Gordon Murray T.33 Spider: Η μαγεία του σύγχρονου αναλογικού supercar

Η GMA σχεδιάζει να παράγει μόνο 100 μονάδες

Η γκάμα των supercars της Gordon Murray Automotive μεγαλώνει σήμερα με την προσθήκη του T.33 Spider. Το νέο μοντέλο διαθέτει δύο αφαιρούμενα πάνελ οροφής για οδήγηση σε ανοικτούς ουρανούς, επιτρέποντας στους επιβάτες να ακούν τον ατμοσφαιρικό V12 κινητήρα πίσω από την καμπίνα.

Τα πάνελ, που διατίθενται σε διάφορα χρώματα, είναι κατασκευασμένα από ελαφριά σύνθετα ανθρακονήματα και μπορούν να αποθηκευτούν στον μπροστινό χώρο αποσκευών όταν δεν τα χρησιμοποιείται. Η νέα οροφή υποχρέωσε την GMA να τροποποιήσει το αμάξωμα από την κολόνα Α προς τα πίσω, γεγονός που συμπεριέλαβε την παραχώρηση προστατευτικών Roll Bar στο Spider για ασφάλεια σε περίπτωση ανατροπής και τζαμιού στο πίσω παράθυρο που βυθίζεται πίσω από το διαχωριστικό για να ενισχύσει περαιτέρω την εμπειρία της υπαίθριας οδήγησης

Στο εσωτερικό του, το T.33 Spider είναι παρόμοιο με το αντίστοιχο μοντέλο με τη σταθερή οροφή. Στο κέντρο του πίνακα οργάνων υπάρχει ένα μεγάλο αναλογικό στροφόμετρο ρυθμισμένο στις 11.100 στροφές ανά λεπτό. Δύο δευτερεύουσες οθόνες πλαισιώνουν το στροφόμετρο για τον έλεγχο του κλιματισμού και του infotainment, συμβατό με Apple CarPlay και Android Auto. Το αυτοκίνητο διαθέτει έως και 295 λίτρα αποθηκευτικού χώρου, συμπεριλαμβανομένων των δύο πτυχών των 90 λίτρων εκατέρωθεν του κινητήρα.

Οι οδηγοί κατευθύνουν το αυτοκίνητο με ένα τιμόνι από ανθρακονήματα με δερμάτινη επένδυση, ενώ και οι δύο επιβάτες κάθονται σε ελαφριά, αγωνιστικής έμπνευσης καθίσματα από ανθρακονήματα με επένδυση από δέρμα και Alcantara. Το αυτοκίνητο διαθέτει επίσης διακόπτες, πεντάλ και μοχλό αλλαγής ταχυτήτων από κράμα αλουμινίου.

Η GMA εισήγαγε το σύστημα Passive Boundary Layer Control στο T.33 και το βελτίωσε για το T.33 Spider. Το σύστημα επιτρέπει στην GMA να αποφεύγει τα splitters, τα φτερά, τους αγωγούς και τις ποδιές για να αυξάνει την downforce χωρίς να αυξάνει την αντίσταση. Το σύστημα τροφοδοτεί αέρα σε μια είσοδο στο μπροστινό μέρος που μεταφέρει τον αέρα σε έναν πίσω διαχύτη.

Ο Gordon Murray σχεδίασε το T.33 Spider παράλληλα με την έκδοση με τη σταθερή οροφή για να διασφαλίσει ότι οι αναλογίες θα λειτουργούσαν και αυτή η σύμπλευση μεταφέρθηκε στην υλοποίηση. Το Spider οδήγησε το σχέδιο T.33, με τους στόχους στρεπτικής ακαμψίας για το μοντέλο να έχουν τεθεί και για το cabrio. Ως αποτέλεσμα, η GMA στοχεύει η Spider να ζυγίζει περίπου 18 κιλά περισσότερα από το κουπέ.

Το T.33 Spider διαθέτει ελαφριές, σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου με κλιμακωτές διαστάσεις 19 και 20 ιντσών. Η GMA τις ντύνει με ελαστικά Michelin Pilot Sport 4 S. Πίσω από αυτούς τους τροχούς βρίσκονται εξαπίστονες δαγκάνες monoblock και τετραπίστονες δαγκάνες monoblock πίσω με διάμετρο 370 χιλιοστά (14,56 ίντσες) και 340 χιλιοστά (13,36 ίντσες) αντίστοιχα.

Το T.33 Spider κινείται από τον ίδιο ατμοσφαιρικό κινητήρα V12 3,9 λίτρων της Cosworth που κινεί και το κουπέ. Αποδίδει 607 ίππους και 333 χλγμ. ροπής, στέλνοντας τη δύναμη στους πίσω τροχούς αποκλειστικά μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου έξι σχέσεων της Xtrac.

Ο Gordon Murray σχεδιάζει να κατασκευάσει μόλις 100 αντίτυπα του T.33 Spider, το οποίο θα είναι διαθέσιμο προς πώληση στις ΗΠΑ όπως και το coupe. Η GMA δεν έχει δώσει στη δημοσιότητα τις τιμές, αλλά η κουπέ T.33 ξεκίνησε από 1,37 εκατομμύρια λίρες όταν κυκλοφόρησε.