Live the Movement in the streets

Renault enters the commercial pick-up segment with the imposing Z-U60 prototype

    Με την αποκάλυψη του πρωτότυπου Ζ-U60, αλλά και την ενίσχυση της ταυτότητας “Renault Pro+”, η Renault παρουσιάζει τα φιλόδοξα σχέδια της για μια ακόμα δυναμικότερη παρουσία στην κατηγορία των ελαφρών επαγγελματικών μοντέλων.

Κατέχοντας την πρώτη θέση στην Ευρώπη στην κατηγορία των επαγγελματικών μοντέλων  (LCV) τα τελευταία 17 χρόνια και με παράλληλη ισχυρή παρουσία στις αγορές της Ν. Αμερικής και της Αφρικής, ο όμιλος Renault ανεβάζει στροφές με στόχο την επίτευξη μιας ακόμα δυναμικότερης παρουσίας σε παγκόσμιο επίπεδο.

Για να επιτευχθεί αυτός ο στόχος η Renault αποφάσισε να μπει δυναμικά και στην κατηγορία των Pick-up, ένα κομμάτι της αγοράς που αντιστοιχεί σε περισσότερο από το 1/3 των συνολικών πωλήσεων LCV σε παγκόσμιο επίπεδο. Το περασμένο Ιούνιο, στο Buenos Aires, ο όμιλος παρουσίασε το νέο Renault Duster Oroch που απευθύνεται στην αγορά της Ν. Αμερικής, ενώ το πρωτότυπο Z-U60 που αποκαλύπτεται σήμερα αποτελεί τον προπομπό ενός νέου μοντέλου με παγκόσμιο χαρακτήρα.

Παράλληλα με την επίθεση σε προϊοντικό και εμπορικό επίπεδο, η Renault ενισχύει το Renault Pro+, ένα ολοκληρωμένο πλαίσιο υπηρεσιών εστιασμένο στην καλύτερη εξυπηρέτηση των αγοραστών – χρηστών επαγγελματικών αυτοκινήτων. Επιπλέον της διάθεσης προϊόντων εστιασμένων στις ανάγκες κάθε επαγγελματία, μέσω του Renault Pro+, το δίκτυο παρέχει μια εντελώς νέα  εμπειρία εξυπηρέτησης κατά την αγορά, αλλά και την συντήρηση του επαγγελματικού αυτοκινήτου. Το Renault Pro+ ενσαρκώνει την υπόσχεση της Renault προς τον αγοραστή, αποτελώντας αναπόσπαστο μέρος του πλάνου της εταιρείας για κορυφαία παρουσία στον τομέα των επαγγελματικών αυτοκινήτων σε παγκόσμιο επίπεδο.

Η Renault αποκαλύπτει το πρωτότυπο Pick-up Z-U60

Μετά την παρουσίαση του Duster Oroch στις αρχές του καλοκαιριού, η Renault αποκαλύπτει το πρωτότυπο Z-U60 με το οποίο στοχεύει να κερδίσει το κοινό της διαρκώς αυξανόμενης κατηγορίας των Pick-up. Η συγκεκριμένη κατηγορία αποτελεί περισσότερο από το 1/3 των συνολικών πωλήσεων ελαφρών επαγγελματικών αυτοκινήτων και αποτελεί ένα νέο πεδίο ανάπτυξης για τη Renault.

Το πρωτότυπο Z-U60 είναι ένα εντυπωσιακό αυτοκίνητο που ανοίγει το δρόμο για το νέο Pick-up που θα διατίθεται σε παγκόσμιο επίπεδο. Συνδυάζει ωφέλιμο φορτίο 1 τόνου, με δυναμικό σχεδιασμό ανταποκρινόμενο απόλυτα στις ανάγκες τόσο των επαγγελματιών όσο και των ιδιωτών.

Ο σχεδιασμός του πρωτότυπου Z-U60 ταιριάζει απόλυτα με τις αισθητικές προσδοκίες που έχουν οι αγοραστές των Pick-up παραμένοντας παράλληλα πιστό στις γραμμές της Renault. 

