Η Ford έδωσε μία δεσμευση σήμερα, στους λάτρεις της οδήγησης από όλη την Ευρώπη ότι η οδηγική απόλαυση, θα παραμείνει στην καρδιά της νέας εποχής εξηλεκτρισμένων και συνδεδεμένων Ford. Καθώς η εταιρεία, ετοιμάζεται να παρουσιάσει μία αμιγώς ηλεκτρική γκάμα αυτοκινήτων δρόμου, αγωνιστικών και πρωτοτύπων για πρώτη φορά στο φετινό Goodwood Festival of Speed, δείχνει ακόμα πιο αποφασισμένη να προσφέρει συναρπαστικές και απολαυστικές οδηγικές εμπειρίες στους πελάτες της, όποιο κινητήριο σύνολο και αν επιλέξουν (mild hybrid, full hybrid, plug-in hybrid ή αμιγώς ηλεκτρικό).
Η Ford ήδη αναβαθμίζει τη δυναμική συμπεριφορά των επιβατικών μοντέλων της αξιοποιώντας τόσο τα διαπιστευτήρια όσο και τα προφανή οφέλη των ηλεκτροκινητήρων, όπως η άμεση απόκριση και η υψηλή ροπή. Τώρα, υπόσχεται επίσης ότι εκτός από το ότι δεν πρόκειται να θυσιάσει ποτέ τις οδηγικές συγκινήσεις στο βωμό της βελτιστοποιημένης κατανάλωσης, θα επεκτείνει τη δέσμευσή της στην οδηγική απόλαυση και με τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα της, ώστε οι πελάτες να βιώνουν μοναδικές εμπειρίες ακόμα και όταν αυτά είναι σταματημένα – όπως στη φάση της φόρτισης. Προηγμένες ψηφιακές υπηρεσίες θα υποστηρίζονται του μέσω του μόντεμ FordPass Connect, της εφαρμογής FordPass και πολλών ακόμα τεχνολογιών όπως το SYNC επόμενης γενιάς.
“Η οδηγική απόλαυση βρίσκεται στο DNA της Ford. Κάθε όχημα που κατασκευάζουμε είναι σχεδιασμένο για να προσφέρει άφθονα χαμόγελα. Τώρα είμαστε έτοιμοι να δώσουμε στην οδηγική απόλαυση μία νέα μορφή για την εποχή της ηλεκτροκίνησης, με την υποστήριξη καινοτόμων, νέων τεχνολογιών στους τομείς των συστημάτων κίνησης και συνδεσιμότητας, με αρχή τη νέα, αμιγώς ηλεκτρική Mustang Mach-E”
- Roelant de Waard, General Manager των επιβατικών μοντέλων, Ford Ευρώπης.
Η Ford, νωρίτερα φέτος ανακοίνωσε ότι το 100% της γκάμας των επιβατικών οχημάτων της στην Ευρώπη θα περιλαμβάνει οχήματα μηδενικών εκπομπών – αμιγώς ηλεκτρικά ή plug-in υβριδικά – μέχρι τα μέσα του 2026, ενώ μέχρι το 2030 θα είναι αμιγώς ηλεκτρικά. Η Mustang Mach-E GT, η ισχυρότερη έκδοση δρόμου της αμιγώς ηλεκτρικής Mustang Mach-E, κάνει το δυναμικό της ντεμπούτο της στο Goodwood αυτό το Σαββατοκύριακο όπου θα πρωταγωνιστήσει στη διάσημη ανάβαση. Η Mustang Mach-E GT αποδίδει 487 PS διαθέτοντας την προηγμένη ανάρτηση MagneRide κι ένα πανίσχυρο σύστημα φρένων της Brembo, προσφέροντας απόκριση και ευελιξία που παραπέμπει περισσότερο σε σπορ αυτοκίνητο, παρά σε ένα οικογενειακό SUV. Γιατί, μπορούμε να τα έχουμε όλα, σε ένα αυτοκίνητο.
Το Goodwood Festival of Speed θα σηματοδοτήσει επίσης το παγκόσμιο δημόσιο ντεμπούτο του αγωνιστικού πρωτοτύπου Team Fordzilla P1, το οποίο δημιούργησαν οι σχεδιαστές της εταιρείας σε συνεργασία με την gaming κοινότητα, ενώ ταυτόχρονα θα αποκαλυφθούν και άλλα συναρπαστικά νέα με… άρωμα αγώνων και ηλεκτροκίνησης.
