Η Mercedes-Benz θα παρουσιάσει ένα concept “entry segment” στην έκθεση αυτοκινήτου IAA του Μονάχου τον Σεπτέμβριο, καθώς η premium αυτοκινητοβιομηχανία μετατοπίζει τη στρατηγική της προς μοντέλα υψηλότερης κατηγορίας υπό τον CEO Ola Kallenius.
Η Mercedes δεν έδωσε λεπτομέρειες σχετικά με το concept όταν δημοσίευσε μια φωτογραφία της σιλουέτας τη Δευτέρα.
Το concept και άλλα μοντέλα της Mercedes θα εκτίθενται στην έκθεση στο συγκρότημα του παλατιού Residence του Μονάχου.
Μια έκδοση παραγωγής θα μπορούσε να βασίζεται στην αρχιτεκτονική MMA, η οποία μπορεί να φιλοξενήσει πλήρως ηλεκτρικές καθώς και εκδόσεις με κινητήρα εσωτερικής καύσης, δήλωσε ο Kallenius νωρίτερα φέτος.
Νέα στρατηγική
Ο Kallenius έχει περιγράψει τη νέα στρατηγική της Mercedes για τα compact ως “entry luxury” και σχεδιάζει να αυξήσει τις τιμές για τα compact μοντέλα σε μια προσπάθεια να αυξήσει τα περιθώρια κέρδους πιο κοντά στο συνολικό στόχο του 14%.
Η Mercedes δήλωσε στους αναλυτές τον Μάρτιο του 2022 ότι τα μοντέλα entry level θα αποτελούν πολύ μικρότερο μερίδιο των συνολικών πωλήσεων μέχρι το 2026.
Η στρατηγική εστίασης σε αυτοκίνητα υψηλών προδιαγραφών έχει εγείρει ερωτήματα σχετικά με το αν η Mercedes εξακολουθεί να δεσμεύεται στην κατηγορία των compact, όπως παραδέχτηκε ο Kallenius τον Φεβρουάριο κατά την παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων της Mercedes για το 2022.
Όταν ρωτήθηκε αν θα υπάρξουν μελλοντικές επενδύσεις σε μικρότερα αυτοκίνητα, ο Kallenius απάντησε: “Η σύντομη απάντηση είναι ναι”.
Πώς θα είναι;
Πώς θα μοιάζει το μελλοντικό entry-level αυτοκίνητο της Mercedes; Θα το αποκαλύψει concept, το οποίο θα παρουσιαστεί ως παγκόσμια πρεμιέρα στην επερχόμενη Έκθεση Αυτοκινήτου του Μονάχου (4-10 Σεπτεμβρίου), όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, η οποία θα παρουσιάσει επίσης για πρώτη φορά στο κοινό τις ανασχεδιασμένες EQA, EQB και EQV με την ευκαιρία της διοργάνωσης.
Στον απόηχο της CLA
Το μοντέλο που σύντομα θα αποτελέσει την πύλη εισόδου στη γκάμα του αστεριού προμηνύεται από ένα νέο teaser. Για να πούμε την αλήθεια, η εικόνα που διέρρευσε δεν προσθέτει πολλά σε αυτό που ήδη γνωρίζαμε, ότι δηλαδή το νέο αυτό αυτοκίνητο προκύπτει περισσότερο από την CLA, όντας παρόμοιο σε αναλογίες, παρά από την A-Class- ταυτόχρονα, όντας ηλεκτρικό, θα αντικαταστήσει και την EQA. Με αυτό το ηλεκτρικό σεντάν-κουπέ, ο κατασκευαστής με έδρα τη Στουτγάρδη θα λανσάρει την πλατφόρμα MMA, μια εντελώς νέα πλατφόρμα (τόσο από πλευράς υλικού όσο και λογισμικού), κατάλληλη για τις ανάγκες των ηλεκτρικών κινητήριων μονάδων, αλλά, ταυτόχρονα, ικανή να φιλοξενήσει και θερμικούς κινητήρες: για να το θέσουμε ευθέως, μια αρχιτεκτονική “πρώτα ηλεκτρική”, αλλά όχι “μόνο ηλεκτρική”.
Το ηλεκτρικό SUV και το ηλεκτρικό βαν αναβαθμίζονται
Η ιδέα του μελλοντικού entry-luxury (όπως έχει ονομάσει η Mercedes το “μικρό” της στο πλαίσιο μιας αναθεώρησης της γκάμας που προσανατολίζεται σε μια πιο πολυτελής τοποθέτηση) δεν θα είναι η μόνη καινοτομία της εταιρείας στην Έκθεση. Στη σκηνή θα βρεθούν για πρώτη φορά τα ανασχεδιασμένα EQA και EQB – οι πρώτες εικόνες των οποίων θα μπορούσαν να κυκλοφορήσουν ακόμη και πριν από τη γερμανική έκθεση – μαζί με το facelift του EQV. Οι επισκέπτες θα έχουν επίσης την ευκαιρία να δοκιμάσουν έως και 30 ηλεκτρικά ή ηλεκτροκίνητα μοντέλα της γκάμας ως επιβάτες από το περίπτερο της Mercedes-Benz. Μεταξύ αυτών είναι και το εντυπωσιακό Vision EQXX.