 

Εντυπωσιακό από κάθε πλευρά…

o      Οι διαστάσεις του Z-U60 εξασφαλίζουν ισχυρή παρουσία

o      Σχεδιασμός συμπαγών όσο και αθλητικών πλαϊνών επιφανειών με την εικόνα να συμπληρώνουν τα έντονα φτερά και οι τροχοί διαμέτρου 21’’

o      Οι γραμμές συνδυάζουν τη high-tech αισθητική με την αίσθηση αντοχής και στιβαρότητας.

·    Ο ελκυστικός σχεδιασμός του εμπρόσθιου τμήματος με σχεδιαστικά στοιχεία από την οικογενειακή ταυτότητα της Renault φέρνει ένα μοντέρνο και ραφιναρισμένο ύφος στον κόσμο των Pick-up:

o      Προβεβλημένο σήμα

o      Εντυπωσιακό κάλυμμα κινητήρα που τονίζεται από τα τέσσερα «νεύρα» που ενισχύουν την αίσθηση δύναμης.

o      Συνδυασμός ματ και γυαλισμένων μεταλλικών επιφανειών

o      Λεπτομέρειες μπλε και κίτρινου χρώματος στους καθρέπτες, τις δαγκάνες των φρένων, τα κέντρα των τροχών και του εμφανούς γάντζου ρυμούλκησης που τονίζει την παρουσία του Z-U60

o      Φωτιστικά σώματα με την φωτεινή υπογραφή της Renault σχήματος C.

o      Φωτεινή υπογραφή με λυχνίες LED

«Η αισθητική του πρωτότυπου Z-U60 ακολουθεί τους κανόνες των οχημάτων Pick-up που περιλαμβάνουν εντυπωσιακές διαστάσεις και μια αίσθηση δύναμης και στιβαρότητας. Παράλληλα εφαρμόσαμε συγκεκριμένες σχεδιαστικές γραμμές της Renault με ένα ελκυστικό και επιβλητικό εμπρόσθιο μέρος.»

·    Το πρωτότυπο Z-U60 τροφοδοτείται από τον twin-turbo 4κυλινδρο Diesel κινητήρα που χρησιμοποιεί και το νέο Master:

o      Τεχνολογία δύο στροβιλοσυμπιεστών (twin-turbo): ένας μικρός στροβιλοσυμπιεστής για ομαλή και άμεση επιτάχυνση στις χαμηλές στροφές και ένας μεγαλύτερος για λειτουργία σε υψηλότερες στροφές.

o      Ο τοποθετημένος στο διαμήκη άξονα κινητήρας έχει χαμηλότερο βάρος από τα αντίστοιχα σύνολα του ανταγωνισμού

o      Εξαιρετική επιτάχυνση και κορυφαία οικονομία καυσίμου με αντίστοιχα χαμηλές εκπομπές CO2.

Z-U60: Σχεδιασμένο για μέγιστη απόδοση σε τρεις διαφορετικούς κόσμους

Το πρωτότυπο Z-U60 είναι σχεδιασμένο για να καλύψει τις απαιτήσεις τριών διαφορετικών κόσμων: επαγγελματική χρήση, διασκέδαση και καθημερινή χρήση.

·    Ιδανικό για τις ανάγκες των επαγγελματιών:

o      Στιβαρό πλαίσιο για εξαιρετική οδική συμπεριφορά, μεγάλη απόσταση από το έδαφος και αξεπέραστη οδηγική άνεση

o      Ωφέλιμο φορτίο άνω του ενός τόνου, θέσεις για 5 επιβάτες και ευμεγέθης καρότσα φόρτωσης

o      Ο χώρος φόρτωσης διαθέτει τρεις διαμήκεις προεξοχές για πρόσδεση φορτίου

o      Επιπλέον χώροι αποθήκευσης στα πλευρά της καρότσας για εξοπλισμό που χρειάζεται προστασία

o      Κορυφαία οικονομία καυσίμου και παράλληλα εντυπωσιακή δύναμη και επιτάχυνση

·    Το πρωτότυπο Z-U60 είναι ο τέλειος σύντροφος και στη διασκέδαση:

o      Ιδανικό για μεγάλα ταξίδια, σπορ και περιπέτεια. Ο μεγάλος χώρος φόρτωσης μπορεί να χωρέσει mountain bikes, εξοπλισμό για κάμπινγκ, wind surf κτλ, ενώ διατίθεται με μια ευρεία γκάμα σχετικών αξεσουάρ.

o      Αξεπέραστη άνεση και κορυφαία επίπεδα εξοπλισμού και ποιότητας.

o      Εφοδιασμένο με μια ενσωματωμένη στον εσωτερικό καθρέπτη κάμερα ώστε να καταγράφεται η διαδρομή.