Απόλαυση από τη θέση του οδηγού ή των επιβατών
Κάθε ηλεκτροκίνητο επιβατικό όχημα της Ford περιλαμβάνει καινοτομίες που συμπληρώνουν τη βελτιστοποιημένη απόδοση με αναβαθμισμένες οδηγικές εμπειρίες. Για παράδειγμα:
- Η αμιγώς ηλεκτρική Mustang Mach-E GT χρησιμοποιεί τους ανεξάρτητους εμπρός και πίσω ηλεκτροκινητήρες της προσφέροντας μία προηγμένη φιλοσοφία τετρακίνησης με στόχο τη βέλτιστη ελκτική πρόσφυση
- Τα Kuga Plug-In Hybrid και Kuga Hybrid διαθέτουν μία λειτουργία που προσομοιώνει τις γνωστές αλλαγές ταχυτήτων ενός συμβατικού αυτόματου κιβωτίου με στόχο τη μεγαλύτερη εμπλοκή του οδηγού στα οδηγικά δρώμενα
- Τα μοντέλα Puma, Fiesta και Focus EcoBoost Hybrid φέρουν μία ενσωματωμένη μίζα / γεννήτρια με κίνηση μέσω ιμάντα που χρησιμοποιεί την ανακτημένη ενέργεια για να συμπληρώνει τη συνολική διαθέσιμη ροπή του κινητήρα, με στόχο την πιο άμεση απόκριση στην εν κινήσει επιτάχυνση
Στο μέλλον, οι συνδεδεμένες λειτουργίες θα συνεχίσουν να βελτιώνουν την οδηγική εμπειρία περιορίζοντας το στρες, με την υποστήριξη των ενσωματωμένων μόντεμ FordPass Connect. Για παράδειγμα, το Intelligent Range στη Mustang Mach‑E βοηθά στη μείωση των μη προγραμματισμένων στάσεων για φόρτιση, προβλέποντας με μεγαλύτερη ακρίβεια την υπολειπόμενη αυτονομία, βάσει στοιχείων όπως προηγούμενα στυλ οδήγησης, δελτία καιρού και δεδομένα πληθοπορισμού (crowdsourcing data) από άλλα οχήματα Mustang Mach-E.
Η Ford δοκιμάζει επίσης μία προγνωστική, έξυπνη τεχνολογία προβολέων που χρησιμοποιεί δεδομένα τοποθεσίας σε πραγματικό χρόνο για να κατευθύνει τις δέσμες τους προς τις επερχόμενες στροφές πριν καν γίνουν αντιληπτές από τους οδηγούς, αυξάνοντας έτσι την οδηγική απόλαυση. Ευρηματικές τεχνολογίες θα αναβαθμίζουν την εμπειρία του ταξιδιού με ένα ηλεκτροκίνητο Ford. Επιλέξιμα προφίλ οδήγησης (drive modes) όπως το Whisper της Mustang Mach-E ήδη κάνουν τα ταξίδια πιο άνετα και απολαυστικά για τους επιβάτες, με βάση τον αθόρυβο χαρακτήρα της που προσφέρει ένα αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης.
Το FordPass Connect επιτρέπει τη συνδεσιμότητα έως δέκα συσκευών, ώστε να μπορεί όλη η οικογένεια να απολαμβάνει υπηρεσίες ψυχαγωγίας και συνδεσιμότητας εν κινήσει. Η τεχνολογία SYNC επόμενης γενιάς χρησιμοποιεί μηχανική μάθηση για να κατανοεί τις συνήθειες των κατόχων Mustang Mach-E κάνοντας συγχρόνως υποδείξεις πλοήγησης και επικοινωνίας κατάλληλες για τους οδηγούς και τους επιβάτες. Οι συνδεδεμένες τεχνολογίες όπως το SYNC επόμενης γενιάς αποτελούν επίσης το κλειδί στη δέσμευση της Ford να προσφέρει συναρπαστικές εμπειρίες ακόμα και με το αυτοκίνητο σταματημένο. Δραστηριότητες όπως ζωγραφική ή gaming στην οθόνη αφής των 15,5 ιντσών της Mustang Mach-E, παρακολούθηση της κατάστασης φόρτισης, ανασκόπηση των ημερολογίων του ταξιδιού μέσω του FordPass app, ή πληροφόρηση για ασύρματη λήψη νέων χαρακτηριστικών μέσω Ford Power-Up, καθιστούν τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα Ford απολαυστικά ακόμα και όταν είναι σταματημένα.
