Η BMW έχει καθιερωθεί επάξια στην συνείδηση μας ως εμπορικό σήμα με κύριο χαρακτηριστικό την διάκριση της στα δυναμικά και σπορτίφ αυτοκίνητα. Υπάρχει, όμως χώρος στην γκάμα της για ένα πολυμορφικό, χωρίς να αλλοιωθεί το DNA της; Η εβδομαδιαία συμβίωση με την BMW 220i Active Tourer δίνει απάντηση σε αυτό το ερώτημα!
Incontrare
Η BMW καθυστέρησε να ενστερνιστεί την μόδα των πολυμορφικών αυτοκινήτων. Η πρώτη προσπάθεια έγινε μόλις το 2014 με την πρώτη γενιά της Σειράς 2 Active Tourer. Παρόλο, που τα πολυμορφικά είναι πλέον ξεπερασμένα και οι περισσότεροι κατασκευαστές εγκαταλείπουν την κατηγορία για χάρη των Crossovers, η BMW τολμά και από τον Οκτώβριο του 2021 παρουσίασε την δεύτερη γενιά της Σειράς 2 Active Tourer, διαφοροποιώντας την αισθητικά τόσο από το απερχόμενο μοντέλο, όσο και από τα υπόλοιπα MPV!
Design esterno
Σχεδιασμένη από λευκό χαρτί, η νέα BMW σειρά 2 Active Tourer διατηρεί μόνο το όνομα της προκατόχου της. Το ομοιόμορφο οβάλ σχήμα με τις μυώδεις επιφάνειες δείχνει σύγχρονο και μοντέρνο!
Στο εμπρός μέρος ξεχωρίζει η μεγάλη μάσκα, σήμα κατατεθέν της BMW, που καταλαμβάνει το ευρύτερο μέρος της πρόσοψης και πλαισιώνεται από λεπτούς σφηνοειδείς προβολείς με γραφικά LED, που την κάνουν να δείχνει ακόμα πιο μεγαλειώδη.
Το προφίλ της παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον, καθώς οι μυώδεις επιφάνειες και τα ανοδικά νεύρα, που ξεκινούν από το κάτω μέρος των εμπρός φτερών και ενσωματώνονται στις άκρες των πίσω παραθύρων του προσδίδουν την χαρακτηριστική και αναγνωρίσιμη σιλουέτα.
Το πίσω μέρος δείχνει πιο λιτό και σοβαρό, με την κάθετη πέμπτη πόρτα στην οποία ενσωματώνονται τα οριζόντια σφηνοειδή φωτιστικά σώματα.
Το αυτοκίνητο της δοκιμής διέθετε το σπορ πακέτο M Sport που σημαίνει ζάντες 18 ιντσών, πιο ογκώδεις προφυλακτήρες, με τον πίσω να φέρει έναν διακριτικό αεροδυναμικό διαχύτη. Επίσης, δεν θα μπορούσε να απουσιάζει η μικρή αεροτομή στην πέμπτη πόρτα. Ωστόσο αυτό που εκτιμήσαμε περισσότερο είναι η πανοραμική διπλή οροφή!
Συνολικά, η νέα BMW Σειρά 2 Active Tourer είναι ισορροπημένη σχεδιαστικά, προβάλλοντας για πρώτη φορά σε MPV έναν σπορτίφ και δυναμικό χαρακτήρα.
Interno
Ο σχεδιασμός της καμπίνας είναι μοντέρνος και δείχνει φουτουριστικός, αφού οι επιβάτες αισθάνονται σαν να περνάνε σε άλλη διάσταση, κάνοντας ένα ταξίδι στο μέλλον! Το πρώτο χαρακτηριστικό είναι το «BMW Curved Display», το οποίο φιλοξενεί τις δύο έγχρωμες οθόνες στο μερικώς κυρτό και ενιαίο πλαίσιο. Η πρώτη για τον πίνακα οργάνων είναι διάστασης 10,7 ιντσών και της κονσόλα 10.25 ιντσών, συμβατό με Apple AirPlay και Android Auto!
Το δεύτερο χαρακτηριστικό είναι το αιωρούμενο υποβραχιόνιο, αεροπορικού τύπου, με τις έξυπνες θήκες, τους διακόπτες του επιλογέα του αυτόματου κιβωτίου, τον διακόπτη της ηλεκτρικής μίζας και του ηχοσυστήματος! Μπροστά από το υποβραχιόνιο και κάτω από την οθόνη της κονσόλας υπάρχει ένας ορθοστάτης για το κινητό τηλέφωνο ή το τάμπλετ!