·    Ιδανικό και στην καθημερινή μετακίνηση:

o      Ένα επιβλητικό όχημα με μεγάλους τροχούς 21 ιντσών, φιλικό στη χρήση, άνετο και μοντέρνο σχεδιασμό που το ξεχωρίζει από κάθε άλλο Pick-up.

o      Σπορ και δυναμική εμφάνιση

o      Ευμεγέθη LED Pure Vision φωτιστικά σώματα με περίγραμμα σε συνδυασμό ματ και γυαλισμένου αλουμινίου που δένουν με τους δείκτες πορείας σε σχήμα C.

o      Εκλεπτυσμένη και δυναμική αισθητική του πίσω μέρους με την κεντρικά τοποθετημένη απόληξη της εξάτμισης.

 

O Paul και το Z-U60

Η Renault και η Hasselblad συνεργάστηκαν για να ενισχύσουν τη δυνατότητα του Z-U60 να προσαρμοστεί στην επαγγελματική χρήση, τη διασκέδαση αλλά και την καθημερινή οδήγηση. Η Hasselblad είναι μια Σουηδική εταιρεία κατασκευής φωτογραφικών μηχανών  και σχετικού εξοπλισμού διάσημη εκτός των άλλων και για την παροχή εξοπλισμού στο διαστημικό πρόγραμμα Apollo. Μέσω της συνεργασίας τους οι δύο εταιρείες «δημιούργησαν» τον φωτογράφο Paul, έναν οδηγό για τον οποίον το Z-U06 είναι το ιδανικό όχημα.

Το πρωτότυπο Z-U06 είναι το μέσο της σύγχρονης περιπέτειας. Όντας φωτογράφος για μια σειρά διεθνών μέσων, ο Paul μεταφέρει εξοπλισμό της Hasselblad όπου τον καλεί κάθε αποστολή, συχνά σε περιοχές με ακραίες καιρικές συνθήκες. Παράλληλα ο Paul χρησιμοποιεί το Z-U06 για διασκέδαση είτε μόνος, είτε με την οικογένεια όπου εκμεταλλεύεται στο έπακρο τις μεταφορικές δυνατότητες του αυτοκινήτου. Επίσης όταν θέλει να περάσει χρόνο με τους φίλους του δεν έχει παρά να καθαρίσει τη σκόνη και να κυκλοφορήσει με ένα πραγματικά εντυπωσιακό αυτοκίνητο.

 

Η έκδοση παραγωγής στα χνάρια του Z-U60

·    Η έκδοση παραγωγής θα είναι σχεδιασμένη στο πνεύμα του Z-U60 και θα μοιράζεται τις ίδιες διαστάσεις

·    Μια ευρεία γκάμα αμαξωμάτων και κινητήρων θα είναι διαθέσιμη

·    Θα αποτελεί ένα high-end Pick-up για επαγγελματική χρήση, διασκέδαση και καθημερινή μετακίνηση

·    Θα βασίζεται στο know-how που έχει αναπτύξει η μάρκα μέσω μοντέλων όπως τα Captur και Kadjar

Η αποκάλυψη του νέου μοντέλου θα πραγματοποιηθεί το πρώτο εξάμηνο του 2016

 

Η Renault ενισχύει τις φιλοδοξίες της για την αγορά των LCV

Ως η πρώτη εταιρία ελαφρών επαγγελματικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη τα τελευταία 17 χρόνια και με παράλληλη ισχυρή παρουσία στις αγορές της Ν. Αμερικής και Αφρικής η Renault ανεβάζει ταχύτητα για μια ακόμα δυναμικότερη παρουσία σε παγκόσμιο επίπεδο. Η αγορά των LCV αποτελεί σημαντικό στρατηγικό στόχο με περισσότερες από 14 εκ. μονάδες να έχουν διατεθεί το 2014.

Για να επιτευχθεί αυτός ο στόχος η Renault επιτίθεται σε προϊοντικό και εμπορικό επίπεδο, ενώ παράλληλα δημιουργεί ισχυρές συνέργιες και ανεβάζει επίπεδο στη σχέση της με τους πελάτες μέσω του Renault Pro+.

