Μας αρέσει- δε μας αρέσει, το Nurburgring και οι χρόνοι που κάνουν εκεί τα supercars και τα hypercars, θεωρούνται σαν πεδίο μάχης και “κριτήριο” για τον “καλύτερο”. Εκεί η Nissan περηφανεύεται ότι εξευτέλισε την 911 με το GT-R, εκεί η Porsche αφήνει τους άλλους να προσπαθούν -αδίκως- να πιάσουν το ρεκόρ της 918 Spyder, με το χρόνο της εκεί ως “άρμα”, η Alfa Romeo παρουσίασε τη Giulia QV για να πει ότι είναι καλύτερη από την BMW M3. Mais, ο βασιλιάς είναι άλλος.
Με χρόνο 6:48, μια πανάλαφρη υπερκατασκευή, το Radical SR8LM είναι το αυτοκίνητο παραγωγής που έχει κάνει τον ταχύτερο γύρο της “Πράσινης Κόλασης“. Στη δεύτερη θέση, με 6:56, ένα άλλο Radical, το SR8 και στην τρίτη, η 918 που λέγαμε, με 6:57. Και μετά, το χάος.
Ε, λοιπόν, ξέχασέ τους όλους. Αυτός ο τρελο-Σουηδός, ο Von Koenigsegg έχει βάλει στόχο, τώρα που η γερμανική πίστα σήκωσε ξανά τα όρια ταχύτητας (τα οποία είχε επιβάλλει το 2015 σε σημεία της, μετά απο ένα δυστύχημα που κόστισε τη ζωή ενός θεατή), να σπάσει το ρεκόρ πίστας. Με όπλο του, το απόλυτο όπλο της βιομηχανίας ονείρων που διατηρεί, το One:1, σκοπεύει να πάρει ως σουβενίρ στη Σουηδία τα σκαλπ... όλων. Να σπάσει το ρεκόρ ακόμα και του Radical.
Και μάλιστα, ξεκινάει άμεσα, από τα τέλη Απριλίου τις δοκιμές στην πίστα για να πετύχει το ρεκόρ. Μπορεί όμως να τα καταφέρει;
Αν ρίξεις μια ματιά στο hypercar του, θα καταλάβεις πως έχει καλές πιθανότητες. Με 1.361 ps sur 1.361 κιλά, το One:1 πήρε το όνομά που του αξίζει και τώρα, δύο χρόνια μετά από την επίσημη παρουσίασή του, σκοπεύει να γίνει και το “number one”.
Και, αν καταφέρει έναν γύρο κάτω από 6:48 στην “πράσινη κόλαση”, πότε θα δούμε το Vidéo; Σίγουρα, δεν θα πρέπει να το περιμένουμε πριν από το τέλος του 2016. Ο ίδιος ο Koenigsegg, εξηγεί γιατί: “Ενώ προβλέπουμε πως αυτό θα μας πάρει κάποιους μήνες, αυτοί οι μήνες περιλαμβάνουν μόνο μία ή δύο μέρες στην πίστα κάθε μήνα. Δεν θα τεστάρουμε τις μέρες που η πίστα είναι ανοιχτή στο κοινό. Θα δοκιμάζουμε μόνο σε private μέρες, στις οποίες θα έχουμε πρόσβαση”. Κι εμείς θα περιμένουμε, φον…
Παρεμπιπτόντως: Με χρόνο 2:32:14, με λάστιχα δρόμου και με σιγαστήρα στην εξάτμιση για να πιάσει τα 103 DB που είναι το όριο ηχορρύπανσης, το One:1, κατέρριψε κατά 5 δευτερόλεπτα (!) το ρεκόρ της McLaren P1 και έχει πια το record ταχύτερου γύρου από αυτοκίνητο παραγωγής στο Spa-Francorchamps…