Έχοντας διανύσει ήδη 5 μήνες από την πρώτη εικόνα του νέου NV300, με την χαρακτηριστική μάσκα V στο εμπρόσθιο μέρος στον τελικό του UEFA Champions League τον περασμένο Μάιο, η Nissan πραγματοποιεί το παγκόσμιο ντεμπούτο του νέου της van, που έρχεται να αντικαταστήσει το Primastar.
Τοποθετημένο ανάμεσα στα NV200 και NV400, το νέο NV300 αποτελεί ένα ζωτικής σημασίας επαγγελματικό μοντέλο για την Nissan, που ολοκληρώνει με τον καλύτερο τρόπο την γκάμα των επαγγελματικών οχημάτων της. Στο πλαίσιο της ευρύτερης στρατηγικής της μάρκας για τα επαγγελματικά της οχήματα – συμπεριλαμβανομένων των μεγάλων φορτηγών NT400 και NT500 και φυσικά του βραβευμένου pick – up NAVARA – το νέο NV300 διατίθεται ως φορτηγό, mini bus αλλά και ως Combi επιβατικό όχημα. Επιπλέον, στην έκδοση με το σασί αποτελεί την ιδανική επιλογή για μετατρεπόμενο επαγγελματικό όχημα.
Από τα πλεονεκτήματα του νέου NV300, δεν θα μπορούσε να λείπει η εγγύηση πέντε ετών ή 160.000 χιλιομέτρων, η οποία ισχύει και για όλα τα γνήσια αξεσουάρ που έχουν τοποθετηθεί στο όχημα. Επιπλέον, με την αποδοτική γκάμα κινητήρων αλλά και με το χαμηλό κόστος συντήρησης που το συνοδεύει, το νέο NV300 ανακηρύσσεται ως ο “πρωταθλητής” χαμηλού λειτουργικού κόστους για τον σύγχρονο επαγγελματία !
Σχεδιασμένο με προσοχή στην λεπτομέρεια, το νέο NV300 προσφέρει στους επαγγελματίες επιβάτες του ένα ευέλικτο περιβάλλον “κινητού γραφείου”, με ανέσεις και ευκολίες εφάμιλλες επιβατικού αυτοκινήτου. Σε συνδυασμό με μια σειρά από αποδοτικούς κινητήρες ντίζελ, την εξαιρετική αλλά και δυναμική οδική συμπεριφορά, όπως και τις τεχνολογίες υποστήριξης του οδηγού και ασφάλειας των επιβατών, το νέο NV300 καθίσταται μια εξαιρετική επιλογή για την κατηγορία.
Η κατασκευή του νέου NV300 βασίζεται σε μια ευέλικτη και άκρως προσαρμόσιμη πλατφόρμα , σχεδιασμένη για να παρέχει πρακτικές και εύχρηστες υπηρεσίες και λύσεις σε ένα ευρύ φάσμα επαγγελμάτων, όπως οι μεταφορές και τα logistics, οι κατασκευές, οι υπηρεσίες courier, τα κινητά συνεργεία κ.α.
Για την εξυπηρέτηση των επαγγελματιών, το νέο NV300 διαθέτει 4 μεγέθη καρότσας (L1H1, L1H2, L2H1, L2H2), δύο εκδόσεις των έξι θέσεων για επιβάτες (L1H1, L2H1) συν την έκδοση με σασί (L2H1). Επιπλέον, διατίθεται με πολυάριθμες επιλογές ως προς τις πίσω και πλαϊνές πόρτες για ακόμα μεγαλύτερη ευελιξία. Παράλληλα, για τους επαγγελματίες που χρειάζονται χώρο για περισσότερους επιβάτες, το νέο NV300 διατίθεται σε δύο εκδόσεις Combi (L1H1, L2H1), που προσφέρουν καθίσματα για έως εννέα άτομα.