Όπως αρμόζει σε μια BMW, η επιλογή των υλικών είναι κορυφαία με καλή αίσθηση αφής! Οι επενδύσεις στο ταμπλό και στις πόρτες είναι από μαλακό δέρμα, σε συνδυασμό με τις λεπτομέρειες αλουμινίου. Ο διάκοσμος του εσωτερικού είναι πολυτελέστατος με πολύ καλή συναρμογή, με γνώμονα την αίσθηση ποιότητας!
Αν και η BMW αποφεύγει να το αποκαλεί MPV και το προσομοιάζει ως Crossover, το αμάξωμα του ενός όγκου προδίδει τον οικογενειακό χαρακτήρα του αυτοκινήτου! Με επίκεντρο την πρακτικότητα και την εργονομία, οι σχεδιαστές της BMW δημιούργησαν ένα ευχάριστο εσωτερικό διάκοσμο με πληθώρα λύσεων που ανταποκρίνονται στις ανάγκες του σύγχρονου οικογενειάρχη! Το διαιρούμενο πίσω κάθισμα είναι συρόμενο μέχρι και 13 εκατοστά, αυξάνοντας την χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ, η οποία κυμαίνεται ανάλογα με την διαμόρφωση από 415 έως1.405 lt με τα καθίσματα πλήρως αναδιπλωμένα!
Τα δερμάτινα μπάκετ καθίσματα του πακέτου M Sport προσφέρουν την ιδανική στήριξη του σώματος των επιβατών, διαθέτοντας πληθώρα ρυθμίσεων με θέσεις μνήμης!
Συνολικά η ευρυχωρία και η άνεση είναι τα ισχυρά πλεονεκτήματα της BMW 220i Active Tourer. Αξίζει να αναφέρουμε πως η ευήλια καμπίνα, χάρη στην διπλή πανοραμική οροφή, λούζει με άπλετο φως το εσωτερικό!
Motore
Κάτω από το καπό συναντάμε το ήπιο υβριδικό σύνολο 48 Volt Twin Power Turbo, που αποτελείται από τον γνωστό υπερτροφοδοτούμενο τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα των 1,5 λίτρων απόδοσης 156 ίππων /4.700-6.500 σ.α.λ. και ροπή 240 Nm/1.500-4.400 σ.α.λ. και έναν ηλεκτροκινητήρα – γεννήτρια 19 ίππων και 55 Nm ροπής, τοποθετημένο εντός του κιβωτίου ταχυτήτων! Συνδυαστικά η ισχύς του είναι 170 ίπποι και η μέγιστη ροπή του 280 Nm. Το υβριδικό σύστημα δίνει την κίνηση στους εμπρός τροχούς μέσω του εφτατάχυτου αυτόματου κιβωτού.
In viaggio
Μήπως αναρωτιέστε εάν ένα πολυμορφικό με τον έλικα στο καπό, μπορεί να είναι αντάξιο της βαυαρικής φίρμας; Δεν έχουμε παρά να το γνωρίσουμε σε πραγματικές συνθήκες!
In città κινείται με ευελιξία χάρη στις συμπαγείς διαστάσεις. Η υψηλή θέση οδήγησης σε συνδυασμό με το αμάξωμα ενός όγκου, προσφέρουν εξαιρετική περιμετρική ορατότητα. Παράλληλα οι κάμερες που προσφέρουν οπτική 360 μοιρών, κάνουν το παρκάρισμα παιχνίδι και διευκολύνουν την κίνηση σε κατάσταση κυκλοφοριακής συμφόρησης, αφού βοηθάει σε ελιγμούς και στην εκμετάλλευση του τελευταίου εκατοστού διαθέσιμου χώρου!
Στο επαρχιακό και ορεινό δίκτυο η συμπεριφορά είναι αντάξια ενός αυτοκινήτου με τον έλικα στο καπό. Ο οδηγός νιώθει πως πατάει πολύ καλά στον δρόμο, ευνοώντας την δυναμική οδήγηση, παρότι πρόκειται για μια BMW με την κίνηση στον μπροστινό άξονα. Παράλληλα, αναδεικνύεται το νέο στιβαρό πλαίσιο «FAAR» («Frontantriebsarchitektur»).
In autostrada γίνεται αντιληπτός ο ταξιδιάρικος χαρακτήρας του. Η ποιότητα κύλισης και η ηχομόνωση βρίσκεται στα υψηλότερα επίπεδα της κατηγορίας, με την άνεση να είναι κορυφαία ακόμα και σε πολύωρα ταξίδια. Τέλος, η απουσία αεροδυναμικών θορύβων ακόμα και στις πολύ υψηλές ταχύτητες, θα εκτιμηθεί από τον οδηγό.