Από τους αγώνες, στην πραγματικότητα
Η ανθρωποκεντρική σχεδίαση βρίσκεται στην καρδιά της φιλοσοφίας της Ford στον τομέα της οδηγικής απόλαυσης. Υπό τα πρίσμα αυτό η εταιρεία παρουσιάζει στο φετινό Goodwood μία replica κανονικών διαστάσεων ενός από τα πιο καινοτόμα πρωτότυπα μοντέλα της μέχρι σήμερα: ο λόγος για το εντυπωσιακό Team Fordzilla P1.
Κάνοντας την πρώτη του εμφάνιση με νέα χρώματα προς τιμήν της 55de επετείου της διάσημης νίκης της Ford στο Le Mans το 1966, το Team Fordzilla P1 είναι το πρώτο εικονικό αγωνιστικό αυτοκίνητο που δημιουργεί η gaming κοινότητα σε συνεργασία με ένα κατασκευαστή αυτοκινήτων. Σχεδόν 250.000 φίλοι της Ford ψήφισαν στο Twitter για τη επιλογή στοιχείων του οχήματος όπως η θέση οδήγησης, ο σχεδιασμός του cockpit και το σύστημα κίνησης, με σκοπό τη δημιουργία του απόλυτου εικονικού αγωνιστικού αυτοκινήτου, σχεδιασμένου για ψηφιακές οδηγικές συγκινήσεις.
Το όχημα διαθέτει μία εντυπωσιακή καλύπτρα που παραπέμπει σε πολεμικό αεροσκάφος και συνδυάζει ένα έντονα σμιλεμένο εμπρός τμήμα τύπου Ford GT με ένα εντελώς ακάλυπτο πίσω τμήμα για την ανάδειξη της αεροδυναμικής. Το εσωτερικό είναι εξίσου επαναστατικό, με μονάδες ειδοποίησης LED που ενημερώσουν συνεχώς τον οδηγό και το συνοδηγό για την κατάσταση της πίστας, ενώ μία ενσωματωμένη οθόνη στο τιμόνι επιτρέπει το διαμοιρασμό live δεδομένων με το pit wall.
“Για να κατασκευάζουμε αυτοκίνητα που αγαπούν οι πελάτες, πρέπει πρώτα να έχουμε κατανοήσει τι ακριβώς ζητάνε. Εξαντλήσαμε τις δυνατότητες αυτής της φιλοσοφίας με το αγωνιστικό Team Fordzilla P1, και εφαρμόσαμε την ίδια καινοτόμα διαδικασία για τη δημιουργία του Puma ST Gold Edition που οι πελάτες θα μπορούν να παραγγείλουν αργότερα μέσα στη χρονιά.Είναι ακριβώς το είδος ανθρωποκεντρικής σχεδίασης που θα μας οδηγήσει σε ένα εντελώς νέο επίπεδο οδηγικής απόλαυσης την εποχή της ηλεκτροκίνησης.”
- Amko Leenarts, Director Of Design, Ford Ευρώπης.
Επιπλέον, ο Jim Farley, president & chief executive officer της Ford, θα κάνει μία επίδειξη της πραγματικής διάστασης της οδηγικής απόλαυσης με ένα αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης οδηγώντας τη μοναδική και πρωτότυπη Mustang Mach-E 1400 στην ανάβαση του Goodwood. Αποτελώντας το αποτέλεσμα 10.000 ωρών συνεργασίας της Ford Performance και της RTR Vehicles, το μοναδικό στο είδος του αυτό όχημα χρησιμοποιεί επτά μοτέρ αποδίδοντας ισχύ 1.419 PS, ενώ ένας και μόνο άξονας τα συνδέει με τα διαφορικά, τα οποία προσφέρουν τεράστιο εύρος ρυθμίσεων ώστε το αυτοκίνητο να σετάρεται ανάλογα με τις οδικές συνθήκες και απαιτήσεις. Το πλαίσιο και το σύστημα κίνησης της Mustang Mach-E 1400 επιτρέπουν επίσης την αξιολόγηση διαφορετικών διατάξεων στη μετάδοση (πίσω κίνηση, εμπρός κίνηση και τετρακίνηση) καθώς και των επιπτώσεών τους τόσο στην κατανάλωση ενέργειας όσο και στις επιδόσεις.