Σχεδιασμένο για να μεταφέρει έως και τρεις στάνταρ ευρωπαλέτες ακόμη και στην έκδοση L1, το άνοιγμα για την είσοδο του φορτίου στην έκδοση L1H1 είναι 110 χιλιοστά μεγαλύτερο από εκείνο του Primastar. Με τη δυνατότητα καταπακτής στο διάφραγμα της καμπίνας, το νέο NV300 μπορεί να φιλοξενήσει φορτία μέχρι 3,75 μέτρα (L1) και 4.15 μέτρα (L2) σε μήκος, ενώ ο ωφέλιμος όγκος φόρτωσης κυμαίνεται από 5,2 m3 έως 8,3 m3 ανάλογα με την έκδοση.
Διαθέσιμο με εργοστασιακά τοποθετημένη προστατευτική ξύλινη επένδυση και με LED φώτα οροφής, σε συνδυασμό με ευέλικτο εσωτερικό ραφιών, με φινιστρίνια στερεά ή γυάλινα αλλά και με μέχρι 20 εσωτερικά άγκιστρα για την ασφάλιση του φορτίου το νέο NV300 ανταποκρίνεται στο έπακρο στις σκληρές απαιτήσεις των επαγγελματιών. Ακόμα, υπάρχει η δυνατότητα προσθήκης κοτσαδόρου με ηλεκτρική παροχή, όπως και του συστήματος Trailer Sway Mitigation που ελέγχει τυχόν τάση αποσταθεροποίησης του τρέιλερ.
Σε ότι αφορά τους επαγγελματίες με εξειδικευμένες ανάγκες και απαιτήσεις, η έκδοση σασί του νέου NV300 αποτελεί την ιδανική βάση για μετατροπές σε ένα ευρύ φάσμα εφαρμογών. Από αυτοκινούμενα τροχόσπιτα και ψυγεία μεταφοράς, έως φορτηγά ανατρεπόμενα , το νέο NV300 είναι τόσο ευέλικτο που θα καλύψει στο έπακρο τις ανάγκες κάθε επιχείρησης.
Περνώντας στο εσωτερικό, η καμπίνα του νέου NV300 έχει σχεδιαστεί προσεκτικά για να είναι όσο το δυνατόν πιο εργονομική και άνετη για οδηγό και επιβάτες. Όλες οι εκδόσεις του NV300 έρχονται με μια πλήρως ρυθμιζόμενη θέση οδήγησης τύπου cock-pit και με χαρακτηριστικά κινητού γραφείου που επιτρέπει στον οδηγό του να κάνει εύκολα και αποτελεσματικά τη δουλειά του.
Υποδοχές με σύνδεση για smartphone και tablet, χώρος αποθήκευσης laptop, ποτηροθήκες, αλλά και πάνελ συγκράτησης σημειωματάριου, είναι κάποια από τα χαρακτηριστικά που το νέο NV300 διαθέτει, όπως και έως 89 λίτρα σε αποθηκευτικό χώρο εντός της καμπίνας. Για την μέγιστη δυνατή άνεση του οδηγού, υπάρχει η επιλογή δύο εκδόσεων καθισμάτων, όπου και στις δύο το κάθισμα ρυθμίζεται καθ’ ύψος , ενώ στη πιο premium έρχεται με χειροκίνητη ρύθμιση οσφυϊκής υποστήριξης και με ένα υποβραχιόνιο. Με επιπλέον επιλογές όπως το σύστημα δορυφορικής πλοήγησης και ψυχαγωγίας NissanConnect, τo ψηφιακό ραδιόφωνο DAB, την φωνητική λειτουργία Siri (για τους χρήστες IPhone), την κάμερα οπισθοπορείας, την θύρα USB, αλλά και την δυνατότητα προσθήκης ταχογράφου, το εσωτερικό του νέου NV300 δεν έχει να ζηλέψει τίποτα ακόμα και από ένα επιβατικό όχημα πολυτελείας.
