Με την έκθεση ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ ΕΚΟ 2018 να κλείνει σήμερα τις πύλες της, είπαμε να κάνουμε ένα διαφορετικό αφιέρωμα. Αφού όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες προμοτάρουν τα καλύτερα, τα εντυπωσιακότερα, τα φιλικότερα μοντέλα τους, εμείς είπαμε να ρίξουμε μια ματιά στα… μοντέλα. Στα κορίτσια που “επιστράτευσαν” οι αυτοκινητοβιομηχανίες και οι Έλληνες εισαγωγείς για να τραβήξουν τα βλέμματα στα τετράτροχα δημιουργήματά τους.
Αρχή με τη Hyundai, η οποία είχε πιο sophisticated παρουσίες στο περίπτερό της. Άλλωστε, είχε το i30N για να… κολάζει τους επισκέπτες.
Fotos: JOHNFOX PHOTOGRAPHY
Η κορεατική αυτοκινητοβιομηχανία είχε επιλέξει φέτος να ντύσει τις κυρίες που “συνοδεύαν” τα μοντέλα της, με τρόπο που να υπενθυμίζει την premium νότα, την οποία ακολουθεί.
Στη BMW, δίπλα στις φοβερές και τρομερές i8 roadster και Σειρά 8 που έκαναν πανελλήνια πρεμιέρα, ήταν κυρίες με κόκκινες τουαλέτες. Επειδή BMW.
Η βαυαρική μάρκα ήθελε να προσδώσει έναν τόνο επισημότητας στο περίπτερό της και, φυσικά, το κατάφερε.
Συνέχεια με Skoda, όπου τα χαμόγελα περισσεύουν. Τόσο από τα κορίτσια, όσο και από τους επιτελείς της μάρκας στην Ελλάδα, που βλέπουν τη δημοφιλία των αυτοκινήτων.
Το περίπτερο της τσέχικης μάρκας, όπου έκανε πανελλήνια πρώτη η νέα Fabia, είχε όλα τα μοντέλα της. Όπως την Octavia και τη Superb, την οποία είχε διαφημίσει κάποτε η Andrianna Sklenarikova, άρα έβαλε πολύ ψηλά τον πήχυ.
Η μάρκα του Ομίλου Volkswagen AG έχει… παράδοση στην ομορφιά, άρα η παρουσία όμορφων κοριτσιών στο περίπτερό της ήταν… επιβεβλημένη.
Στο περίπτερο της Renault, οι καρδιές χτυπούσαν σε πιο… σπορ ρυθμούς. Ο λόγος δεν ήταν μόνο η παρουσία του νέου Megane R.S.
Όταν παρουσιάζεις στο ελληνικό κοινό τη Formula 1 με την οποία η Renault Sport τρέχει στο πρωτάθλημα του 2018, τότε σίγουρα τα κορίτσια σου πρέπει να έχουν κάτι από… paddock!
Στο περίπτερο της SEAT, δεν χρειαζόταν ιδιαίτερη προσπάθεια για να φανούν ελκυστικότερα τα μοντέλα της για τους επισκέπτες.
Σε dark χρώματα τα κορίτσια μπροστά από το εντυπωσιακό Cupra Ateca που έκανε την πρώτη του εμφάνιση στην Ελλάδα.
Ρίχνουμε μια ματιά και στο περίπτερο της αγαπημένης Kia, η οποία, όπως η ομόσταυλη Hyundai, έχει αλλάξει εντελώς πρόσωπο. Προς το γοητευτικότερο, φυσικά.
Η Citroen, μας αποκάλυψε το C3 Aircross, αλλά και το νέο SUV C5 Aircross, σε μια εντυπωσιακή τελετή.
Οι Γάλλοι έχουν μια παράδοση στην καλαισθησία και την ομορφιά, γενικότερα, οπότε και η Citroen δεν θα μπορούσε να… χαλάσει την παράδοση.
Συνώνυμο της φινέτσας και της ομορφιάς είναι τα ιταλικά προϊόντα. Έτσι, στο περίπτερο της Fiat-Alfa Romeo- Abarth, τις Giulia, Giulietta, Stelvio και τα 595 Pista, 500X, Panda, θα έπρεπε να πλαισιώνουν καλλίπυγες νέες. Όπερ και εγένετο.
Στην είσοδο της έκθεσης, τα κορίτσια της χορηγού της Αυτοκίνησης 2018, της ΕΚΟ, μοίραζα φυλλάδια και ενημέρωναν το κοινό για τις καινοτομίες και τα προϊόντα της εταιρείας.
Και μια bonus φωτογραφία από το εντυπωσιακό περίπτερο της Skoda.