Vivre le mouvement dans la rue

Οδηγούμε Lynk&Co 01 PHEV 261 HP: Γκρεμίζοντας τα στερεότυπα

Με επιβλητική εμφάνιση και πολυτελή διάκοσμο σκοπεύει να σπάσει το κατεστημένο στην Premium αγορά

Quelle note lui donnez-vous ?0 Note
0
8

Η Lynk&Co εισέρχεται στην ευρωπαϊκή και κατ’ επέκταση στην ελληνική αγορά, θέτοντας ως στόχο να γκρεμίσει τα στερεότυπα για τους κινέζους κατασκευαστές. Διαθέτοντας επιβλητική εμφάνιση και πολυτελή διάκοσμο σκοπεύει να σπάσει το κατεστημένο στην Premium αγορά. Στην καθιερωμένη εβδομαδιαία συμβίωση, είχαμε την ευκαιρία να οδηγούμε το πρώτο εξευρωπαϊσμένο μοντέλο Lynk&Co 01.

Ευρωπαϊκός προσανατολισμός

Η Lynk&Co είναι μια κοινοπραξία μεταξύ της Zeekr, της Geely και της Volvo, τον βασικό μέτοχο της Volvo, που ιδρύθηκε το 2016 στοχεύοντας στις ανάγκες και τις συνήθειες του ευρωπαϊκού κοινού, με σαφή Premium προσανατολισμό. Το 01 είναι ένα μεσαίο SUV που θα κληθεί να σηκώσει το μεγαλύτερο εμπορικό βάρος.

«Ψαρωτικό»

Οι σχεδιαστές έχουν επιμεληθεί στιλιστικά το αυτοκίνητο με μοντέρνα στοιχεία, αποπνέοντας αέρα δυναμισμού και σπορ αισθητικής.

Το μπροστινό μέρος διαθέτει προβολείς δύο επιπέδων, με τους βασικούς να ενσωματώνονται στην παραλληλόγραμμη τοποθετημένη χαμηλά μάσκα, ενώ οι LED προβολείς, είναι τοποθετημένοι στην κορυφή των φτερών, θυμίζοντας σύγχρονο supercar.

Το προφίλ χαρακτηρίζεται από καθαρές γραμμές και μυώδεις επιφάνειες, τονίζοντας τον σπορτίφ προσανατολισμό και παράλληλα, κρύβοντας τον πραγματικό του όγκο.

Το πίσω μέρος είναι και το πιο χαρακτηριστικό  με τα φωτιστικά σώματα σε σχήμα «Γ» και με γραφικά LED, με την πέμπτη πόρτα να έχει μια κλίση και να καταλήγει σε μία μεγάλη αεροτομή, δίνοντας, ωστόσο μια coupé υποψία. Το σύνολο ολοκληρώνεται με τον ογκώδη προφυλακτήρα με τις μεγάλες απολήξεις στις άκρες του, υπογράφοντας τον σπορ χαρακτήρα.

Το αποτέλεσμα είναι ένα εντυπωσιακό σύνολο, που τραβάει τα βλέμματα των περαστικών, καθώς είναι όμορφο, δεν μοιάζει με κανένα άλλο μοντέλο της αγοράς, δείχνοντας στιβαρό και ποιοτικό.

Επαναπροσδιορισμός της πολυτέλειας

Η ίδια αίσθηση συνεχίζεται και στο εσωτερικό, με έμφαση στην ποιότητα κατασκευής και στην συναρμογή. Η επιλογή των υλικών έγινε με γνώμονα την ικανοποίηση των επιβατών με καλό φινίρισμα και εξαιρετική αίσθηση αφής, επαναπροσδιορίζοντας την πολυτέλεια.

Σχεδιαστικά κυριαρχούν οι απλές και λύτες γραμμές με μινιμαλιστική αισθητική. Το ταμπλό έχει ελαφριά κλίση προς τον οδηγό, δίνοντας μία οδηγοκεντρική αίσθηση. Ενσωματωμένη βρίσκεται η κεντρική οθόνη αφής με διάμετρο 12,7 ιντσών και φιλοξενεί σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας Android Automotive, συμβατό με  Apple CarPlay και Android Auto.

Πίσω από το στιβαρό και σοβαρό τιμόνι υπάρχει ο ευκρινέστατος ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών, με τις απαιτούμενες για τον οδηγό πληροφορίες.

Όμορφη και λειτουργική είναι η κεντρική κονσόλα ανάμεσα από τα μπροστινά καθίσματα, η οποία φιλοξενεί τον επί λόγια του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων, τον διακόπτη του προφίλ οδήγησης, τις ποτηροθήκες και βάση επαγωγικής φόρτισης κινητού.

Η εργονομία βρίσκεται σε υψηλό επίπεδο, με τους διακόπτες να έχουν τοποθετηθεί στα κατάλληλα σημεία, ώστε ο οδηγός να μην αποσπά την προσοχή του από τον δρόμο.

Γενναιόδωροι είναι και οι χώροι στην καμπίνα, ειδικότερα στο πίσω μέρος, όπου μπορεί να φιλοξενήσει με άνεση τρεις ανήλικες επιβάτες με αρκετό χώρο για πόδια και ώμους.

