Die Bewegung auf der Straße leben

Honda bringt seine Antwort auf den Mirai nach Europa

Η Honda, έχει να υπερηφανεύεται ότι δημιούργησε το πρώτο παγκοσμίως sedan όχημα κυψελών καυσίμου παραγωγής που φιλοξενεί ολόκληρη τη συστοιχία κυψελών καυσίμου και το σύστημα κίνησης στο χώρο που συνήθως προορίζεται για τον κινητήρα και το κιβώτιο. Έτσι λοιπόν, ως πρωτοπόρος στην τεχνολογία κυψελών καυσίμου δεν θα μπορούσε να αφήσει “αναπάντητη” την… πρόκληση της Toyota, η οποία παρουσίασε το Mirai. Στο 44ο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκυο, παρουσίασε την επόμενη γενιά του Honda Clarity Fuel Cell. Η οποία, όπως θα βλέπεις στις φωτογραφίες, πρωτοπορεί, υπό την έννοια ότι nicht είναι πανάσχημο, όπως ο ανταγωνιστής του.
Ενσωματώνοντας τις πιο προηγμένες τεχνολογίες Honda, το Clarity Fuel Cell είναι το  Το Clarity Fuel Cell θα διατίθεται στην Ιαπωνική αγορά από τις αρχές του 2016. Η παρουσίαση του στην ευρωπαϊκή αγορά θα γίνει μέσα στο 2016.

H χωροταξία
Η χωροταξία του Clarity Fuel Cell είναι εμπνευσμένη από την ανθρωποκεντρική φιλοσοφία της Honda ‘man maximum, machine minimum’. Ελαχιστοποιώντας το χώρο που καταλαμβάνει το σύστημα κίνησης, η Honda κατάφερε να πετύχει υψηλά επίπεδα ευρυχωρίας για να μπορούν πέντε ενήλικες να ταξιδεύουν με την άνεση που συναντάμε σε ένα sedan όχημα με συμβατικό κινητήρα. Το μέγεθος της συστοιχίας κυψελών καυσίμου και του συστήματος παραγωγής ενέργειας έχει μειωθεί χάρη στις προηγμένες τεχνολογίες της Honda και είναι παρόμοιο με ενός κινητήρα V6.
Παρά τις συμπαγείς διαστάσεις του κινητήρα κυψελών καυσίμου, οι προηγμένες τεχνολογίες της Honda έχουν διασφαλίσει παγκοσμίως κορυφαία απόδοση των κυψελών καυσίμου. Η πρωτότυποι διαχωριστές κυματοειδούς ροής καναλιών της Honda είναι πιο προηγμένοι από ποτέ, ενώ οι κυψέλες έχουν τώρα υψηλότερη απόδοση και πιο λεπτό σχήμα χάρη στη μείωση του πάχους κάθε κυψέλης κατά 1mm (20%). Όλες αυτές οι τεχνολογικές εξελίξεις κάνουν την κυψέλη καυσίμου 33% πιο συμπαγή από την αντίστοιχη του πρώτου FCX Clarity. Η βελτίωση είναι άκρως εντυπωσιακή και έχει επιτευχθεί παράλληλα με μία αύξηση της μέγιστης ισχύος του ηλεκτροκινητήρα στα 130 kW (177ps) και μία πυκνότητα ισχύος αυξημένη κατά 60% στα 3,1 kW/L.

Η Honda εκτιμά ότι η εξέλιξη ενός συμπαγούς συστήματος κίνησης κυψελών καυσίμου που θα χρησιμοποιείται σε μία ολοκληρωμένη γκάμα οχημάτων θα βοηθήσει στην ευρεία εξάπλωση των οχημάτων κυψελών καυσίμου.

Η άνεσηΤο Clarity Fuel Cell εφοδιάζεται με ένα ρεζερβουάρ υψηλής πίεσης ικανό να αποθηκεύει αέριο υδρογόνο στα 70 MPa, αυξάνοντας τη μάζα του υδρογόνου που μπορεί να αποθηκευτεί και επεκτείνοντας την αυτονομία του οχήματος. Σε συνδυασμό με το αποδοτικό σύστημα κίνησης και τη μειωμένη κατανάλωση ενέργειας, το Clarity Fuel Cell πετυχαίνει την καλύτερη αυτονομία στην κατηγορία οχημάτων κυψελών καυσίμου με πάνω από 700 km.

