια και υψηλότερης
telecamera ad alta definizione. Sostituisce la telecamera multifunzione e la telecamera ad alta definizione.
funzione di sensore della precedente generazione di Jazz e riconosce
più caratteristiche della strada e del traffico. Il pacchetto tecnologico Honda SENSING, che viene fornito di serie su tutti i modelli
Honda, include
Adaptive Cruise Control, Lane Keeping Assist System e Road Departure Mitigation, tra gli altri.
Durante la progettazione e lo sviluppo di quest'ultimo
Jazz, il
Gli ingegneri Honda hanno utilizzato la tecnologia della struttura della carrozzeria Advanced Compatibility Engineering (ACE), che è la tecnologia di
la base per prestazioni eccellenti nel campo della sicurezza passiva. La tecnologia
L'ACE aiuta a diffondere
l'energia rilasciata in una collisione in modo uniforme in tutta la parte anteriore del
e riduce l'energia d'impatto assorbita dal resto del veicolo.
auto.
"La sicurezza è di fondamentale importanza per noi e
siamo lieti che l'auto abbia ricevuto il punteggio massimo di cinque stelle
nella nuova procedura di test Euro NCAP", ha commentato Takeki Tanaka, Large Project Leader di Honda. "Riprogettare
completamente Jazz siamo stati in grado di integrare
tecnologie avanzate e nuove per la struttura della carrozzeria e la più sofisticata
sicurezza passiva per offrire un'eccellente protezione in
ogni tipo di incidente. Aggiornare le sue attrezzature di base con quelle avanzate
caratteristiche di sicurezza e funzioni di supporto al conducente, abbiamo
garantire che il La Jazz rimane una delle auto più sicure
nella sua classe. Una nuova caratteristica chiave della Jazz è la visibilità ottimizzata dal cruscotto panoramico.
parabrezza e siamo orgogliosi di averlo raggiunto. senza sacrificare la sicurezza complessiva in un
collisione, cosa che non si trova facilmente in altre auto".
Il più rigoroso
i suoi protocolli di test Euro NCAP valutare
gli effetti delle forze d'urto in una collisione. Un parametro importante che è stato controllato
nei test di NCAP era se il Jazz è in grado di proteggere i passeggeri e di ridurre la gravità del danno.
collisione con altri veicoli coinvolti in caso di incidente. Le forze necessarie
L'impatto deve essere diretto verso le parti della struttura della vettura in cui la
l'energia viene assorbita in modo efficiente e sicuro, lasciando la maggior quantità possibile di energia nella
la cabina intatta, e senza esporre i passeggeri a livelli pericolosamente elevati di
carichi di decelerazione. Entrambe le funzioni devono essere eseguite
contemporaneamente quando si verifica un conflitto.
Allo stesso tempo, viene ampliato l'ambito di valutazione dei test laterali.
impatto e indagare sulla sicurezza post-impatto. I protocolli che
applicabili ai sistemi autonomi di frenata d'emergenza sono stati anch'essi rivisti
e si stanno effettuando test sui sistemi di allarme per i conducenti..
La nuova generazione di Jazz è stata lanciata in Europa nell'estate di
2020 con un propulsore ibrido silenzioso e reattivo, che ne fa un
la punta di diamante nel fedeltà al marchio
elettrificare l'intera gamma di modelli europei mainstream entro il 2022.