Live the Movement in the streets

The Octavia iV, came to Greece

 

  Η SKODA announces
the launch of the new
SKODA
OCTAVIA
iV at
Greece. The new
OCTAVIA
iV, in the fourth generation of
OCTAVIA, is
the second
plugin hybrid
SKODA iV model, after the SUPERB iV. In fact, the OCTAVIA iV is available not
in one but two power variants, both the "simple" and the RS version, which
offers exciting performance and intense emotions. Both versions
provide an electric range of up to 60 km on the WLTP cycle, driven purely by
electric and with zero emissions. 

  

  The OCTAVIA iV has 204 PS (150 kW) of power,
with a maximum torque of 350 Nm, with the car's top speed set at
220 km/h and the typical acceleration from standstill to 100 km/h takes 7.7 km/h
seconds. The sportier OCTAVIA RS iV produces 245 hp (180 kW) and maximum torque
400 Nm. In Sport mode, which allows the driver to make use of the
full power of the car, the OCTAVIA RS iV, both in GRAND COUPE and
and SPORTSWAGON accelerates from 0-100 km/h in just 7.3 seconds, with a top speed of
speed 225 km/h. Compared to the two-litre version
petrol engine, the acceleration from 80-120 km/h is 2.2 seconds faster than in the
fast in RS
iV version. 

 

  Both OCTAVIA iV versions
are powered by a 1.4 TSI petrol engine delivering 150 PS (110 kW) and
an 85 kW electric motor, the functions of which are controlled
electronically. Internal combustion engine, gearbox DSG and electric motor, is
connected on a common axis. The box
gearbox is a 6-speed triple clutch
with the clutches in a bath
oil, while the operation is controlled by technology
shift by wire. The third clutch is used
for disengaging the thermal motor from the electric motor during pure
electric drive. The electric motor is three-phase, permanent magnet, with
standard efficiency rating 94% and is the best type of electric motor
right now in motoring. The special, separate software in the two
versions is what provides different levels of power. 

 

  It is worth noting that both
plug-in hybrid versions have a fully independent rear suspension with axle
4 ligaments (one longitudinal lagging arm and three transverse ligaments). The
progressive steering wheel as standard equipment and dynamic tuning
of the specially adapted sports suspension, which is typical for the
σειρά RS, ανταποκρίνονται σε συμμετοχικά στυλ οδήγησης. Όπως και στην OCTAVIA
iV, η απόσταση από το έδαφος είναι 143 χιλ..

 

  Και οι δύο εκδόσεις iV της OCTAVIA
διαθέτουν μπαταρίες ιόντων λιθίου υψηλής τάσης, χωρητικότητας 37 Ah, με ονομαστική ενέργεια 13 kWh. Σε ηλεκτρική λειτουργία οδήγησης με
ταχύτητες έως 50 χλμ./ώρα, η γεννήτρια ήχου E-noise κάτω από το δεξί μπροστινό
φτερό, παράγει ένα συγκεκριμένο ήχο, in order
το αυτοκίνητο να γίνεται αντιληπτό από τους πεζούς και τους ποδηλάτες

 

  Συνολικά, οι εκπομπές CO2
ανέρχονται μόνο σε περίπου 30 γρμ./χλμ., πράγμα που σημαίνει ότι το αυτοκίνητο
πληροί ήδη τις απαιτήσεις για το μελλοντικό πρότυπο εκπομπών Euro 6d. Παράλληλα,
αυτό συνεπάγεται μηδενικά τέλη
κυκλοφορίας, αλλά και μειωμένο Τέλος Ταξινόμησης.

