Die Bewegung auf der Straße leben
MG

MG ZS: Ein neuer SUV-Vorschlag

Το MG ZS ήρθε για να ταράξει για τα καλά τα νερά της ελληνικής αγοράς, με ένα δείκτη value for money που δεν έχει αντίπαλο

MG

Στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου όπου η αναζήτηση ενός μοντέλου που μπορεί πολύ οικονομικά να καλύψει με άνεση και σύγχρονο εξοπλισμό τις ανάγκες μιας πενταμελούς οικογένειας, η απάντηση μπορεί και να είναι το MG ZS.

Die MG ZS ήρθε για να ταράξει για τα καλά τα νερά της ελληνικής αγοράς, με ένα δείκτη value for money που δεν έχει αντίπαλο. Άριστα τοποθετημένο σε ότι έχει να κάνει με την τιμολογιακή πολιτική των εκδόσεών του, το ZS είναι εδώ για να δώσει την ευκαιρία στο ελληνικό αγοραστικό κοινό να αποκτήσει ένα πλούσιο οικογενειακό αυτοκίνητο, έμφορτο σε εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας, σε τιμή που “αναμετράται” ως επί το πλείστον με μοντέλα του B κατηγορίας.

Die MG ZS είναι η πρόταση της MG για εκείνους που δίνουν ιδιαίτερη βαρύτητα στη σχέση τιμής – αξίας ενός αυτοκινήτου και αναζητούν την πιο έξυπνη αγορά – τοποθέτηση για τα χρήματά τους. Σε αυτούς, οι απαντήσεις που δίνει το MG ZS είναι οι πλέον πειστικές που μπορεί να βρει κανείς στην ελληνική αγορά. Ξεκινώντας από τη σχεδίαση του αμαξώματος, που είναι μοντέρνα και ελκυστική, κατακτώντας την εκτίμηση των πάντων στο πέρασμά του με τη σωστή κατανομή των όγκων του αμαξώματος και την αρμονία στη σχεδιαστική του γραμμή, το ZS είναι ένα απόλυτα σύγχρονο SUV με τιμή μικρού αυτοκινήτου και χάρες μεγαλύτερης κατηγορίας. Το μήκος του ZS είναι 4.323 χιλιοστά και το τοποθετεί στο άνω όριο της κατηγορίας, αν και με τις ευρηματικές σχεδιαστικές λύσεις, όπως είναι τα “τραβηγμένα” στις πλευρές φωτιστικά σώματα, δείχνει ακόμα μεγαλύτερο.

Στην καμπίνα του μοντέλου, η εικόνα είναι πραγματικά εντυπωσιακή. Η σχεδίαση ακολουθεί και εδώ μοντέρνες γραμμές, δίνοντας παράλληλα έμφαση στην εξαιρετική εργονομία και στην ικανοποίηση του οδηγού και των επιβατών. Τα υλικά που χρησιμοποιούνται για την κατασκευή του ταμπλό είναι εξαιρετικής ποιότητας και μαλακά στην αφή, ενώ ιδιαίτερα καλή εντύπωση προκαλεί η συναρμολόγηση και το προσεκτικό φινίρισμα μέχρι και την τελευταία λεπτομέρεια. Η θέση οδήγησης είναι στα πρότυπα των SUV, προσφέροντας άπλετη ορατότητα προς όλες τις κατευθύνσεις, με τα μεγάλα παράθυρα και την σωστή σχεδίαση του αμαξώματος να εξασφαλίζουν εξαιρετικά επίπεδα περιφερειακής ορατότητας. Εκτός όμως από την κορυφαία ποιοτική αίσθηση που χαρακτηρίζει το σαλόνι του ZS, η MG φρόντισε να το εξοπλίσει με ένα πληθωρικό πακέτο ψηφιακών μέσων και συστημάτων για την ασφάλεια και την υποβοήθηση του οδηγού.

Από τη βασική κιόλας έκδοση Exclusive, ο εξοπλισμός είναι πληρέστατος. Οι βασικές παροχές σε συστήματα ασφαλείας (6 αερόσακοι, ABS, ESP κ.λπ.) δίνουν το παρόν στο μοντέλο και μαζί ζάντες 17 ιντσών, αισθητήρες παρκαρίσματος, σύστημα παρακολούθησης της πίεσης και της θερμοκρασίας των ελαστικών, Apple Car Play και Android Auto, εκτός από τον κλιματισμό. Στην πιο πλούσια έκδοση Luxury προστίθενται επιπλέον η δορυφορική πλοήγηση, το πολύ καλό εργοστασιακό ηχοσύστημα με 6 ηχεία και ήχο 3D, τα εξαιρετικά δερμάτινα καθίσματα με τις κόκκινες ραφές, τα εμπρός φώτα ομίχλης, το cruise control κ.ά.

Στην κορυφαία έκδοση Luxury Plus, ο εξοπλισμός ξεπερνά τα δεδομένα της κατηγορίας, αποκτώντας επιπλέον πανοραμική κάμερα 360°, αυτόματο κράτημα (Auto Hold), πρόσβαση και εκκίνηση χωρίς κλειδί, 17άρες ζάντες “Tomahawk”, ηλεκτρικό κάθισμα οδηγού ρυθμιζόμενο προς έξι κατευθύνσεις. Στον έξτρα εξοπλισμό υπάρχει επίσης μία τεράστια ηλιοροφή των 1,19 τετραγωνικών, η οποία δημιουργεί μία εντελώς άλλη αίσθηση στο άνετο σαλόνι του ZS. Αυτό ορίζεται και από το μεγάλο μεταξόνιο των 2.538 χιλιοστών, που με τη σωστή χωροταξία της καμπίνας, προσφέρει κορυφαίους χώρους για τους επιβάτες και τις αποσκευές τους. Ο χώρος για τις αποσκευές, με τα καθίσματα στη θέση τους, είναι 448 λίτρων, ενώ όταν αναδιπλωθεί το πίσω κάθισμα, φτάνει στα 1.166 λίτρα.

Κάτω από το εμπρός καπό του MG ZS, υπάρχουν δύο επιλογές κινητήρα – εκτός της αμιγώς ηλεκτρικής εκδοχής που εισάγεται και αυτή στη χώρα μας. Ένας τετρακύλινδρος VT-i των 1,5 λίτρων με απόδοση 106 ίππων και ένας τρικύλινδρος turbo 1,0 λίτρου με 111 ίππους και στάνταρ το αυτόματο κιβώτιο, είναι οι δύο επιλογές που υπάρχουν σε ότι έχει να κάνει με τα μηχανικά σύνολα. Αμφότερες οι προτάσεις, είναι σύγχρονης τεχνολογίας, με εξαιρετικά χαρακτηριστικά απόδοσης και αθόρυβη λειτουργία, ενώ παράλληλα είναι οικονομικοί σε καύσιμο και πληρούν τις προδιαγραφές Euro 6.

Σε όλα τα παραπάνω, αν προσθέσουμε και τη φροντίδα της ελληνικής αντιπροσωπείας χάρη στην οποία το MG ZS είναι διαθέσιμο με εγγύηση διάρκειας 7 ετώναπό τις μεγαλύτερες σε διάρκεια στην εγχώρια αγορά – ή 150.000 χιλιομέτρων, το σύνολο είναι πραγματικά ασυναγώνιστο.