Προφανώς, ως σύγχρονο SUV δίνει σημασία στην πρακτικότητα με έξυπνες θήκες και με ιδανική εκμετάλλευση του διαθέσιμου χώρου.

Τα εργονομικά καθίσματα είναι εξαιρετικά άνετα, με κορυφαία οσφυϊκή και πλευρική στήριξη.

Ο όγκος του χώρου αποσκευών είναι 466 λίτρα, ενώ με τα πίσω καθίσματα πλήρως αναδιπλωμένα αγγίζει τα 1.213 lt.

Σουηδική καρδιά

Κάτω από το καπό συναντάμε το προερχόμενο από την Volvo κινητήριο σύνολο, το οποίο αποτελείται από τον τρικύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα των 1,5 λίτρων, απόδοσης 180 ίππων και 265 Nm ροπής, ο οποίος συνδυάζεται με αποδοτικό σύγχρονο ηλεκτροκινητήρα με 82 ίππους και 160 Nm ροπής, διαθέτοντας συνολικά 261 ίππους και 425 Nm ροπής, που συνεργάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων, τοποθετημένο στην μετάδοση, στέλνοντας την δύναμη στον μπροστινό άξονα.

Επαναπροσδιορίζει την οδηγοκεντρική αίσθηση

Η δυναμική εξωτερική εμφάνιση, προαναγγέλλει τους οδηγικούς στόχους του μοντέλου και ανοίγει μεγάλες προσδοκίες όσον αφορά την συμπεριφορά σε κάθε συνθήκη και δίκτυο.

En ville είναι ευκολοδήγητο και κινείται ανέλπιστα ευέλικτα, παρά τον όγκο του, χάρη στον κύκλο στροφής και την κορυφαία περιμετρική ορατότητα. Παράλληλα στο πέρασμα του έλκει τα βλέμματα των περαστικών.

Dans le réseau de montagne et le réseau rural θα εκπλήξει ευχάριστα με την οδική του συμπεριφορά, διαθέτοντας σαφή δυναμικό προσανατολισμό. Το αυτοκίνητο πατάει πολύ καλά στον δρόμο, στρίβει με ακρίβεια, διαθέτοντας αρκετή ροπή ακόμα και για απότομες ανηφόρες. Η οδική συμπεριφορά είναι ικανοποιητική, ενώ το αυτοκίνητο ιδιαίτερα ευχάριστο.

Sur l'autoroute αναδεικνύεται η ποιότητα κύλισης και η ηχομόνωση, ακόμα και στις υψηλές ταχύτητες, στοχεύοντας στις ανάγκες και στις απαιτήσεις της premium αγοράς.

Général διαθέτει τρία προφίλ οδήγησης, το Pure για αμιγώς ηλεκτρική κίνηση με ονομαστική αυτονομία 69 χιλιομέτρων και μέχρι 130 χιλιόμετρα / ώρα. Το Hybrid, το οποίο είναι το βασικό πρόγραμμα που ανταποκρίνεται στις ανάγκες καθημερινότητας του οδηγού και το Power που διαθέτει και τους 261 ίππους στον οδηγό.

Για πλήρη φόρτιση σε τυπικό φορτιστή χρειάζεται περίπου 3 ώρες. Όσο αφορά την κατανάλωση, όταν είναι φορτισμένο αγγίζει τα 2,5 λίτρα/100 χιλιόμετρα, ενώ αφόρτιστο φτάνει στα 8 λίτρα / 100 χιλιόμετρα.

Το εναλλακτικό

Το Lynk & CO 01 στοχεύει στην Premium αγορά, ως η εναλλακτική πρόταση, απευθυνόμενο σε κοινό που δεν ακολουθεί τα καθιερωμένα, θέλει να διαφέρει, αλλά παράλληλα δεν συμβιβάζει τις απαιτήσεις του. Θέτει ως προτεραιότητες την ποιότητα, την τεχνολογία και την πολυτέλεια, ενώ χρειάζεται ένα αυτοκίνητο για εξορμήσεις, παρέχοντας υψηλά επίπεδα ασφάλειας.

Δελεαστικό

Διαθέτοντας αποκλειστικά μία έκδοση με πλούσιο εξοπλισμό, η Lynk&Co κάνει δελεαστικό το 01 ΜΕ 34.990€. Πρέπει ωστόσο να αναφέρουμε πως σε κάποιες χώρες της ΕΕ διατίθεται μέσω της πλατφόρμας car sharing, carflix, στην οποία μέσω καταβολής ποσού για την χρήση, οι συνδρομητές μοιράζονται το αυτοκίνητο… αλλά η πλατφόρμα δεν είναι ακόμα διαθέσιμη στη χώρα μας.