 

  Η μπαταρία μπορεί εύκολα να φορτιστεί
χρησιμοποιώντας μια τυπική πρίζα οικιακού τύπου ή ένα Wallbox. Σε μια πρίζα 230 V, χρειάζονται 3 ώρες
45 λεπτά για να επαναφορτιστεί από άδεια στο 80% και 5 ώρες στο 100%. Όταν
χρησιμοποιείται ένα Wallbox 3,6 kW, χρειάζονται μόλις 2 ώρες 33 λεπτά ή 3 ώρες
33 λεπτά αντίστοιχα. Η θύρα φόρτισης βρίσκεται πίσω από ένα καπάκι στο
μπροστινό φτερό στην πλευρά του οδηγού, το οποίο ανοίγει πατώντας ένα κουμπί
στο πλαίσιο της πόρτας. Το τυπικό
κόστος φόρτισης είναι περίπου στα 2 €
.  Εκτός από την μπαταρία έλξης και οι δύο
OCTAVIA iV διαθέτουν την κλασική μπαταρία 12 V, που τροφοδοτεί τα συστήματα
χαμηλής τάσης του αυτοκινήτου. 

 

  Το γνωστό μας από άλλα μοντέλα SKODA, Driving Mode Select, στις OCTAVIA iV
και OCTAVIA RS iV, διαθέτει τις λειτουργίες Eco, Normal, Sport και Individual
καθώς και την επιλογή Comfort αν το αυτοκίνητο είναι εξοπλισμένο με Dynamic
Chassis Control (DCC). Επιτρέπει ρυθμίσεις για
το τιμόνι ή τον κινητήρα και τον έλεγχο μετάδοσης. Παράλληλα, είναι δυνατή η
επιλογή μεταξύ ηλεκτρικής (
E) and
υβριδικής (
Hybrid) λειτουργίας
στην οθόνη που βρίσκεται στην κεντρική κονσόλα.

 

  Σε ηλεκτρική λειτουργία E, οι OCTAVIA iV
και OCTAVIA RS iV τροφοδοτούνται αποκλειστικά από τον ηλεκτροκινητήρα,
καθιστώντας αυτή τη ρύθμιση ιδανική για οδήγηση σε αστική κίνηση. Εάν η
μπαταρία έχει επαρκή φόρτιση και η εξωτερική θερμοκρασία είναι πάνω από 10° C,
το όχημα εκκινεί αποκλειστικά ηλεκτρικά. Για τεχνικούς λόγους, αυτή η
λειτουργία δεν είναι διαθέσιμη σε θερμοκρασίες κάτω των -10° C. Χρησιμοποιώντας
μόνο την ηλεκτρική κίνηση, η μέγιστη ισχύς είναι 85 kW ενώ η τελική ταχύτητα σε
αυτή τη λειτουργία είναι 140 χλμ./ώρα.

 

  Στην υβριδική λειτουργία, η ηλεκτρονική
μονάδα ελέγχου αξιολογεί συνεχώς την τρέχουσα   κατάσταση οδήγησης και η
αλληλεπίδραση μεταξύ του βενζινοκινητήρα και του ηλεκτροκινητήρα ρυθμίζεται
αυτόματα. Είτε αλληλοσυμπληρώνονται όταν χρησιμοποιούνται ταυτόχρονα, είτε τα
ηλεκτρονικά ενεργοποιούν μόνο έναν από αυτούς. Η υβριδική λειτουργία προσφέρει
επίσης την επιλογή φόρτισης της μπαταρίας μέσω ανάκτησης ενέργειας ή του
κινητήρα. Εάν το πλαίσιο με την ένδειξη “Auto” στην κεντρική οθόνη
δεν είναι επιλεγμένο, ο οδηγός μπορεί να ορίσει το επιθυμητό επίπεδο μπαταρίας.
Εάν η τρέχουσα φόρτιση είναι χαμηλότερη από το καθορισμένο, το όχημα
συμπληρώνει την μπαταρία χρησιμοποιώντας τον κινητήρα βενζίνης και ανάκτηση
ενέργειας από την πέδηση. Εάν το τρέχον φορτίο είναι υψηλότερο από το
καθορισμένο, η ενέργεια χρησιμοποιείται έως ότου επιτευχθεί το επιθυμητό
επίπεδο και στη συνέχεια διατηρείται. Εάν είναι επιλεγμένο το «Auto», το
σύστημα φόρτισης λειτουργεί πλήρως αυτόνομα. Αυτό σημαίνει ότι η μονάδα ελέγχου
αποφασίζει με βάση την τρέχουσα κατάσταση οδήγησης πότε θα αντλήσει ενέργεια
από την μπαταρία και πότε θα την επαναφορτίσει χρησιμοποιώντας ανακτημένη
ενέργεια. Στην υβριδική λειτουργία, υπάρχει έξοδος 150 PS ανά πάσα στιγμή. Η
μέγιστη ισχύς εξόδου 204 PS για την OCTAVIA iV και 245 PS για την OCTAVIA RS
iV, είναι διαθέσιμη όταν το γκάζι πιέζεται πλήρως (kickdown) ή έχει επιλεγεί η
λειτουργία Sport.

