Με επιφάνεια 115.000τ.μ., 1.600 εκθέτες, 130.000 επισκέπτες και περισσότερα από 5.000 αυτοκίνητα, η φετινή “Auto e Moto d’Epoca” (20-23 Οκτωβρίου) θα αποτελέσει το κέντρο ενδιαφέροντος για όλους τους φίλους των κλασσικών οχημάτων.
Σε αυτή την πολύ σημαντική διοργάνωση δυναμικό παρόν δίνει το τμήμα Heritage της Stellantis, του οργανισμού που από το 2015 δημιουργήθηκε για να προστατέψει την ιστορική κληρονομιά των Ιταλικών μαρκών του Ομίλου: Abarth, Alfa Romeo, FIAT και Lancia. Στο χώρο του τμήματος Heritage οι επισκέπτες της έκθεσης θα μπορέσουν να απολαύσουν έξι από τα κοσμήματα της συλλογής του οργανισμού που χαρακτηρίζουν απόλυτα τις μάρκες τους. Αυτά οι είναι τα γεμάτα επιτυχίες στους αγώνες Abarth 750 Record (1956) και Abarth 1000 SP (1966), οι εκθαμβωτικές Alfa Romeo Alfetta (1974) και Alfa Romeo S.Z. (1989), αλλά και οι Lancia Aurelia B20 GT (1951) και Lancia Delta HF Integrale (1994), δύο μοντέλα που εκφράζουν απόλυτα το πάντα ανήσυχο πνεύμα της Lancia.
Δίπλα σε αυτές τις υπέροχες κατασκευές από το παρελθόν, θα βρεθεί το Abarth Classiche 1000 SP, ένα μοντέλο εξαιρετικά περιορισμένης παραγωγής. Εμπνευσμένο από το Fiat Abarth 1000 Sport Prototipo του 1966, το Abarth Classiche 1000 SP θα παραχθεί σε μόλις πέντε μονάδες και για πρώτη φορά το κοινό θα έχει την ευκαιρία να το απολαύσει από κοντά.
Αναλυτικά το νέο Abarth Classiche 1000 SP
Το νέο Abarth Classiche 1000 SP αποτελεί μια μοντέρνα αναβίωση του θρυλικού Sport Prototipo του 1966, ενός ορόσημου στην αγωνιστική ιστορία της Abarth.
Αυτός ο θρύλος με τις εκατοντάδες επιτυχίες στην Ευρώπη, έδωσε την έμπνευση στους σχεδιαστές του του Centro Stile Fiat – Abarth, για μια σύγχρονη εκδοχή του.
Το 2021, ακριβώς 55 χρόνια μετά τη δημιουργία του προγόνου του, το Abarth Classiche 1000 SP ήρθε για να τιμήσει την πλούσια ιστορία του μοντέλου και της μάρκας.
Οι λιτές γραμμές και οι αναλογίες τονίζουν το πλάτος του οχήματος και την τοποθέτηση του κινητήρα στο κέντρο, με όλα τα στιλιστικά στοιχεία να εστιάζουν στη λιτότητα και την αρμονία.
Κίνηση στο εντυπωσιακό μοντέλο περιορισμένης παραγωγής δίνει ένας υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας 1.742κ.εκ. με απόδοση 240 ίππους στις 6.000σ.α.λ.