Caractéristiques techniques

AMAXOMA

Presse

SUV

Sièges

5

Portes

5

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ – ΕΚΠΟΜΠΕΣ – ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ

Consommation moyenne combinée (WLTP)

1-1.2 l/100 km

Émissions de CO2 (WLTP)

24-27 g/km

Type de carburant

Βενζίνη / ηλεκτρική ενέργεια

Επιτάχυνση 0 – 100 χλμ/ώρα

8 δευτ

Vitesse maximale

210 km/h

Spécifications des gaz d'échappement

Euro 6d-ISC-FCM

Rapport poids/puissance

7.2 κιλά/Hp, 138.9 Hp/τόνος

Rapport poids/couple

7.1 κιλά/Nm, 141 Nm/τόνος

ENGINE TOTAL

ΘΕΡΜΙΚΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

Puissance

180 Hp @ 5500 σ.α.λ.

Puissance par litre de cylindrée

121.9 Hp/l

Couple nominal du moteur

265 Nm @ 1500-4000 S.A.L.

Disposition du moteur

Vers l'avant, transversalement

Modèle/code du moteur

JLH-3G15TD

Carcasse du moteur

1477 cm3

Nombre de cylindres

3

Configuration du moteur

En série

Diamètre du cylindre

82 mm

Voie d'administration du vaccin

93.2 mm

Degré de compression

11.5:1

Nombre de soupapes par cylindre

4

Système d'injection de carburant

Pulvérisation directe

Aspiration du moteur

Turbocompresseur, Intercooler

Mécanisme de distribution du gaz

DACT

Capacité d'huile moteur

5.6 l

MOTEUR ÉLECTRIQUE

Ισχύς του ηλεκτροκινητήρα

82 Hp

Couple

160 Nm

Position du moteur électrique

Ενσωματωμένο στη μετάδοση

Type de moteur électrique

Moderne

Puissance totale du système

261 Hp

Συνολική ροπή

425 Nm

BATTERIE

Capacité brute de la batterie

17.7 kWh

Capacité nette (utilisable) de la batterie

14.1 kWh

Tension de la batterie

347.5 V

Technologie des batteries

Oxyde de lithium-cobalt, de lithium-nickel-manganèse-cobalt (Li-NMC)

Position de la batterie

Στην κεντρική σήραγγα

Autonomie électrique (WLTP)

69-75 km

Consommation moyenne d'énergie (WLTP)

18.5-20.1 κιλοβατώρα/100 χλμ

Μέγιστη ταχύτητα (μόνο με ηλεκτρική ενέργεια)

130 km/h

TAILLE ET POIDS

Poids

1879 κιλά

Charge utile maximale

471 κιλά

Volume minimal d'espace pour les bagages

466 l

Volume maximal de l'espace à bagages

1213 l

Capacité du réservoir de carburant

42 l

Capacité de remorquage autorisée avec freins (12%)

1800 kilos

Επιτρεπόμενη δυνατότητα ρυμούλκησης χωρίς φρένα

750 kg

DIMENSIONS

Longueur

4541 mm

Largeur

1857 mm

Hauteur

1694 mm

Empattement

2734 mm

Distance par rapport au sol

213 mm

Diamètre de rotation minimal (diamètre de rotation)

11.8 m

Γωνία προσέγγισης

19.4°

Γωνία φυγής

26.4°

ARCHITECTURE

Mouvement

Κίνηση στους μπροστινούς τροχούς

Nombre de rapports et type de boîte de vitesses

7 ταχύτητες, αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων DCTH

Suspension avant

Indépendante, de type McPherson avec ressort hélicoïdal et barre de torsion

Suspension arrière

Suspension indépendante à ressorts multibras avec stabilisateur

Freins avant

Plateaux ventilés

Freins arrière

Δίσκοι

Systèmes auxiliaires

ABS (système de freinage antiblocage)

Type d'adresse

Gestion chukrania (avec dents)

Σύστημα διεθνούς

Volant électrique

Roues

235/50 R19 ή 235/45 R20

galerie de photos 

Conclusion
Η Lynk & Co ως μια νέα μάρκα έχει καταφέρει να αφήσει την σφραγίδα της με το πρώτο της μοντέλο, το 01, επιχειρώντας με αυτοπεποίθηση να γκρεμίσει τα στερεότυπα στην Premium αγορά, δημιουργώντας πονοκέφαλο στον ανταγωνισμό. Όντας ποιοτικό, προσεγμένο με κορυφαία οδηγική συμπεριφορά, στοχεύοντας σε ένα σπορτίφ κοινό και με εμφάνιση που δεν περνάει απαρατήρητη το Lynk & Co 01, βάζει τον πήχη ψηλά στέλνοντας το μήνυμα… πως ήρθε για να μείνει.
Intérieur et aspects pratiques
8.1
Dépenses courantes
7.7
Comportement routier
8
Performance
7.8
Facteur de plaisir
7.8
un bon rapport qualité-prix
8.4
Confort
8
Quelle note lui donnez-vous ?0 Note
0
SYN
Εξωτερική Σχεδίαση
Ποιότητα κατασκευής
Σχέση τιμής / Αξίας
Σπορτίφ αίσθηση
Εξοπλισμός
PLEEN
Διαχείριση ηλεκτρικής ενέργειας / Αυτονομία
Χρόνοι φόρτισης
8