Generale η BMW 220i Active Tourer, παρά το ύψος και το αμάξωμα ενός όγκου, προσφέρει δυναμική οδήγηση, σύμφωνα με τα πρότυπα της βαυαρικής εταιρείας. Το κράτημα είναι εξαιρετικό, αλλά εάν πιεστεί έχει τάσεις υπερστροφής, παραμένοντας ωστόσο προβλέψιμη και ανεβάζοντας την αδρεναλίνη! Σε κάθε συνθήκη οδήγησης, οι επιβάτες θα εκτιμήσουν την υποδειγματική ποιότητα κύλισης, που προσφέρει αεροπορικού τύπου άνεση, με την ανάρτηση να απορροφά κάθε ανωμαλία του οδοστρώματος. Όσον αφορά την κατανάλωση, αυτή άγγιξε τα 8.2 λίτρα / 100 χιλιόμετρα!
A chi si rivolge
Η BMW δημιούργησε ένα αυτοκίνητο ιδανικό για δραστήριους οικογενειάρχες, που αρέσκονται σε ταξίδια, λατρεύουν την δυναμική οδήγηση και επιζητούν χώρους, εργονομία και ασφάλεια.
Prezzo
Για όσους ενδιαφέρονται να την αποκτήσουν, η τιμή της BMW 220i ξεκινάει από τα 36.450 ευρώ!
Caratteristiche tecniche
AMAXOMA |
|
Stampa |
MONOVOLUME |
Posti a sedere |
5 |
Porte |
5 |
CONSUMI - EMISSIONI - SUSSIDI |
|
Consumo medio combinato di carburante (WLTP) |
5.9-6.5 l/100 km |
Emissioni di CO2 (WLTP) |
133-148 g/km |
Tipo di carburante |
Benzina |
Accelerazione 0 - 100 km/h |
8.1 δευτ |
Velocità massima |
221 km/h |
Specifiche dei gas di scarico |
Euro 6d |
Rapporto peso/potenza |
8.9 κιλά/Hp, 111.8 Hp/τόνος |
Rapporto peso/coppia |
5.4 κιλά/Nm, 184.2 Nm/τόνος |
SISTEMA IBRIDO |
|
Tensione della batteria |
48 V |
Potenza del motore elettrico |
19 Hp |
Motore elettrico di coppia |
55 Nm |
Θέση του κινητήρα |
Ηλεκτροκινητήρας, ενσωματωμένος στο σύστημα μετάδοσης |
MOTORE A COMBUSTIONE INTERNA |
|
Potenza |
156 Hp @ 4700-6500 σ.α.λ. |
Potenza per litro di cilindrata |
104.1 Hp/l |
Coppia nominale del motore |
240 Nm @ 1500-4400 σ.α.λ. |
Θέση του κινητήρα |
In avanti, trasversale |
Modello/codice motore |
B38 |
Carter del motore |
1499 cm3 |
Numero di cilindri |
3 |
Θέση των κυλίνδρων |
In serie |
Diametro del cilindro |
82 mm |
Via del vaccino |
94.6 mm |
Grado di compressione |
11.1 |
Numero di valvole per cilindro |
4 |
Σύστημα καυσίμου |
Spruzzatura diretta |
Aspirazione del motore |
Twin-power turbo, Ιντερκούλερ |
Meccanismo di distribuzione del gas |
VALVETRONIC, Double-VANOS |
Capacità dell'olio motore |
4.5 l |
Συστήματα κινητήρα |
Start & Stop |
Potenza totale del sistema |
170 Hp |
Coppia del sistema |
280 Nm |
ALTEZZA E PESO |
|
Peso |
1520 κιλά |
Carico utile massimo |
555 κιλά |
Volume minimo di spazio per i bagagli |
415 l |
Volume massimo del bagaglio |
1405 l |
Capacità del serbatoio del carburante |
45 l |
Capacità di traino ammissibile con freni (12%) |
1300 κιλά |
DIMENSIONI |
|
Lunghezza |
4386 mm |
Larghezza |
1824 mm |
Altezza |
1576 mm |
Passo |
2670 mm |
Pista anteriore |
1586 mm |
Traccia posteriore |
1587 mm |
Distanza dal suolo |
171 mm |
Coefficiente di trascinamento (Cd) |
0.26 |
Diametro minimo di rotazione (diametro di rotazione) |
11.4 m |
ARCHITETTURA |
|
Movimento |
Στους μπροστινούς τροχούς |
Numero di marce e tipo di cambio |
7 ταχύτητες, αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων Steptronic |
Sospensione anteriore |
Γόνατο ανάρτησης |
Sospensione posteriore |
Sospensione indipendente di più collegamenti |
Freni anteriori |
Δισκόφρενα |
Freni posteriori |
Δισκόφρενα |
Sistemi ausiliari |
ABS (Sistema frenante antibloccaggio) |
Tipo di indirizzo |
Gestione chukrania (con denti) |
Sistema di sterzo |
Volante elettrico |
Ruote |
205/65 R16 |