Αποτελεί ένα από τα δημοφιλέστερα μοντέλα της ελληνικής και όχι μόνο αγοράς! Μία εβδομαδιαία συμβίωση μαζί του μας το επιβεβαιώνει στην πράξη!
Treffen Sie
Το Opel Astra μας συστήθηκε το 1991 ως ο αντικαταστάτης του Kadett, του αγαπημένου μικρομεσαίου της Opel, το οποίο αποτέλεσε ορόσημο για την γερμανική εταιρεία. Το νέο μοντέλο ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες και συνέχισε την επιτυχημένη πορεία του προκατόχου του! Πλέον το μοντέλο έφτασε στην έκτη του γενιά, απαρνήθηκε για πρώτη φορά την παρακαταθήκη της General Motors και ακολούθησε την συνταγή της PSA, υιοθετώντας ένα πιο «αθλητικό» στυλ!
Externes Design
Σχεδιασμένο από «λευκό χαρτί», κόβει κάθε δεσμό με τις προηγούμενες γενιές υιοθετώντας μία νέα εμφάνιση, εναρμονισμένη με το νέο Family Look της εταιρείας! Πλαισιωμένο με έντονες ακμές και καθαρές γραμμές, διαθέτει μια εύκολα αναγνωρίσιμη σιλουέτα!
Το εμπρός μέρος υιοθετεί την φιλοσοφία “Opel Vizor”, που γνωρίσαμε στο νέο Opel Mokka! Η εμπρός μάσκα ενσωματώνει έξυπνα τους Full Led προβολείς, αποδίδοντας μια ρετρό αισθητική, η οποία οπτικά θυμίζει καρχαρία έτοιμο για επίθεση!
Το πλαϊνό μέρος διαθέτει μυώδεις γραμμές, που του προσδίδουν ένα μοντέρνο και σπορτίφ προφίλ! Ειδικότερα στην έκδοση Ultimate που είχαμε στην κατοχή μας, η μαύρη ανοιγόμενη οροφή και οι ζάντες 18 ιντσών με τα λάστιχα χαμηλού προφίλ (225/40), ολοκλήρωναν την όμορφη εικόνα!
Η οροφή καταλήγει σε μια μεγάλη αεροτομή και οι γραμμές συνεχίζουν στο σχεδόν κάθετο πίσω μέρος! Τα πίσω φωτιστικά σώματα με γραφικά Led αγκαλιάζουν την πέμπτη πόρτα. Το σύνολο ολοκληρώνεται με τον σπορ προφυλακτήρα με τον αεροδυναμικό διάχυτη στο κάτω μέρος!
Συνολικά το αυτοκίνητο διαθέτει στοχευμένα σχεδιαστικά στοιχεία από τα Manta, Ascona και Kadett της δεκαετίας του 70’ παραμένοντας μοντέρνο και συνδυάζοντας το παρελθόν με το παρόν και με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον!
Intern
Η Opel έχει επιμεληθεί με φροντίδα το εσωτερικό του αυτοκινήτου, επιλέγοντας για το ταμπλό μαλακά ποιοτικά υλικά με καλή αίσθηση αφής, προσφέροντας κορυφαίο φινίρισμα και συναρμογή!
Μπαίνοντας μέσα σε κερδίζει το βελτιωμένο “Pure Panel” με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων πίσω από τιμόνι, που δημιουργεί αίσθηση συνέχειας με την οθόνη των 10 ιντσών του συμβατού με Apple Airplay και Android Auto συστήματος Multimedia, δίνοντας του μια φουτουριστική εικόνα!
Οπτικά και λειτουργικά εντυπωσιάζει η κονσόλα μεταξύ των δυο μπροστινών καθισμάτων, ενισχύοντας τον σπορ και οδηγικό χαρακτήρα. Σε αυτήν υπάρχουν οι διακόπτες των ταχυτήτων και του προφίλ οδήγησης, καθώς και τρεις άνετες θήκες. Η πρώτη μάλιστα διαθέτει και λειτουργία επαγωγικής φόρτισης για το κινητό!
Τα καθίσματα (Ergonomic Active, όπως τα αποκαλεί η Opel), έχουν αίσθηση βελούδου και φέρουν τη σφραγίδα ποιότητας AGR1 (Καμπάνια για Υγιέστερη Σπονδυλική Στήλη), παρέχοντας εξαιρετική στήριξη του σώματος και προσφέροντας υψηλά επίπεδα άνεσης! Τέλος, ο χώρος αποσκευών αγγίζει τα 422 λίτρα, ενώ με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα φτάνει τα 1.339.
Motor
Κάτω από το καπό συναντάμε τον τρικύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 1.2 λίτρων, απόδοσης 130 ίππων και 230 Nm ροπής που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 8 σχέσεων!
Unterwegs
Η εμφάνιση του νέου Opel Astra αναστατώνει τις αισθήσεις και προκαλεί να το οδηγήσουμε σε πραγματικές συνθήκες!
In der Stadt η κίνηση για ένα αυτοκίνητο της κατηγορίας C δεν είναι το δυνατό σημείο. Ωστόσο, χάρη στο ακριβές σύστημα διεύθυνσης με μικρό κύκλο στροφής μπορεί να κινηθεί με ευκολία εντός πόλης και επειδή διαθέτει κάμερες εμπρός και πίσω, το παρκάρισμα γίνεται παιχνίδι! Να σημειώσουμε πως εξ’αιτίας της όμορφης σχεδίασης του, που τονίζεται από το χρυσοπράσινο χρώμα και τις δεκαοχτάρες ζάντες, δεν ήταν λίγες οι φορές που μαγνήτιζε τα βλέμματα των περαστικών!
