Vivere il Movimento nelle strade

I segreti del design dell'Alfa Romeo Stelvio

 


  Το όνομα της Alfa Romeo, στη μακραίωνη ιστορία της στην αυτοκίνηση,
είναι συνυφασμένο με δύο -κυρίως- έννοιες: Όμορφα, σαν έργα τέχνης,
τετράτροχα δημιουργήματα αλλά και αυτοκίνητα που “μιλάνε στην καρδιά”
όποιου τα οδηγήσει. Δεδομένων τούτων, οι σχεδιαστές της ιταλικής μάρκας
είχαν πολύ δύσκολη δουλειά μπροστά τους, όταν δημιουργούσαν το πρώτο SUV
στην ιστορία της Alfa Romeo. Το αποτέλεσμα, η Stelvio, τους δικαιώνει
-όπως διαπιστώσαμε και εμείς οδηγώντας τη όπως της… αρμόζει- και,
σήμερα, η μάρκα, με αφορμή το λανσάρισμα της Stelvio Veloce Ti, μας
αποκαλύπτει τα “μυστικά” που έκαναν σχεδιαστική επιτυχία τη Stelvio και,
ουσιαστικά, τους λόγους που μας έκαναν να την αγαπήσουμε…

 


  Η
Alfa Romeo αποτελεί σημείο αναφοράς για το στιλ και την οδηγική απόλαυση που
προσφέρει. Η δημιουργία του πρώτου
SUV στην ιστορίας της αποτέλεσε ιδιαίτερη πρόκληση,
αφού η συγκεκριμένη κατηγορία είναι συνυφασμένη με ογκώδη οχήματα που δεν ξεχωρίζουν
για το σπορ χαρακτήρα τους, πόσο μάλλον δε για την κομψότητα τους. Όπως και σε
επίπεδο μηχανολογίας, η
Stelvio θα έπρεπε να ακολουθήσει ένα διαφορετικό δρόμο και στο σχεδιασμό για να
καταφέρει να διατηρήσει την καλαισθησία και το δυναμισμό που παραδοσιακά
διακρίνει τις δημιουργίες της
Alfa Romeo, παρά τις διαφορετικές αναλογίες που απαιτεί η κατηγορία των SUV.

 


  Με βάση την
piattaforma
Giorgio οι σχεδιαστές του Centro Stili Alfa Romeo εκμεταλλεύτηκαν κάθε δυνατότητα που τους παρείχε το προηγμένο πλαίσιο για
να πετύχουν το στόχο τους. Η αρχιτεκτονική της ανάρτησης
Alfa CollegamentoΤΜ, δεν προσφέρει μόνο εξαιρετική οδηγική συμπεριφορά,
αλλά έδωσε και την ευκαιρία στους σχεδιαστές να τοποθετήσουν τους τροχούς
ακριβώς στο σημείο που ήθελαν, διατηρώντας παράλληλα την ιδανική απόσταση του
τροχού από τον θόλο, ανεξάρτητα από τη διάμετρο της ζάντας που θα επιλεχθεί.
Αντίστοιχα, τόσο εμπρός, όσο και πίσω το ύψος της μεταλλικής επιφάνειας που
βρίσκεται πάνω από τους τροχούς διατηρήθηκε στο ελάχιστο δυνατό, θυμίζοντας
καθαρόαιμη σπορ κατασκευή.   

 


  Παράλληλα η
ανάρτηση σε συνδυασμό με τη δυνατότητα ο κινητήρας να τοποθετηθεί σχετικά
χαμηλά, επέτρεψε η γραμμή του καπό να διατηρήσει το αθλητικό προφίλ που συναντά
κανείς και στη
Giulia, χωρίς να θυσιαστεί η πολυπόθητη για ένα SUV απόσταση από το έδαφος. Είναι χαρακτηριστικό ότι παρά το αθλητικό της
παράστημα, η
Stelvio διαθέτει περισσότερα από 20εκ. απόσταση από το
έδαφος για να κινείται με άνεση σε σχετικά δύσβατες διαδρομές. Η τοποθέτηση του
κινητήρα κατά το διαμήκη άξονα, σε συνεργασία με το προηγμένο σύστημα
trazione integrale
Q4 επέτρεψε στους σχεδιαστές να διατηρήσουν στο
ελάχιστο δυνατό τους εμπρός και πίσω προβόλους, στοιχείο που εκτός από την
πρακτικότητα ενίσχυσε περαιτέρω το δυναμισμό του προφίλ του αυτοκινήτου. Την
εικόνα συμπληρώνουν οι γυάλινες επιφάνειες (
DLR)
που χωρίς να μειώνουν την ορατότητα ακολουθούν την αισθητική ενός κουπέ,
e al tempo stesso dare al guidatore la sensazione di essere seduto più in basso del
altezza effettiva.

 


  Quanto sopra
proporzioni, hanno dato ai progettisti la possibilità di offrire il
Stelvio e in versioni dal carattere ancora più dinamico,
come la parte superiore
Quadrifoglioma anche il nuovo Veloce Tisenza intaccare minimamente l'eleganza che
trasuda il modello. L'acronimo "
Ti" (Turismo Internazionale) tradizionalmente caratterizzato
i modelli più lussuosi della
Alfa Romeo, mentre la parola "Veloce" (veloce), le versioni più potenti. Η Stelvio Veloce Ticon ruote da 21 pollici di diametro ancora più impressionanti, elementi scuro cromo come il doppio finale
dello scarico, ma anche parti in fibra di carbonio, come gli specchietti retrovisori esterni
esalta ulteriormente il look atletico del modello. Nella parte anteriore
la forma a "filetto" "
V" che è anch'esso fatto di
fibra di carbonio sollecita la "
scudetto", il leggendario
la sua maschera triangolare
Alfa Romeo. In combinazione con le due importazioni su entrambi i lati  aria completare la transizione di successo del
"
trilobodi tutte le maschere e le prese d'aria...".
per la prima volta nella storia del marchio in un veicolo
SUV.