Vivre le mouvement dans la rue

Η Mercedes-AMG GT Coupe αποκαλύπτεται 

Τα τρία δοκιμαστικά πρωτότυπα εντοπίστηκαν με ελάχιστο καμουφλάζ

Τουλάχιστον τρία πρωτότυπα της επόμενης γενιάς Mercedes AMG GT Coupe εντοπίστηκαν στη χιονισμένη βόρεια Σουηδία.  Ποτέ ξανά, δεν είχαμε δει τον αντίπαλο της Porsche 911 με τόσο λίγο καμουφλάζ όσο τώρα, υποδηλώνοντας ότι μια επίσημη αποκάλυψη θα γίνει σε λίγους μήνες, αν όχι εβδομάδες.

Η τριάδα, που απαθανάτισαν οι φωτογράφοι του Motor1.com, απεικονίζει τις διαφορετικές εκδόσεις αυτού που ουσιαστικά θα αποτελεί την κουπέ έκδοση της νέας SL roadster.  Το κίτρινο αυτοκίνητο είναι φαινομενικά μια AMG GT 43, αν κρίνουμε από τις τετραπλές τετραγωνισμένες απολήξεις της εξάτμισης.  Εάν η υπόθεσή μας είναι σωστή, η ισχύς παρέχεται από έναν τετρακύλινδρο κινητήρα 2,0 λίτρων με έναν ηλεκτρικό υπερσυμπιεστή καυσαερίων που προέρχεται από την F1.  Στο μηχανικά ακριβώς όπως στην SL43, αποδίδει 381 ίππους στις 6.750 σ.α.λ. και 480 Nm ροπής ξεκινώντας από τις 3.250 rpm.

Ακολουθεί το πράσινο αυτοκίνητο με ένα καπάκι θύρας φόρτισης στον πίσω προφυλακτήρα, αποκαλύπτοντας ότι διαθέτει ένα plug-in υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης.  Μπορεί να διαθέτει τη τεχνολογία PHEV της νέας AMG C63.  Αυτό θα σήμαινε μια ακόμη τετρακύλινδρη έκδοση.  Θα χρησιμοποιούσε επίσης τον ίδιο κινητήρα M139 που αναπτύχθηκε αρχικά για τα συμπαγή αυτοκίνητα “45” πριν αποκτήσει μια διαμήκως τοποθετημένη διαμόρφωση για μεγαλύτερα AMG.  Στην Mercedes-AMG C63 S E Performance, η εξηλεκτρισμένη έκδοση αποδίδει 671 ίππους και 1.020 Nm.

Όσο για το άλλο πράσινο αυτοκίνητο, αυτό με τη σταθερή πίσω αεροτομή, είναι μάλλον V8.  Θα μπορούσε να είναι μια περιορισμένης παραγωγής First Edition της AMG GT 63 με 577 ίππους (430 kW) και 590 lb-ft (800 Nm) για να πλαισιώσει τη SL63.  Θα σας υπενθυμίσουμε ότι υπάρχει επίσης ένα μικρότερο V8 SL55 με ισχύ 469 ίππων 700 Nm.

Σε όλες τις περιπτώσεις, το κουπέ αδερφάκι της SL θα πρέπει να είναι λίγο πιο ελαφρύ χάρη σε μια σταθερή μεταλλική οροφή αντί για την ηλεκτρικά αναδιπλούμενη μαλακή οροφή.  Επιπλέον, η GT αναμένεται να παραμείνει αυστηρά διθέσια, ενώ η τελευταία SL έχει διάταξη 2+2.  Ενώ το δεύτερο αφορά την άνεση, το πρώτο θα πρέπει να δώσει προτεραιότητα σε μια πιο συναρπαστική εμπειρία οδήγησης με πιο σκληρή ανάρτηση και πιο κοφτερό τιμόνι.

Οι μελλοντικές προσθήκες στη γκάμα θα περιλαμβάνουν εκδόσεις προσανατολισμένες στην πίστα και ένα κορυφαίο plug-in υβριδικό με το ίδιο σύστημα μετάδοσης κίνησης με ονομασία GT 63 S E-Performance, η οποία θα αποδίδει 871 ίππους και 1.470 Nm ροπής.  Κοντά στο τέλος του κύκλου ζωής, θα μπορούσε να υπάρξει μια άλλη σκληροπυρηνική έκδοση Black Series.  Εν τω μεταξύ, ελπίζουμε ότι το inline-six θα παραμείνει για ορισμένα μοντέλα.