Vivre le mouvement dans la rue

Fiat 600: Dolce Vita στην Ρώμη χωρίς καμουφλάζ

Το νέο λογότυπο στο εμπρός μέρος επισημοποιεί την επιστροφή της ιστορικής ονομασίας 600

Λίγες ημέρες μετά την εμφάνισή του στη Γερμανία, το νέο μοντέλο κυκλοφόρησε για λίγο στους δρόμους της Ρώμης για τα διαφημιστικά γυρίσματα. Το όνομα 600 είναι επίσημο, όπως φαίνεται και από μπροστά. Παράλληλα με το Jeep Avenger, αναμένεται τόσο μια θερμική όσο και μια ηλεκτρική έκδοση.

Μόλις πριν από λίγες ημέρες εντοπίστηκε ένα μοντέλο στη Γερμανία κατά τη διάρκεια τεχνικών δοκιμών. Και τώρα παρουσιάζεται ακόμη πιο ξεκάθαρα στη Ρώμη, σύμφωνα με τη δημοσίευση του Gazetta.it. Το Fiat 600 του 21ου αιώνα είναι πλέον έτοιμο να αποκαλυφθεί επίσημα. Και πράγματι θα ονομάζεται έτσι, όπως δείχνει το αυτοκίνητο που κυκλοφορεί στη Ρώμη για διαφημιστικά γυρίσματα. Επειδή το γράφει, φαίνεται και στα μάτια σας.

Το όνομα 600 φιγουράρει σε περίοπτη θέση στο μπροστινό μέρος, ακριβώς πάνω από την εξατομικευμένη πινακίδα αριθμού, με το στυλ που χρησιμοποιούν οι κατασκευαστές αυτοκινήτων για να αναγνωρίσουν ένα νέο μοντέλο σε εικόνες που ετοιμάζονται για ανακοίνωση. Αυτό επιβεβαιώνει τη στρατηγική που ξεκίνησε πριν από χρόνια για το 500: τη μετατροπή του μοντέλου σε μια ξεχωριστή, premium μάρκα. Κοιτάζοντας το πίσω μέρος, στην πραγματικότητα, μπορείτε να δείτε ότι μόνο στην πίσω πλευρά είναι ορατό το λογότυπο της Fiat. Σίγουρα θα είναι ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, όπως είναι και το μοντέλο που κυκλοφορεί “στο πλατό” της Ρώμης. Όπως, όμως, συμβαίνει και με το Jeep Avenger, αναμένεται να παραχθεί και βενζινοκίνητη έκδοση για ορισμένες αγορές, ειδικά για την Ιταλία.

Το νέο Fiat 600 θα είναι ένα αστικό SUV, το οποίο πιθανότατα θα κυκλοφορήσει το 2023. Παραπάνω είναι το μοντέλο που έχει ήδη συλληφθεί στους δρόμους της Γερμανίας με διαφημιστικά αυτοκόλλητα, αλλά τώρα χωρίς καμουφλάζ. Ένα ακόμα σημάδι ότι η άφιξη είναι όντως κοντά. Το Fiat 600 προφανώς παίρνει μία ιστορική επωνυμία του ιταλικού αυτοκινήτου, αλλά αυτό δεν συμβαίνει τυχαία. Δεν προορίζεται να αντικαταστήσει το μοντέλο 500X, αλλά να συμπληρώσει τη σειρά 500, η οποία αποκτά όλο και περισσότερο δική της προσωπικότητα μέσα στην γκάμα της Fiat.

Όπως είναι γνωστό, το νέο Fiat 600 θα μοιράζεται τη μηχανική πλατφόρμα Cmp με το νεοαφιχθέν Jeep Avenger, αλλά και με το μελλοντικό αστικό SUV της Alfa Romeo, όλα τα μοντέλα θα παράγονται στο εργοστάσιο Tychy της Πολωνίας. Αυτό που θα πρέπει να το διαφοροποιεί από το 500X, το οποίο έχει μήκος 426 εκατοστά, είναι ένα αμάξωμα σχεδιασμένο να προσεγγίζει τα 408 εκατοστά του Avenger, το οποίο με τη σειρά του έχει πλάτος 177 εκατοστά και ύψος 152 εκατοστά. Η πλάγια όψη δείχνει μια πολύ πιο ήπια καμπύλη της πίσω κολόνας, ενώ το μπροστινό μέρος λέγεται ότι είναι εμπνευσμένο από την εμφάνιση του 500, επομένως με στρογγυλεμένους προβολείς και ένα μάλλον στρογγυλεμένο καπό, μια άλλη σημαντική διαφορά από τη σχεδίαση του Avenger.

Στα χαρτιά, το Fiat 600 θα διαθέτει τη λύση διπλού κινητήρα που έχουμε ήδη δει στο Jeep Avenger, δηλαδή τον 1.2 Gse T3, δηλαδή έναν τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα turbo 1,2 λίτρων με δηλωμένη ισχύ 100 ίππων, μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων και κίνηση στους εμπρός τροχούς. Αντ’ αυτού, η έκδοση με μηδενικές εκπομπές ρύπων θα ανατεθεί στην πρώτη μονάδα ισχύος που κατασκευάζεται από την eMotors, μια κοινοπραξία 50/50 μεταξύ της Stellantis και της Nidec. Η ισχύς της είναι 115 kW ή 156 hp με μέγιστη ροπή 260 Nm, και όλα αυτά ανατίθενται σε ένα κιβώτιο ταχυτήτων και κίνηση μόνο στους μπροστινούς τροχούς. Στο Jeep Avenger, η μπαταρία ιόντων λιθίου έχει καθαρή χωρητικότητα 51 kWh σε 17 μονάδες και 102 κυψέλες που κατανέμονται κάτω από τα εμπρός και πίσω καθίσματα, αλλά και κάτω από το κεντρικό τούνελ, με έξυπνα μειωμένο αποτύπωμα, με δηλωμένη αυτονομία που αντιστοιχεί σε 400 χλμ. μέσης χιλιομετρικής διαδρομής, 550 χλμ. στην πόλη.