Vivere il Movimento nelle strade

Στις τελικές δοκιμές το Audi Q5 επόμενης γενιάς – Μεγάλες αλλαγές εντοπίζονται μέσα και έξω!   

Αλλαγή φιλοσοφίας στην σχεδιαστική γλώσσα της γερμανικής εταιρείας

Il Audi Q5 τρίτης γενιάς έχει ξεκινήσει τις δοκιμές εξέλιξης από τον Μάρτιο. Οι τελευταίες κατασκοπευτικές λήψεις που εξασφάλισε το Motor1.com είναι οι καλύτερες μέχρι τώρα και αποκαλύπτουν χαρακτηριστικά από το πλήρως επανασχεδιασμένο πολυτελές crossover.  Διαθέτοντας το τελικό αμάξωμα παραγωγής ακόμα καλυμμένο με βαρύ καμουφλάζ, το δοκιμαστικό πρωτότυπο φαίνεται να κρύβει ένα σχέδιο με επιρροές από τα τελευταία ηλεκτρικά οχήματα που φέρουν τους θρυλικούς κρίκους.  Οι διπλές απολήξεις της εξάτμισης, ξεκαθαρίζουν ότι έχουμε να κάνουμε με ένα πρωτότυπο που τροφοδοτείται από κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Πρόκειται για το τελευταίο Q5 που θα λανσαριστεί με θερμικούς κινητήρες, καθώς η γερμανική μάρκα θα λανσάρει μόνο ηλεκτρικά οχήματα από το 2026. Αν και το πρωτότυπο φέρει το αμάξωμα παραγωγής και τους τελικούς προβολείς, τα πίσω φώτα έχουν μια προσωρινή διάταξη.  Έχουμε την εντύπωση ότι η Audi θα χρησιμοποιήσει μια ράβδο LED που θα εκτείνεται σε ολόκληρη την πόρτα του χώρου αποσκευών.  Μιλώντας για αυτό, η χαρακτηριστική πίσω πόρτα του Q5 θα αντικατασταθεί από ένα στενότερο πάνελ.

Ένα ακόμα πρωτότυπο που εντοπίστηκε δίπλα στο τρέχον Q5 μας κάνει να πιστεύουμε ότι το όχημα επόμενης γενιάς θα είναι λίγο πιο χαμηλό.  

Ωστόσο, η διαφορά ύψους μπορεί να προέρχεται από μια πιο σκληρή ρύθμιση της ανάρτησης για το Q5 επόμενης γενιάς.  Θα μπορούσε να είναι μια έκδοση S-Line, κάτι που θα εξηγούσε τις κόκκινες δαγκάνες φρένων.  Το άλλο όχημα δοκιμής που πιάστηκε στο δρόμο είχε εκπληκτικά μεγάλες απολήξεις εξάτμισης.

Ορισμένες από τις κατασκοπευτικές λήψεις επιτρέπουν μια ματιά στο εσωτερικό της πλήρως επανασχεδιασμένης καμπίνας με ένα σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας σαν tablet που προεξέχει από την κεντρική κονσόλα.  

Υπάρχει ένα ασυνήθιστα μεγάλο λογότυπο Quattro τοποθετημένο κάτω από την οθόνη αφής και παρατηρούμε μερικά φυσικά κουμπιά μπροστά από το κόκκινο κουμπί έκτακτης ανάγκης.  Όπως η μεγάλη οθόνη, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων του οδηγού δεν είναι ενσωματωμένος ούτε στο ταμπλό, καθώς προεξέχει.  Συνολικά, η διάταξη ταμπλό είναι κοινή με το A4 επόμενης γενιάς.