10 λόγοι που η Ferrari 360 Challenge Stradale ανήκει στο γκαράζ των ονείρων μας

Η Ferrari 360 Challenge Stradale είναι ένα από τα πιο όμορφα αυτοκίνητα της σύγχρονης ιστορίας της Ferrari. Γεννημένη το 2003 σε μια περίοδο ακμής για τα supercars η Ferrari αποφάσισε να κατασκευάσει  την 360 Modena σχεδόν αποκλειστικά για χρήση στην πίστα.Από την 360 Modena, η Ferrari αφαίρεσε το ραδιόφωνο, την μοκέτα και την ηχομόνωση. Με λίγα λόγια την ξεγύμνωσε και στη συνέχεια πείραξε τον κινητήρα, με υψηλότερη αναλογία συμπίεσης για επιπλέον 30 ίππους από τον 3,6-λίτρων V-8 για να φτάσει τα 425 hp. Η Ferrari 360 Challenge Stradale παράχθηκε μόνο με το κιβώτιο F1 με paddle shifts για αλλαγές με μοχλούς πίσω από το τιμόνι και δεν είχες καν πλήρως αυτόματη λειτουργία. Άρα το αυτοκίνητο δεν απευθυνόταν σε βαριεστημένους πλούσιους αλλά σε τυχερούς παθιασμένους οδηγούς.

Η 360 Modena δεν σχεδιάστηκε με γνώμονα την αεροδυναμική όπως οι νεότερες Ferrari αλλά με το σεξαπίλ, τον ήχο, και την οδηγική ικανοποίηση μέσα από την ταχύτητα. Η Challenge Stradale ανήκει στο γκαράζ των ονείρων μας . Εδώ είναι δέκα λόγοι:

1. Η Ferrari υπολόγισε ότι το αυτοκίνητο θα ήταν τέλειο με γνώμονα τη χρήση και το σχεδίασε για 80% χρήση στο δρόμο και για χρήση στην πίστα 20%. Με απλά …μαθηματικά αυτό σημαίνει ότι είναι ένα αυτοκίνητο που μπορεί να αντεπεξέλθει στο 100% των δυνατοτήτων του σε χρήση στον δρόμο για τον χρόνο που δεν βρίσκετε στην πίστα.

2. Είναι πιο γρήγορο από ότι η Ferrari υπολόγισε ότι θα ήταν: Στόχος τους ήταν βελτιώσει τον χρόνο της 360 γύρω κατά 2,5 δευτερόλεπτα ανά γύρο στην πίστα του Fiorano, αλλά τελικά η Ferrari 360 Challenge Stradale ήταν κατά 3,5 δευτερόλεπτα πιο γρήγορη.

3. Η Ferrari έβαλε την Ferrari 360 σε μια αυστηρή δίαιτα, εξοικονομώντας περίπου 115 κιλά.Δηλαδή ελάχιστες πολυτέλειες έμειναν.

4. Αυτό σημαίνει: Χωρίς δέρμα, χωρίς ραδιόφωνο, ελαφρύτερους προφυλακτήρες, και μια σειρά από άλλες αλλαγές. Λέξεις όπως «Alcantara και “κεραμικά φρένα», προστέθηκαν στο εγχειρίδιο του ιδιοκτήτη.

5. Θα μπορούσε να έχει οποιοδήποτε χρώμα, εφ ‘όσον ζητηθεί: Giallo Ginevra, Bianco Avus, Blu Bugatti, Rosso Scuderia, Pino Verde

6. Ο V8 κινητήρας στροφάρει στις 8.700 rpm και αποδίδει 425 ίππους στις 8.500 σ.α.λ., πιάνει την τελική των 300 χιλιόμετρων/ώρα, και φτάνει από τα 0 στα 100 σε 3,9 δευτερόλεπτα , έτσι η Ferrari πρόσθεσε  πανίσχυρα Brembo κεραμικά φρένα που ποτέ δεν κουράζονται και δεν χάνουν την απόδοση τους.

7. Είναι γεγονός ότι η Ferrari 360 Challenge Stradale είναι πιο σπάνια από την μυθική F40! (1.288 έναντι 1.315).

8. Η τιμή της μόνο προς τα πάνω πρόκειται να πάει. Είτε το πιστεύετε είτε όχι, οι τιμές για τις Ferrari 360 Challenge παραμένουν σταθερές κάνοντας την ευκαιρία. Σαν περιορισμένης παραγωγής που είναι θεωρείται βέβαιο ότι θα ανέβει η αξία της.

9. Διαθέτει 5 βαλβίδες ανά κύλινδρο και με τα 3.586 κ.εκ. του V8  ακούγεται όπως ακριβώς μια Ferrari πρέπει να ακούγεται.

10. … Αχ αυτός ο ήχος…