Η Volkswagen συνεχίζει την ιστορία επιτυχίας των μικρών αυτοκινήτων της στην εποχή της ηλεκτροκίνησης και δίνει μια πρώτη γεύση από ένα αμιγώς ηλεκτρικό Volkswagen που κοστίζει λιγότερο από 25.000 ευρώ με το ID. 2all concept car. Πρώτα στοιχεία: κίνηση στους εμπρός τροχούς, αυτονομία έως 450 χλμ, καινοτόμα τεχνολογικά χαρακτηριστικά όπως το Travel Assist, το IQ.LIGHT ή το Electric Vehicle Route Planner και μια νέα σχεδιαστική γλώσσα της Volkswagen. Η έκδοση παραγωγής θα βασίζεται στην πλατφόρμα MEB Entry και είναι ένα από τα δέκα νέα ηλεκτρικά μοντέλα που θα λανσάρει η Volkswagen μέχρι το 2026.
Thomas Schäfer, Managing Director of Volkswagen Passenger Cars: «Μετασχηματίζουμε την εταιρεία γρήγορα και ριζικά, με σαφή στόχο να καταστήσουμε τη Volkswagen ένα πραγματικό Love Brand. Το ID. 2all δείχνει που θέλουμε να οδηγήσουμε τη μάρκα. Θέλουμε να είμαστε κοντά στον πελάτη και να προσφέρουμε κορυφαία τεχνολογία σε συνδυασμό με φανταστικό σχεδιασμό. Υλοποιούμε τον μετασχηματισμό με ρυθμό για να φέρουμε την ηλεκτρική κινητικότητα σε όλους”.
Η Volkswagen θα παρουσιάσει την έκδοση παραγωγής του ID. 2all για την ευρωπαϊκή αγορά το 2025. Ο στόχος είναι μια τιμή εκκίνησης κάτω από τις 25.000 ευρώ.
H Imelda Labbé, member of the Board of Directors of Volkswagen, υπεύθυνη για τις Πωλήσεις, το Μάρκετινγκ και το Aftersales δήλωσε: “Μεταφέρουμε τις τυπικές αρετές της Volkswagen στο νέο κόσμο της κινητικότητας: κορυφαία ποιότητα και ποιότητα κατασκευής, εξαιρετικό λογισμικό και ψηφιακές υπηρεσίες με πραγματική προστιθέμενη αξία. Το επίκεντρο εδώ είναι πάντα οι ανάγκες και οι απαιτήσεις των πελατών μας”.
Η ανάπτυξη του ID. 2all βασίζεται στο τελευταίο εξελικτικό στάδιο της πλατφόρμας αρθρωτής ηλεκτρικής κίνησης (MEB). Ο Kai Grünitz, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Volkswagen, υπεύθυνος για την Τεχνική Ανάπτυξη δήλωσε: “Το ID. 2all θα είναι το πρώτο όχημα MEB με κίνηση στους μπροστινούς τροχούς. Εκμεταλλευόμαστε τη μεγάλη ευελιξία που προσφέρει η πλατφόρμα αρθρωτής ηλεκτρικής κίνησης (MEB) και θα θέσουμε νέα πρότυπα όσον αφορά την τεχνολογία και την καθημερινή χρηστικότητα με την πλατφόρμα MEB Entry.”
Με την ενισχυμένη πλατφόρμα MEB Entry, το ID. 2all είναι εξοπλισμένο με ιδιαίτερα αποδοτική τεχνολογία, μπαταρίας και φόρτισης. Διαθέτει έναν ισχυρό ηλεκτροκινητήρα κίνησης με ισχύ 166 kW/226 PS και θα έχει υπολογισμένη εμβέλεια κατά WLTP έως και 450 χιλιόμετρα.
Η Volkswagen δίνει και πάλι μεγαλύτερη έμφαση στο σχεδιασμό. Ο Andrew Mindt, Επικεφαλής Σχεδιασμού στην Volkswagen Passenger Cars: “Το ID. 2all δίνει μια πρόγευση της νέας σχεδιαστικής γλώσσας της Volkswagen, η οποία βασίζεται στους τρεις πυλώνες σταθερότητα, συμπάθεια και ενθουσιασμός.”
Εξωτερική σχεδίαση: φιλικό πρόσωπο, πολύ δυναμική και νέα χαρακτηριστική 3η κολώνα
Ένα στοιχείο αυτής της νέας σχεδιαστικής γλώσσας είναι ο σχεδιασμός της 3ης κολώνας που αναπτύχθηκε για το πρώτο Golf. Το ID. 2all είναι το πρώτο Volkswagen με μια νέα ερμηνεία αυτής της προσέγγισης. Άλλα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά του πρωτότυπου αυτοκινήτου περιλαμβάνουν ένα αμάξωμα με ξεκάθαρη και ισχυρή στάση στους τροχούς, ένα φιλικό πρόσωπο, δυναμισμό και διαχρονική κομψότητα.
Εσωτερικός σχεδιασμός: ευρύχωρη, υψηλής ποιότητας εμφάνιση, εύκολη στην αντίληψη λειτουργία
Το εσωτερικό έχει επίσης σαφή σχεδιασμό και χαρακτηρίζεται από μια εμφάνιση υψηλής ποιότητας, ένα εύκολο στη χρήση σύστημα infotainment με κλασικό έλεγχο της έντασης του ήχου και ένα ξεχωριστό σύστημα κλιματισμού. Ο αποθηκευτικός χώρος είναι γενναιόδωρος 490-1.330 λίτρα, μια τιμή που ξεπερνά αυτή των υψηλότερων κατηγοριών οχημάτων.
«Ηλεκτρική επίθεση» με αυξανόμενη ταχύτητα: δέκα νέα ηλεκτρικά μοντέλα έως το 2026
Η έκδοση παραγωγής του ID. 2all είναι ένα από τα δέκα νέα ηλεκτρικά μοντέλα που θα λανσάρει η Volkswagen έως το 2026. Μόνο εφέτος θα παρουσιαστούν το νέο ID.32, το ID. Buzz με μακρύ μεταξόνιο3 και το ID.74. Θα ακολουθήσει ένα συμπαγές ηλεκτρικό SUV το 2026 και, παρ’ όλες τις προκλήσεις, η Volkswagen εργάζεται επίσης πάνω σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο με τιμή κάτω από 20.000 ευρώ. Αυτό θα δώσει στην αυτοκινητοβιομηχανία την ευρύτερη γκάμα ηλεκτρικών οχημάτων σε σύγκριση με τους ανταγωνιστές της και η εταιρεία στοχεύει να επιτύχει μερίδιο ηλεκτρικών αυτοκινήτων 80% στην Ευρώπη. Η Volkswagen Passenger Cars είχε προηγουμένως βασίσει τους υπολογισμούς της σε ένα μερίδιο 70%.