Επιπλέον, η διαδικασία ανεφοδιασμού του ρεζερβουάρ υψηλής πίεσης γίνεται γρήγορα και απαιτεί περίπου τρία λεπτά στα 70 MPa και σε θερμοκρασία 20oC. Αυτά και άλλα πλεονεκτήματα χαρίζουν στο Clarity Fuel Cell το επίπεδο πρακτικότητας και άνεσης που έχουν συνηθίσει οι πελάτες με τα παραδοσιακά  οχήματα βενζίνης και diesel.

 Οδηγική εμπειρία
Σχεδιασμένος για να αξιοποιεί την υψηλή απόδοση της συστοιχίας κυψελών καυσίμου της Honda που υποστηρίζεται από την μπαταρία ιόντων λιθίου, ο πολύ αποδοτικός ηλεκτροκινητήρας προσφέρει άμεση και δυνατή επιτάχυνση. Λόγω της συνεχώς αυξανόμενης ροπής από τον ισχυρό ηλεκτροκινητήρα 130 kW (177 PS) που δεν απαιτεί κιβώτιο μετάδοσης, το Clarity Fuel Cell πετυχαίνει ομαλή επιτάχυνση an jedem Punkt der Skala, von Null bis zur Höchstgeschwindigkeit.

Die Reaktionsfähigkeit, das aufregende Fahrverhalten und der ruhige Innenraum bilden eine attraktive Kombination. Der Clarity Fuel Cell bietet zwei FahrerDer Modus "Normal" bietet ein ausgewogenes Verhältnis zwischen Kraftstoffverbrauch und Fahrleistung, während der Modus "Sport" eine schnellere Gasannahme bevorzugt.

 Gestaltung
Das Äußere des Clarity Fuel Cell hat eine souveräne Präsenz auf der Straße, während er gleichzeitig einen kraftvollen Eindruck macht, aerodynamisches Profil. Elegante Vollfunktions-LED-Scheinwerfer und 18-Zoll-Leichtmetallräder mit aerodynamischem und attraktivem Design runden das Erscheinungsbild ab.

Der fortschrittliche Innenraum des Clarity Fuel Cell strahlt ein Gefühl von Raffinesse aus und ist so gestaltet, dass der Fahrer eine entspannte und komfortable Umgebung vorfindet. Die fortschrittliche Fahrerschnittstelle nutzt Hondas Designprinzipien der "sofortigen Erkennung" und "intuitiven Steuerung". Der schlichte und äußerst geräumige Innenraum ist mit hochwertigen, benutzerfreundlichen Materialien ausgestattet, die das Fahren zu einem erwartungsvollen und angenehmen Erlebnis machen.

Honda Clarity in Europa und Teilnahme am HyFIVE-Projekt

Honda plant die Einführung der Clarity-Brennstoffzelle in einer begrenzten Anzahl europäischer Märkte im Jahr 2016. Honda ist einer der fünf Automobilhersteller, die das HyFive-Konsortium bilden und zum Aufbau einer starken europäischen Flotte von 110 Fahrzeugen beitragen, um die Entwicklung, Nutzung und Nachhaltigkeit der neuen Technologie zu präsentieren und zu fördern.

Im Vereinigten Königreich arbeitet Honda mit Zulieferern zusammen, um die lokale Energieerzeugung und den lokalen Energieverbrauch zu fördern, indem eine solarbetriebene Wasserstofftankstelle in der britischen Honda-Fertigungsstätte in Swindon installiert wird. Diese Station ist für die Öffentlichkeit zugänglich und kann jedes Brennstoffzellenfahrzeug betanken.

Technische Daten des Brennstoffzellenfahrzeugs
Länge (mm) 4,895
Breite (mm) 1,875
Höhe (mm) 1.475
Passagiere 5
Reichweite pro vollem Tank (km) Über 7001
Betankungszeit Ungefähr 3 Minuten
Maximaler Wirkungsgrad der Brennstoffzelle (kW) Über 100
Leistungsdichte der Brennstoffzelle (kW/L) 3,1
Maximale Leistung des Elektromotors (kW) 130
Maximaler Wasserstofftankdruck (MPa) 70
Energiespeichermethode Lithium-Ionen-Batterie

1 Referenzwert, gemessen von Honda nach der JC08-Methode. Das Fahrzeug wurde gemäß SAE J2601 an einer Tankstelle mit einem Druck von 70 MPa aufgetankt.