 

  Χρησιμοποιώντας τη λειτουργία έξυπνης
αναγνώρισης σημάτων κυκλοφορίας και με την επεξεργασία δεδομένων που παρέχονται
από κάμερες και αισθητήρες ραντάρ, οι SKODA OCTAVIA iV μπορούν να καθορίζουν
συνεχώς το βέλτιστο επίπεδο ανάκτησης για τη δεδομένη κατάσταση. Εκτός από την
αυτόματη ρύθμιση κατά την κανονική λειτουργία οδήγησης (D), δύο άλλα επίπεδα
μπορούν να επιλεχθούν χειροκίνητα μέσω της κεντρικής οθόνης: ένα ιδιαίτερα
χαμηλό επίπεδο ανάκτησης, το οποίο επιτρέπει στο όχημα να ρολάρει με τον
κινητήρα εκτός λειτουργίας καθώς και ένα επίπεδο που συνεπάγεται υψηλότερη
επιβράδυνση, 1,2 m/sec2

 

  Το έξυπνο σύστημα Predictive Efficiency
Assist συνδυάζει την ανάκτηση ενέργειας φρένων και το Eco Assist, τα οποία
μπορούν να απενεργοποιηθούν εάν είναι επιθυμητό. Ακόμα και στην τυπική έκδοση
της νέας SKODA OCTAVIA, το Eco Assist εμφανίζει αποτελεσματικές συμβουλές
οδήγησης στο Virtual Cockpit. Η αλληλεπίδραση μεταξύ αυτών των δύο συστημάτων
υποβοήθησης σημαίνει ότι το αυτοκίνητο ειδοποιεί τον οδηγό του εγκαίρως όταν
πλησιάζει για παράδειγμα έναν κυκλικό κόμβο ή έναν περιορισμό ταχύτητας.

 

  Όπως και η εξίσου ισχυρή RS που διαθέτει
βενζινοκινητήρα 2.0 TSI, η SKODA OCTAVIA RS iV είναι εξοπλισμένη με
αεριζόμενους δίσκους φρένων διαστάσεων 340 × 30 mm στον μπροστινό άξονα και 310
× 22 mm στον πίσω άξονα. Τέλος, σε ότι αφορά τον χώρο αποσκευών, αυτός είναι
450 λίτρα για την Grand Coupé έκδοση και 490 λίτρα για την Sports Wagon. 

 

  Η OCTAVIA iV είναι διαθέσιμη με το
αμάξωμα Grand Coupe, αρχικά στην έκδοση με τους 204 ίππους και στα επίπεδα
εξοπλισμού AMBITION και STYLE, που έχουν διαμορφωθεί ειδικά για τις απαιτήσεις
ενός plug-in hybrid αυτοκινήτου. H έκδοση RS με τους 245 ίππους θα ακολουθήσει προσεχώς.
Ειδικά για το λανσάρισμα και προκειμένου η αγορά ενός τέτοιου «πράσινου»
μοντέλου να καταστεί πιο προσιτή, προσφέρεται επιπλέον έκπτωση 3.000 ευρώ, με
την προτεινόμενη τιμή λιανικής να ξεκινά από 31.900 €. Ειδικά για τους
επαγγελματίες οδηγούς (ταξί), η επιδότηση από το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά»
καθώς και πρόσθετο οικολογικό bonus
that
προσφέρει η
KosmocarSKODA, καθιστούν τη SKODA OCTAVIA iV one
εξαιρετικά συμφέρουσα επιλογή, με τις τιμές να ξεκινούν από 24.247 €. Αναλυτικά
οι προτεινόμενες τιμές για τη νέα
SKODA
OCTAVIA iV have
ως εξής: