Vivre le mouvement dans la rue

H Nissan στέλνει το τηλεκατευθυνόμενο GT-R στα… σχολεία!

Η Nissan άφησε όλο τον κόσμο με ανοιχτό το στόμα όταν, την προηγούμενη εβδομάδα, παρουσίασε το πρώτο στον κόσμο GT-R που ελέγχεται με τηλεχειρισμό από το Playstation να τρέχει με 210 χ.α.ω. στην πίστα του Silverstone. 

Και, επειδή τα τεχνολογικά επιτεύγματα δεν γίνονται για… πλάκα, η Société japonaise θα αρχίσει, από το 2018, να χρησιμοποιεί τον… τηλεκατευθυνόμενο Godzilla για εκπαιδευτικούς σκοπούς,à l'adresse σχολεία de
πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στο Ηνωμένο Βασίλειο,
προωθώντας την μελλοντική σταδιοδρομία των μαθητών στους τομείς των
Επιστημών, της  Τεχνολογίας, της Μηχανικής και των  Μαθηματικών (STEM).

Για τη δημιουργία του GT-R αυτού, η Nissan GB συνεργάστηκε με τη Sony Interactive Entertainment Europe, δημιουργώντας το απόλυτο αυτοκίνητο για τους gamers : Το τηλεχειριζόμενο Nissan GT-R / C.
Με αφορμή την εμπορική κυκλοφορία του Gran Turismo Sport στην Ευρώπη (στις 18 Οκτωβρίου,)  η Nissan σηματοδοτεί τα  20 χρόνια συμμετοχής της στις εκδόσεις των video games του Gran Turismo, με ένα μοναδικό, ειδικά τροποποιημένο μονοθέσιο αυτοκίνητο που “οδηγείται” εξ ολοκλήρου από την μονάδα χειρισμού DualShock 4 του PlayStation.
Μικρές, “χειρουργικές” κινήσεις των κουμπιών ή του joystick της συγκεκριμένης συσκευής,  είναι αρκετές για να απελευθερώσουν την  θηριώδη δύναμη του GT-R. Το τηλεχειριζόμενο όχημα μπορεί να αναπτύξει ταχύτητα άνω των 210 χλμ /ω, χωρίς να βρίσκεται οδηγός πίσω από το τιμόνι του !

Le site GT-R / C τέθηκε σε δοκιμή μέσα στην φημισμένη πίστα του Silverstone,  από τον οδηγό αγώνων της  NISMO Jann Mardenborough. Ο Jann ήλεγχε το GT-R / C από το θάλαμο διακυβέρνησης ενός ελικοπτέρου  Robinson R44 Raven II, το οποίο είχε λάβει ειδική άδεια για να επιχειρεί σε χαμηλό υψόμετρο.
Ο Mardenborough είναι ένας από τους πιο επιτυχημένους οδηγούς που έχουν βγει από το GT Academy, του επαναστατικού προγράμματος ανακάλυψης και ανάπτυξης οδηγών αγώνων της Nissan. Ο Jann  επιλέχθηκε για να είναι ο πρώτος οδηγός του GT-R / C,  λόγω του ασυναγώνιστου ταλέντου του τόσο στο Gran Turismo, όσο και στον  μηχανοκίνητο αθλητισμό.

Η Nissan έχει φέρει εφευρετικότητα και καινοτομία στο μηχανοκίνητο αθλητισμό για περισσότερα από 80 χρόνια, συνδυάζοντας την τεχνολογία με τις επιδόσεις.  Από το 2008, η Nissan έχει επίσης καταστήσει τον μηχανοκίνητο αθλητισμό  ακόμα πιο προσιτό, χάρη στην Ακαδημία GT  που μετατρέπει  ερασιτέχνες video gamers σε επαγγελματίες οδηγούς αγώνων.

Το GT-R / C κατασκευάστηκε στο Ηνωμένο Βασίλειο από την JLB Design Ltd., χρησιμοποιώντας ένα GT-R 542bhp V6 R35 του 2011.

Στον ταχύτερο γύρο του Mardenborough (1:17:47) στο Silverstone με το  GT-R / C, η μέση ταχύτητα ήταν στα 122 χλμ/ω και η τελική ταχύτητα “άγγιξε” τα 210 χλμ/ω.

Το GT-R / C είναι εξοπλισμένο με τέσσερα ρομπότ που ελέγχουν  το τιμόνι, το κιβώτιο ταχυτήτων, τα φρένα και το γκάζι. Έξι υπολογιστές που είναι τοποθετημένοι στο καπό, επεξεργάζονται τα δεδομένα με ταχύτητες που φτάνουν τις 100 φορές το δευτερόλεπτο !

Ο μη τροποποιημένος ελεγκτής PS4 DualShock 4 συνδέεται με έναν μικροεπεξεργαστή, ο οποίος “ερμηνεύει” τα σήματα του joystick και των κουμπιών και τα μεταδίδει στα εποχούμενα συστήματα του GT-R / C. Η ασύρματη λειτουργία έχει εμβέλεια ενός χιλιομέτρου.

Παράλληλα, ένας αισθητήρας Racelogic VBOX Motorsport  έχει  εγκατασταθεί για να αναμεταδίδει τα δεδομένα ταχύτητας σε μια οθόνη LCD στο cockpit του ελικοπτέρου, βοηθώντας τον Mardenborough να αντιληφθεί  την ταχύτητα του οχήματος στις  στροφές της πίστας.
Το GT-R / C είναι επίσης εξοπλισμένο με δύο ανεξάρτητα συστήματα ασφαλείας που λειτουργούν σε διαφορετικές ραδιοσυχνότητες,  επιτρέποντας σε δύο επιπρόσθετους χειριστές να εφαρμόσουν πλήρη πέδηση με ABS και να “σβήσουν” τον κινητήρα,  σε περίπτωση που ο κύριος χειριστής χάσει τον έλεγχο του οχήματος.