Vivre le mouvement dans la rue

408 ch dans le Volvo XC40 Recharge

 Η Volvo το έχει υποσχεθεί: Ως το 2025, θα έχει μειώσει το ανθρακικό της αποτύπωμα ανά αυτοκίνητο κατά 40%, ενώ το 50% των πωλήσεών της θα αφορά ηλεκτρικά και το υπόλοιπο υβριδικά μοντέλα. Η έναρξη παραγωγής του XC40 Recharge θέτει τις βάσεις, μιας και είναι το πρώτο μιας σειράς πλήρως ηλεκτρικών Volvo.

Δεν είναι “ένα ακόμα ηλεκτρικό” αυτοκίνητο και αυτό αποδεικνύεται από το γεγονός ότι η ζήτηση είναι τόσο μεγάλη για το πλήρως ηλεκτρικό XC40 Recharge που, παρότι οι παραγγελίες παραμένουν ανοιχτές, όλα τα αυτοκίνητα που προγραμματίζεται να κατασκευαστούν μέσα στο τρέχον έτος έχουν ήδη πουληθεί! Γεγονός λογικό, εάν αναλογιστεί κανείς ότι ο τετρακίνητο XC40 Recharge προσφέρει εμβέλεια πάνω από 400 km (με βάση το πρότυπο WLTP) με μία και μοναδική φόρτιση, ενώ αποδίδει ισχύ 408 ίππων. Η μπαταρία του μπορεί να φορτιστεί στο 80% της χωρητικότητάς της σε σχεδόν 40 λεπτά με τη χρήση συστήματος ταχείας φόρτισης. 

Πώς δημιουργήθηκε όμως; Ως πλήρως ηλεκτρική έκδοση του best seller XC40 που κατέκτησε τον καταξιωμένο τίτλο του Ευρωπαϊκού Αυτοκινήτου της Χρονιάς, το Volvo XC40 Recharge βασίζεται στην πλατφόρμα CMA (Compact Modular Architecture), μια προηγμένη δομή αμαξώματος που εξελίχθηκε σε συνεργασία με το γκρουπ Geely. Βασιζόμενοι στα εξαιρετικά πρότυπα ασφαλείας του αρχικού XC40, οι μηχανικοί ασφαλείας της Volvo Cars ανασχεδίασαν πλήρως την εμπρός δομή του αμαξώματος, ενισχύοντάς την περαιτέρω ώστε να αντισταθμιστεί η απουσία συμβατικού κινητήρα και να πληρούνται τα ίδια υψηλά πρότυπα ασφαλείας που χαρακτηρίζουν και κάθε άλλο Volvo, εξασφαλίζοντας κορυφαία προστασία των επιβατών.

H μπαταρία προστατεύεται από έναν κλωβό ασφαλείας που ενσωματώνεται στο μέσον της δομής του αμαξώματος. Η τοποθέτησή της στο δάπεδο του αυτοκινήτου συντελεί επίσης σε πιο χαμηλό κέντρο βάρους, το οποίο βελτιώνει ακόμη περισσότερο την ευστάθεια και συμβάλλει στην προστασία από ανατροπή.

Στο εσωτερικό, μια καινοτόμος σχεδιαστική προσέγγιση στο πεδίο της λειτουργικότητας προσφέρει στους οδηγούς άφθονο χώρο αποθήκευσης, για παράδειγμα στις πόρτες και στο χώρο αποσκευών. Καθώς το αυτοκίνητο δεν έχει συμβατικό κινητήρα, παρέχει στον οδηγό του ακόμη μεγαλύτερο αποθηκευτικό χώρο στο διαμέρισμα κάτω από το εμπρός καπό. 

Το νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας που λειτουργεί σε περιβάλλον Android προσφέρει στους πελάτες εξαιρετικές δυνατότητες παραμετροποίησης, βελτιωμένα επίπεδα διαισθητικής λειτουργίας και ενσωματωμένες υπηρεσίες και τεχνολογία Google, όπως το Google Assistant, το Google Maps και το Google Play Store. Το πλήρως ηλεκτρικό XC40 Recharge μπορεί να δέχεται ασύρματα εκτεταμένες αναβαθμίσεις λογισμικού και λειτουργικού συστήματος. 

 

Σχολιάζοντας την έναρξη παραγωγής, «Η σημερινή ημέρα είναι ιστορική για τη Volvo Cars και για όλους τους εργαζόμενους εδώ στη Γάνδη», δήλωσε ο Χαβιέ Βαρέλα (Javier Varela), Επικεφαλής Παραγωγής και Ποιότητας της Volvo Cars. «Καθώς συνεχίζουμε την επέκταση της ηλεκτροκίνησης στην γκάμα μας, η μονάδα παραγωγής της Γάνδης γίνεται πρωτοπόρος στην ηλεκτροκίνηση ανάμεσα στο παγκόσμιο δίκτυο των εργοστασίων μας».