Για το τελευταίο της muscle car, η Dodge θέλησε να κάνει την υπέρβαση, δημιουργώντας το ισχυρότερο και ταχύτερο κουπέ που έχει προσφερθεί ποτέ στην αγορά. Πρόκειται για το Challenger SRT Demon 170, που παρουσιάστηκε στο Λας Βέγκας κατά τη διάρκεια μιας ad hoc εκδήλωσης και βρίσκεται ήδη στο στόχαστρο των συλλεκτών. Μόνο 3.000 θα παραχθούν για την αμερικανική αγορά και 300 για την αγορά του Καναδά, με τιμές που ξεκινούν από τα 96.666 δολάρια. Ένα νούμερο που, προφανώς, δεν είναι τυχαίο.
1.025 hp από βενζίνη E85
Το Demon είχε ήδη αναζωπυρώσει τις διαθέσεις των οπαδών και είχε λάβει με υπερηφάνεια την ευλογία της NHRA , η οποία διεξάγει αγώνες drag quarter-mile στην Αμερική. Αυτή η έκδοση βασίζεται στη βάση της προηγούμενης, βελτιώνοντάς την από κάθε άποψη. Ο V8 6.2 Hemi έχει πλέον φτάσει τους 1.025 ίππους και τα 1.281 Nm μέγιστης ροπής με βενζίνη E85, ενώ με την κανονική πράσινη βενζίνη αποδίδονται “μόνο” 900 ίπποι. Το αυτοκίνητο προσαρμόζει αυτόματα την ισχύ ανάλογα με το διαθέσιμο καύσιμο, χωρίς να χρειάζεται να αλλάξετε το κλειδί ανάφλεξης, όπως συνέβαινε με τις προηγούμενες σειρές 707 και 840 ίππων. Το ακρωνύμιο 170 προέρχεται από τον κωδικό που χρησιμοποιείται για τον κινητήρα, η μονάδα προέρχεται από τον Crate Engine Hellephant C170, που προσφέρεται στους βελτιωτές μέσω του προγράμματος Direct Connection.
Για πρώτη φορά κάτω από 9 δευτερόλεπτα στο τέταρτο του μιλίου
Με όλη τη δύναμη στη διάθεσή του και τα ηλεκτρονικά ρυθμισμένα σωστά, το αυτοκίνητο διανύει το τέταρτο του μιλίου σε 8,91 δευτερόλεπτα με ταχύτητα εξόδου 242 km/h, ενώ τα 96 km/h (60 mph) επιτυγχάνονται σε 1,66 δευτερόλεπτα με αρχική επιτάχυνση 2g. Το Demon 170 είναι το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής που πέφτει κάτω από τα 9 δευτερόλεπτα στο τέταρτο του μιλίου, γι’ αυτό και η NHRA απαγόρευσε την συμμετοχή του αυτοκινήτου σε αγώνες, εκτός αν είναι εξοπλισμένο με κλωβό κύλισης και αλεξίπτωτο.
Η ροπή που αποδίδεται στο δρόμο είναι 1.281 Nm
Για να επιτευχθεί παρόμοια ισχύς, ο κινητήρας έχει ρυθμιστεί περισσότερο σε σύγκριση με όλες τις προηγούμενες εκδόσεις. Ο νέος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας συνδυάζεται με ένα σύστημα γκαζιού των 105 mm. Το σύστημα ψεκασμού είναι επίσης εντελώς διαφορετικό, για να αυξηθεί η παροχή, ενώ έχουν τροποποιηθεί επίσης τα έμβολα, οι συνδετήριες ράβδοι και ο στροφαλοφόρος άξονας. Ολόκληρο το κιβώτιο ταχυτήτων, ξεκινώντας από το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων TorqueFlite 8HP90, έχει ενισχυθεί αναλόγως, με νέα εξαρτήματα διαφορικού και αρθρωτού άξονα. Η πίσω ανάρτηση διαθέτει τροποποιημένη γεωμετρία (καθώς και το προαιρετικό Drag Mode με ειδικά αμορτισέρ Bilstein) και, για πρώτη φορά, έχουν τοποθετηθεί ειδικά ακτινικά πίσω ελαστικά σε ζάντες από ανθρακονήματα της Lacks Enterprises, οι οποίες είναι προαιρετικές: πρόκειται για τα εξειδικευμένα Mickey Thompson ET Street R, που προσφέρονται σε μέγεθος 315/50 17″, με μαλακό μείγμα R2. Δεδομένου ότι πρόκειται για ένα όχημα σχεδιασμένο ειδικά για επιτάχυνση, οι μηχανικοί επέλεξαν επίσης να απαρνηθούν τους διευρυμένους θόλους τροχών στον μπροστινό άξονα του κιτ με φαρδύ αμάξωμα, τοποθετώντας στενότερα ελαστικά 245/55 18″. Η Dodge ανέπτυξε επίσης το TransBrake 2.0, προσθέτοντας περαιτέρω λειτουργίες στο προηγούμενο σύστημα: ένα νέο άμεσο χειριστήριο στην κεντρική κονσόλα επιτρέπει την επιλογή διαφορετικών ρυθμίσεων για την προσαρμογή του launch control στις συνθήκες της ασφάλτου και την προσαρμογή του Torque Reserve για την προώθηση της ώθησης όταν το αυτοκίνητο είναι ακινητοποιημένο.
Παραμετροποίηση και προαιρετικές επιλογές
Καθώς πρόκειται για ένα τόσο ιδιαίτερο μοντέλο, η Dodge θέλησε επίσης να προσφέρει ένα υψηλότερο επίπεδο εξατομίκευσης, το οποίο θα δώσει προτεραιότητα στους πελάτες που έχουν ήδη στην κατοχή τους το Challenger Demon: γι’ αυτούς, μάλιστα, θα είναι δυνατή η απόκτηση ενός αντίστοιχου αριθμού πλαισίου για το νέο Demon 170. Το αυτοκίνητο θα προσφέρεται σε 14 χρώματα, μεταξύ των οποίων τα ιστορικά B5 Blue, Plum Crazy και Sublime Green, με την επιλογή Satin Black καπό και οροφή και προσαρμοσμένα σήματα. Η καμπίνα υιοθετεί ειδικά όργανα, προσαρμοσμένα γραφικά οθόνης και διακοσμητικά στο τιμόνι και το ταμπλό από Alcantara και ανθρακονήματα. Μόνο το κάθισμα του οδηγού με υφασμάτινη επένδυση είναι στάνταρ, αλλά μπορεί επίσης να παραγγελθεί το πλήρες εσωτερικό με αεριζόμενα δερμάτινα καθίσματα και ηχοσύστημα Harman Kardon. Οι πελάτες που θα παραγγείλουν το Dodge Challenger SRT Demon 170 θα λάβουν επίσης μια πληθώρα αποκλειστικών αξεσουάρ: στην τιμή περιλαμβάνονται γυαλιά Rocks, μια καράφα με τον αριθμό VIN και το όνομα του ιδιοκτήτη χαραγμένο στο πίσω μέρος και ένα σετ ειδικών γυαλιών. Επίσης, θα είναι δυνατή η παραγγελία μιας προσαρμοσμένης πετσέτας Goodwool για το εσωτερικό του αυτοκινήτου, η οποία θα είναι προσαρμοσμένη με τα λογότυπα του αυτοκινήτου.