 

Μια πολύ-επίπεδη επίθεση: προϊόντα, αγορές και συνέργειες

·         Η Renault ξεκινά μια φιλόδοξη προϊοντική επίθεση όπως φαίνεται και από το πρωτότυπο Z-U60 που αποτελεί προπομπό του νέου Pick-up με ωφέλιμο φορτίο 1 τόνο.

o        Μια σύγχρονη και ανανεωμένη γκάμα LCV

§         Νέα Trafic και Master το 2014

§         Νέο Kangoo από τα μέσα του 2013

o        Το νέο Renault Trafic (270 διαμορφώσεις)

§         Ένα εντελώς νέο αυτοκίνητο και ένα πραγματικό κινητό γραφείο

§         Πολύ μεγάλη επιτυχία με πωλήσεις που φτάνουν τις 40.000 μονάδες μέχρι τον Ιούνιο του 2015, αυξημένες κατά 12,5% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο το 2014

§         Νικητής σε μια σειρά βραβεύσεων όπως το Argus Trophy στη Γαλλία, το What Van? και το βραβείο καινοτομίας για τον καθρέπτη ευρείας ορατότητας στη Μεγάλη Βρετανία, το Van of the Year στη Φιλανδία, το Best LCV στη Γερμανία και Κροατία, κ.α.

«Το νέο Trafic αντικαθιστά την προηγούμενη γενιά που ξεπέρασε τα 1.6 εκ. πωλήσεων. Έχει ήδη κατακτήσει μια σειρά βραβεύσεων, διαθέτει μια σειρά καινοτομιών και αποτελεί ένα πραγματικό κινητό γραφείο»

o   Το νέο Renault Master (350 διαμορφώσεις)

§         Νέος σχεδιασμός, ανανεωμένη γκάμα κινητήρων, τεχνολογίες τελευταίας γενιάς.

o   Ηλεκτρικά ελαφρά επαγγελματικά οχήματα

§         Η Renault ήταν ο πρώτος κατασκευαστής που προσέφερε μια γκάμα ηλεκτρικών ελαφρών επαγγελματικών (Kangoo Z.E. και Twizy Cargo).

§         Το Kangoo Z.E. διατίθεται σε 45 χώρες.

·         Η Renault παράλληλα εξαπολύει επίθεση και στην αγορά των Pick-up που το 2014 σημείωσε περισσότερες από 5 εκ. πωλήσεις.

o   Η ανάπτυξη της παγκόσμιας αγοράς των LCV οφείλεται κατά κύριο λόγο στη διογκούμενη αγορά των Pick-up που χωρίζονται σε τρεις κατηγορίες.

§         Pick-up του μισού τόνου: 3% της παγκόσμιας αγοράς με πρόβλεψη για αύξηση 35% το διάστημα 2014-2019

§         Pick-up του ενός τόνου: 17% της παγκόσμιας αγοράς με πρόβλεψη για αύξηση 19% το διάστημα 2014-2019

§         Μεγάλα Pick-up: 18% της παγκόσμιας αγοράς (90% στις ΗΠΑ και τον Καναδά)

o   Το άνοιγμα της Renault στα Pick-up: στρατηγική 4 βημάτων

§         Το πρωτότυπο Duster Oroch που παρουσιάστηκε στη Βραζιλία τον Οκτώβριο του 2014

§         Το Duster Oroch που παρουσιάστηκε στην Αργεντινή τον Ιούνιο του 2015

§         Το πρωτότυπο Z-U60 που παρουσιάζεται στο Παρίσι

§         Το Pick-up ενός τόνου που θα παρουσιαστεί το πρώτο 3μηνο του 2016 με στόχο την παγκόσμια αγορά

 

Η παρουσία της Renault στα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα

Ένας παγκόσμιος παίκτης με ευρεία γεωγραφική διασπορά των μονάδων παραγωγής

-
Πωλήσεις οχημάτων σε 112 χώρες, με κορυφαίες σε επίπεδο πωλήσεων αγορές
–εκτός από την Ευρώπη- τη Βραζιλία, την Αργεντινή, το Μαρόκο και την
Αλγερία.