Σε ότι αφορά τον εξοπλισμό ασφάλειας, οι καθρέπτες ευρείας θέασης είναι στάνταρ, ενώ ένα σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης – με οπίσθια κάμερα να μεταδίδει εικόνα στο κεντρικό καθρέπτη και με αισθητήρες παρκαρίσματος – διατίθεται ως επιλογή. Επιπλέον, ένας καθρέπτης για τυφλά σημεία είναι ενσωματωμένος στο σκιάδιο του συνοδηγού (ως στάνταρ επιλογή σε κάποια μοντέλα).
Στο κομμάτι των ηλεκτρονικών τεχνολογιών υποστήριξης και ασφαλείας του οδηγού, το νέο NV300 έρχεται με ABS, EBD,ESP, Σύστημα αντιολίσθησης και ελέγχου της πρόσφυσης ASR, όπως και με Hill-Start Assist, αλλά και με ένα σύστημα παρακολούθησης της πίεσης των ελαστικών (στάνταρ στην Combi).
Το νέο NV300 προσφέρεται με τέσσερις επιλογές κινητήρων που βασίζονται στον καταξιωμένο diesel κινητήρα 1.6 λίτρων, γνωστό από τα δημοφιλή Qashqai και X-TRAIL, με ιπποδυνάμεις 95hp, 120hp, 125hp και 145hp. Οι δύο πρώτες εκδόσεις είναι απλού turbo, ενώ στις δύο τελευταίες εφαρμόζεται τεχνολογία twin turbo. Όλες οι εκδόσεις συνδυάζονται με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Με προδιαγραφές Euro 6 και στάνταρ φίλτρο κατακράτησης σωματιδίων diesel, το νέο NV300 είναι εξοπλισμένο με σύστημα μετεπεξεργασίας καυσαερίων (SCR) χρησιμοποιώντας διάλυμα ουρίας AdBlue και έχοντας ως αποτέλεσμα την μείωση των εκπομπών καυσαερίων NOx.
Τα μοντέλα twin turbo έχουν τεχνολογία κινητήρων Stop & Start για μειωμένη κατανάλωση καυσίμου, καθώς και ένα διακόπτη λειτουργίας ECO με ένδειξη αλλαγής ταχύτητας (διατίθεται κατ’ επιλογή και στον κινητήρα των 95bhp). Αυτό επιτρέπει στον επαγγελματία οδηγό να βελτιστοποιήσει την κατανάλωση καυσίμου περιορίζοντας τη ροπή και εξομαλύνοντας την απόκριση του γκαζιού. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η έκδοση van με τον κινητήρα των 125hp, όπου και επιτυγχάνεται συνδυασμένος κύκλος οικονομίας καυσίμου 5,9 λίτρων / 100χλμ και εκπομπές CO2 μόλις 155γρ / χλμ. Τα αποτελέσματα είναι ακόμη καλύτερα για την έκδοση Combi, με 5,6 λίτρα / 100χλμ και 145γρ /χλμ αντίστοιχα.
Αξίζει να σημειωθεί ότι σε όλες τις εκδόσεις του νέου NV300, η κατανάλωση καυσίμου είναι χαμηλότερη κατά μέσο όρο 1 λίτρo / 100 χιλιόμετρα, σε σχέση με το απερχόμενο Primastar. Σε συνδυασμό δε με την μοναδική εγγύηση των 5 ετών / 160.000 χιλιομέτρων και με τα μεγάλα διαστήματα service, το νέο NV300 αναδεικνύεται ως ο πιο αξιόπιστος και οικονομικός συνεργάτης του σύγχρονου επαγγελματία.
Με δυνατότητα επιλογής 10 εξωτερικών αποχρώσεων καθώς και τροχών αλουμινίου 16 και 17 ιντσών, το νέο NV300 θα είναι εμπορικά διαθέσιμο από τον ερχόμενο Νοέμβριο.
C'è
Combi