Vivre le mouvement dans la rue
HYUNDAI

Le groupe HYUNDAI annonce ses plans d'investissement

Ο Όμιλος Hyundai Motor θα επενδύσει 18 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2030, αυξάνοντας την παραγωγή, τις εξαγωγές και ενισχύοντας τις βιομηχανίες που σχετίζονται με τα ηλεκτροκίνητα οχήματα.

HYUNDAI

Ο Όμιλος Hyundai Motor ανακοίνωσε τον στόχο του να γίνει ένας από τους τρεις (3) κορυφαίους κατασκευαστές ηλεκτροκίνητων οχημάτων παγκοσμίως έως το 2030 μέσω των συνδυασμένων πωλήσεων ηλεκτρικών μοντέλων του Ομίλου (Hyundai, Kia και Genesis) στα πλαίσια ειδικής τελετής θεμελίωσης παραγωγικής μονάδας αποκλειστικά για την κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων (PBV) στην Κορέα. Ο Όμιλος τόνισε επίσης τα σχέδιά του να επενδύσει 18 δισεκατομμύρια δολάρια (24 τρισεκατομμύρια KRW) στην εγχώρια βιομηχανία ηλεκτροκίνητων (EV) οχημάτων έως το 2030.

Ο Όμιλος ανακοίνωσε ότι σχεδιάζει να επεκτείνει σημαντικά την ετήσια παραγωγή ηλεκτροκίνητων (EV) οχημάτων στην Κορέα σε 1,51 εκατομμύρια οχήματα και τον παγκόσμιο όγκο σε 3,64 εκατομμύρια οχήματα έως το 2030.

Η μεγάλης κλίμακας επένδυση του Ομίλου στοχεύει στην αναβάθμιση του οικοσυστήματος της Κορέας και στην ενίσχυση του ρόλου του ως κόμβου για την προώθηση της καινοτομίας στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία.

Επιπλέον, ο Όμιλος θα επενδύσει σε μεγάλο βαθμό σε δραστηριότητες Έρευνας & Ανάπτυξης, όπως η ανάπτυξη μιας πλατφόρμας για ηλεκτροκίνητα οχήματα επόμενης γενιάς, η επέκταση της γκάμας των προϊόντων, η ανάπτυξη βασικών εξαρτημάτων και προηγμένων τεχνολογιών και η δημιουργία ερευνητικών εγκαταστάσεων, συμπεριλαμβανομένης της διαφοροποίησης των αποκλειστικών προϊόντων πλατφόρμας, της προώθησης ηλεκτρικών συστημάτων ισχύος (PE) που είναι βασικά για την απόδοση των ηλεκτροκίνητων οχημάτων, όπως οι μπαταρίες και οι κινητήρες, και η ανάπτυξη τεχνολογιών για την αύξηση της αυτονομίας της ηλεκτρικής ενέργειας με μία μόνο φόρτιση.

Ο Όμιλος σχεδιάζει παράλληλα να αναπτύξει διαδοχικά αποκλειστικές πλατφόρμες για κάθε κατηγορία οχημάτων στο πλαίσιο του συστήματος Integrated Modular Architecture (IMA), συμπεριλαμβανομένης της πλατφόρμας «eM» που έχει σχεδιαστεί αποκλειστικά για ηλεκτροκίνητα (EV) επιβατικά, η οποία προγραμματίζεται να παρουσιαστεί το 2025.

Επιπλέον, θα δημιουργηθεί υποδομή φόρτισης υψηλής ταχύτητας για να μεγιστοποιηθεί η ευκολία φόρτισης για τους πελάτες ηλεκτροκίνητων (EV) οχημάτων και θα επεκταθεί περαιτέρω το δίκτυο φόρτισης στην Κορέα.

Το 2030, το Hyundai Motor Group θα διαθέτει γκάμα 31 ηλεκτροκίνητων (EV) μοντέλων συνολικά, ενώ παράλληλα θα ενισχύσει την ανταγωνιστικότητα των ανταλλακτικών αυτοκινήτων μέσω προγραμμάτων συνεργασίας.

Ο Όμιλος έχει επίσης εφαρμόσει ένα πρόγραμμα 5,2 τρισεκατομμυρίων KRW για την καλύτερη υποστήριξη των προμηθευτών όσον αφορά στα κέρδη και τις ζημίες τους, στη ρευστότητα και στα μέτρα βελτίωσης της ανταγωνιστικότητας.

Ειδικότερα, ο Όμιλος σχεδιάζει να επεκτείνει σημαντικά την υποστήριξη προς τους προμηθευτές ώστε να διαδραματίσουν ηγετικό ρόλο στην επιτάχυνση της μετάβασης στην ηλεκτροκίνηση της βιομηχανίας ανταλλακτικών αυτοκινήτων και να συμβάλουν στην ποιοτική ανάπτυξη της κορεατικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

Για να βοηθήσει στην ενίσχυση της ρευστότητας των προμηθευτών, ο Όμιλος ιδρύει ένα ταμείο για να δώσει τη δυνατότητα στους προμηθευτές εξαρτημάτων κινητήρων εσωτερικής καύσης που επιθυμούν να διαφοροποιήσουν τις δραστηριότητές τους, συμπεριλαμβανομένης της ανάπτυξης οικολογικών ανταλλακτικών οχημάτων, ώστε να μπορούν να δανείζονται επιχειρηματικά κεφάλαια με χαμηλά επιτόκια σε σύγκριση με την αγορά.

Ο Όμιλος παρέχει εξωτερική συμβουλευτική διαχείρισης σε προμηθευτές που επιδιώκουν να αναπτύξουν νέες μελλοντικές επιχειρηματικές στρατηγικές και να ανακαλύψουν νέους κινητήρες επιχειρηματικής ανάπτυξης, ενώ βοηθά στελέχη και υπαλλήλους συνεργαζόμενων εταιρειών να αναπτύξουν μελλοντικές δυνατότητες κινητικότητας μέσω ειδικής εκπαίδευσης.

Μέσω αυτών των στρατηγικών επενδύσεων, ο Όμιλος σχεδιάζει να βελτιώσει το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της κορεατικής βιομηχανίας ηλεκτροκίνητων (EV) οχημάτων για να προσφέρει προϊόντα και υπηρεσίες που θα οδηγήσουν τη μεταφορά αυτού του παραδείγματος στον παγκόσμιο κλάδο κινητικότητας.