·         Παραγωγή οχημάτων σε τρεις ηπείρους: Ευρώπη (Γαλλία), Αμερική (Αργεντινή και Βραζιλία) και Αφρική (Μαρόκο)

 

Ηγετική θέση

·         1η σε πωλήσεις στη Ευρώπη από το 1998

·         1 σε πωλήσεις στη Β. Αφρική από το 2010

·         Στις 3 πρώτες θέσεις των πωλήσεων στη Ν. Αμερική από το 2008

 

Ισχυρή παρουσία σε πολλές χώρες

·         Βραζιλία: Kangoo #1, Master #1

·         Αργεντινή: Kangoo #1, Master #2

·         Κολομβία: Kangoo #1, Master #3

·         Αλγερία: Kangoo #1, Master #1

·         Μαρόκο: Kangoo #1, Master #3

·         Αυστραλία: Kangoo #2, Master #3

 

Ηγετική θέση και στην αγορά των ηλεκτρικών LCV

·        Πρώτος κατασκευαστής που διέθεσε ηλεκτρικό LCV

·        Το Kangoo Z.E. πωλείται σε 45 κράτη

·        Το Twizy Cargo είναι η νεότερη προσθήκη στα LCV μηδενικών ρύπων

 

Solutions for all customers

- From small professionals to large Fleet companies

- A network of 360 authorised manufacturers in 27 countries that tailor cars to customer needs

Renault Duster Oroch: Designed in South America for South America
The Renault Duster Oroch is the only pick-up designed within the framework of an SUV, that of the Renault Duster.

It's an authentic, versatile double-cab pick-up, with four doors, five seats and a spacious load area. It has inherited the Duster's style and equipment, with additional upgrades and innovations. The equipment package is worthy of a C-Class SUV.

A wide range of accessories allows users to configure the car according to the needs of the Renault Duster is already a commercial success. It is the best-selling model in the group with around 400,000 units in 2014 in 100 countries.

- Alongside the product offensive, solid synergies are a key element in the development plan for Renault LCVs:

o Nissan and Renault have jointly developed Renault's one-tonne Pick-up which will share the same architecture as the Nissan NP300.

o Nissan, Daimler, General Motors Europe and Renault Truck share Renault LCV products, components and technologies thanks to their long-standing partnership.

o Fiat is also now part of the Renault LCV portfolio. The Sandouville plant in France will build Fiat's new LCV based on the Trafic from 2016.

 

Renault Pro+: products and services designed for professionals

Professionals have specific needs. Creating a separate entity gives Renault the opportunity to reach these customers in a much more efficient way. At the same time, Renault Pro+ is a reference point for specific services for professionals.

 

Renault Pro+: specialised solutions with global ambitions

- With Renault Pro+, the French company is launching a global sector dedicated to buyers and users of light commercial vehicles through its experienced and knowledgeable network of partners.

- Through Renault Pro+, the network will "accompany" light commercial vehicle customers both when choosing the right car for their needs and throughout the use of the vehicle, so that they can enjoy the best possible service at all times.

- Through Renault Pro+, Renault is embodying its promise to all LCV customers and its ambitions for its global presence.

"Using Renault Pro+ is a strong commitment to meet the needs of light commercial vehicle customers. Customer service will be made even more complete through expertise and high technology, as well as through our even stronger product and service offerings."

 

Renault Pro+ specialised products

Renault commercial vehicles, through Renault Pro+, offer buyers three features that differentiate them from the competition:

- Specialised vehicles for every customer with a range of more than 640 versions, while retrofits are available to meet every need.

- Innovation through smart technologies such as "Wide Mirror" that optimises safety for the driver and passengers.

- Convenience at all times, such as that offered by the Mobile Office design, which turns the car into a real mobile office, for example, in the Trafic and Master.

 

Renault Pro+ services

- In 2020, the 80% population will be able to connect to the internet, which is a permanent communication channel between the customer, the network and the manufacturer.

o Through Renault Pro+, the company will accompany the customer every step of the way, from vehicle research to maintenance and repair: a pleasant and hassle-free journey for the buyer.

- The services offered through Renault Pro+ will vary slightly depending on the circumstances of each market.

 

 Renault Pro+: a network of experts

- Today a large number of partners worldwide offer their specialised services to LCV customers.

- Through Renault Pro+, the network will be able, through training and procedures, to best meet the needs of buyers. These services will cover both the purchase and after-sales part of the business, with facilities specifically designed for professionals.