Im Netz für die Berggebiete und den ländlichen Raum γίνεται ακόμα πιο διασκεδαστικό! Αναδεικνύεται η κορυφαία οδική συμπεριφορά, χάρη στο νέο πλαίσιο EMP της PSA. Το νέο Opel Astra κολλάει στο οδόστρωμα, χωρίς να παρουσιάζει κλίσεις το αμάξωμα, ακόμα και σε απότομες ανηφορικές στροφές! Τα 230 Nm ροπής είναι αρκετά για κινούν απροβλημάτιστα το βαρύ αμάξωμα!
Auf der Autobahn το στιβαρό πλαίσιο, προσφέρει εξαιρετική ποιότητα κύλισης. Πετυχαίνει κορυφαίο επίπεδο ηχομόνωσης, αγγίζοντας τις Premium προτάσεις. Ο πλούσιος εξοπλισμός με συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, αυξάνει την ενεργητική ασφάλεια στον αυτοκινητόδρομο. Τέλος, η άνεση των επιβατών φτάνει στον υπερθετικό βαθμό, προσφέροντας συνολικά ένα ευχάριστο ταξίδι!
Allgemein με τρία προφίλ οδήγησης (Sport, κανονικό και Eco) προσαρμόζεται στις εκάστοτε ανάγκες του οδηγού. Με την επιλογή Sport, αλλάζει η χαρτογράφηση του κινητήρα και σκληραίνει η ανάρτηση, γεμίζοντας με ενθουσιασμό τον οδηγό! Η επιλογή Eco είναι ιδανική για κίνηση στην πόλη, μειώνοντας ακόμα περισσότερο την κατανάλωση! Η συνολική μέση κατανάλωση δεν ξεπέρασε τα 7,5 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα, τιμή εξαιρετική χαμηλή για ένα αυτοκίνητο που δεν διαθέτει κάποιο υβριδικό σύστημα! Κορυφαίο είναι το σύστημα πέδησης, ενώ μέτριας αίσθησης είναι το αυτόματο κιβώτιο EAT 8.
Für wen sie bestimmt ist
Διαθέτοντας ένα δυναμικό αμάξωμα με έντονα σπορτίφ στοιχεία, η Opel διευρύνει το πελατολόγιο της και εκτός από τους οικογενειάρχες, κάνει άνοιγμα σε νεαρότερο κοινό που θα δελεαστεί από τον μοντέρνο σχεδιασμό και το νεανικό ύφος!
Preis
Για όσους ενδιαφέρονται, στη βάση της γκάμας του νέου Opel Astra βρίσκεται η έκδοση Edition με τιμή που ξεκινάει από 24.900€ ενώ η τιμή αυξάνεται ανάλογα την έκδοση, τον εξοπλισμό και το κινητήριο σύνολο!
Technische Merkmale
AMAXOMA |
|
Presse |
Schrägheck |
Sitze |
5 |
Türen |
5 |
VERBRAUCH - EMISSIONEN - SUBVENTIONEN |
|
Durchschnittlicher kombinierter Kraftstoffverbrauch (WLTP) |
5.6-5.8 l/100 km |
CO2-Emissionen (WLTP) |
126-131 g/km |
Kraftstofftyp |
Benzin |
Beschleunigung 0 - 100 km/h |
9.7 δευτ |
Maximale Geschwindigkeit |
210 km/h |
Abgasspezifikationen |
Euro 6d |
Verhältnis Gewicht/Leistung |
10 κιλά/Hp, 100.3 Hp/τόνος |
Verhältnis Gewicht/Drehmoment |
5.6 κιλά/Nm, 177.5 Nm/τόνος |
MOTOR |
|
Strom |
130 PS bei 5500 U/min. |
Leistung pro Liter Hubraum |
108,4 Hp/l |
Nenndrehmoment des Motors |
230 Nm @ 1750 U/min |
Θέση του κινητήρα |
Vorwärts, quer |
Motormodell/Code |
F12XHT |
Motorgehäuse |
1199 cm3 |
Anzahl von Zylindern |
3 |
Θέση των κυλίνδρων |
In Serie |
Anzahl der Ventile pro Zylinder |
4 |
Kraftstoffsystem |
Direktes Sprühen |
Motorabsaugung |
Turbolader , Ladeluftkühler |
Kapazität des Motoröls |
3.5 l |
GRÖSSE UND GEWICHT |
|
Gewicht |
1296 kg |
Maximale Nutzlast |
584 kg |
Mindestvolumen des Gepäckraums |
422 l |
Maximales Volumen des Gepäckraums |
1339 l |
Fassungsvermögen des Kraftstofftanks |
52 l |
Zulässige Anhängelast mit Bremsen (12%) |
1400 Kilo |
ABMESSUNGEN |
|
Länge |
4374 mm |
Breite |
1860 mm |
Höhe |
1441-1470 mm |
Radstand |
2675 mm |
Minimaler Drehdurchmesser (Drehdurchmesser) |
10.51 m |
ARCHITEKTUR |
|
Bewegung |
Bewegung auf den Vorderrädern |
Anzahl der Gänge und Art des Getriebes |
8 Gänge, Automatikgetriebe |
Vordere Bremsen |
belüftete Tabletts |
Hintere Bremsen |
Scheiben |
Hilfssysteme |
ABS (Anti-Blockier-Bremssystem) |
Art der Adresse |
Management chukrania (mit Zähnen) |
Lenkung |
Elektrisches Lenkrad |
Räder |
225/45 R17; 225/40 R18 |