Το TopSpeed.gr το έγραφε (και αυτό) εγκαίρως: Η Jeep θέλει να πλαισιώσει το λανσάρισμα του νέου Wrangler, το 2018, με ένα κτηνώδες pickup, φτιαγμένο για extreme offroading. Η επιβεβαίωση του ρεπορτάζ μας, έρχεται με τις πρώτες spy photos που κυκλοφόρησαν, από τις δοκιμές του, στις ΗΠΑ.
To Crew Chief 715 Concept της Jeep (το βλέπουμε και στην παραπάνω φωτογραφία) από το οποίο αντλεί στοιχεία το νέο Jeep.
Και, όπως αποκάλυψε ο επικεφαλής του σχεδιαστικού τμήματος της Jeep, Mark Allen, το νέο pickup θα έχει στοιχεία από το Crew Chief 715, το ένα από τα επτά concepts που φτιάχτηκαν στο Easter Jeep Safari του Moab, στη Utah. Tο Crew Chief 715, είναι βασισμένο στο σημερινό Wrangler Ultimate, αλλά έχει τη διαφορά ότι, όταν παρουσιάστηκε, κυριολεκτικά αποθεώθηκε από τον αμερικανικό ειδικό Τύπο, σε ό,τι αφορά τα looks και όχι μόνο. Με σχόλια του τύπου “είναι το concept που η Jeep πρέπει να βγάλει στην παραγωγή” και “αν δεν το βγάλεις στην παραγωγή με έναν 3λιτρο diesel, θα έχεις χάσει μια τεράστια ευκαιρία”. Οι σχεδιαστές της Jeep φαίνεται πως άκουσαν τους δημοσιογράφους και πήραν ένα μεγάλο μέρος του 715, διατηρώντας, πάντως, τις χαρακτηριστικές γρίλιες της Jeep στο εμπρός μέρος.
Οι πρώτες spy photos του pickup της Jeep.
Το σίγουρο ειναι πως το Wrangler Pickup, το οποίο θα ονομάζεται Gladiator, θα είναι μακρύτερο από το 715, αλλά αν η έκπληξη που μας κρύβουν οι Αμερικανοί για το αισθητικό κομμάτι έχει στοιχεία από το DNA του 715, θα μπορούμε να μιλάμε για ένα τέρας της Αποκάλυψης…
(Το 715 και πάλι)
Αλλά τα νέα, είναι συγκλονιστικότερα απ’ ότι περιμέναμε. Γιατί, η FCA έχει, όπως μαθαίνουμε, αποφασίσει να χρησιμοποιήσει για το Gladiator (Μονομάχος) το πάτωμα του θηριώδους Dodge RAM 1500. Και εδώ, τα πράγματα περιπλέκονται.
Βλέπουμε ότι ο “Μονομαχος” είναι αρκετά μακρύς
Γιατί φαίνεται πως ο παλιότερος καυγάς de πρωταθλητή του Baja και επισήμου συνεργάτη της Mopar Kent Kroeker με την Chrysler για τη δημιουργία ενός ικανότερου Ram (εν τέλει Ram Runner) για εκτός δρόμου κίνηση, οδηγεί στη γέννηση ενός κτηνώδους pick up με φοβερές δυνατότητες offroading.
Στο εσωτερικό θα φιλοξενούνται όλες οι ανέσεις των σύγχρονων Jeep
Αν εδώ, τα τεράστια φορτηγάκια μας φαίνονται υπερβολικά, στην άλλη άκρη του Ατλαντικού, δεν είναι μόνο δημοφιλή, αλλά και συνεχές θέμα συζήτησης: Είναι το Ram καλύτερο από το Ford Raptor; Η FCA βάζει τη Jeep σε αυτά τα νερά, με σκοπό όχι μόνο το κέρδος (διεκδικεί ένα μεγάλο μερίδιο πωλήσεων) αλλά και το γόητρο, του pick up με τις μεγαλύτερες δυνατότητες για κίνηση εκτός δρόμου, τη μεγαλύτερη αντοχή, τη μεγαλύτερη ελκτική ικανότητα και πολλά ακόμα. Γιατί στην Αμερική, το μέγεθος μετράει.
To 715, σε περίπτωση που δεν το πρόσεξες
Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες, εδώ είναι τα πιο ενδιαφέροντα: Από τις ΗΠΑ μαθαίνουμε, ότι σε πρώτη φάση, τα νέα Wrangler θα παρουσιαστούν με μια ανανεωμένη έκδοση του υπάρχοντος 3,6 λίτρων V6 Pentastar, απόδοσης περίπου 300 ίππων και 28 κιλών ροπής. Και με τον 3λιτρο EcoDiesel με 200 ίππους και 45 κιλά ροπής (!), καθώς η ντήζελ έκδοση του Wrangler θα είναι ειδικά φτιαγμένη για ρυμούλκηση και μεταφορά βαρέων αντικειμένων, εκτός από extreme off roading.
Το Ram Runner, στο πάτωμα του οποίου θα πατάει το Gladiator
Και οι δύο κινητήρες θα φοράνε το γνωστό οκτατάχυτο κιβώτιο της φίρμας. Το κιβώτιο θα έχει τη δυνατότητα απεμπλοκής των δύο τροχών (εννοείται πως η τετρακίνηση θα είναι στάνταρ) για κίνηση σε άσφαλτο, εκτός από τις γνωστές επιλογές των Jeep.
Στο εσωτερικό, θα υπάρχει το Chrysler Uconnect 8.4 και αρκετά στοιχεία άνεσης από τα σύγχρονα Jeep. Τα περισσότερα από τα εξωτερικά μέρη του, θα τα μοιράζεται με το “απλό” Wrangler, ενώ θα ακολουθήσει και αρκετές λύσεις από το Ram Runner με στόχο να κρατηθούν τα κόστη χαμηλά.