Η Koenigsegg έχει συνδέσει το όνομα της και την ύπαρξη της με τους κορυφαίους κατασκευαστές hypercars στο κόσμο. Το Agera RS έχει ήδη βάλει τη Bugatti στη… θέση της. Αυτό όμως ήταν το “παλιό" and "πιο αργό” Koenigsegg. Ήρθε επιτέλους και η σειρά του Regera, του καινοτόμου υβριδικού hypercar of σουηδικής εταιρείας να μας δείξει τις δυνατότητες του. Ας πάρουμε λοιπόν τα πράγματα απο την αρχή.
The Regera, πέρα απο το πρώτο υβριδικό hypercar της σουηδικής εταιρείας, είναι και το first model της εταιρείας, και supercar-hypercar γενικά, με κιβώτιο ταχυτήτων μίας σχέσης. Ναι, καλά διαβάσατε. Το ταχύτερο αυτοκίνητο αυτοκίνητο στο πλανήτη, at sprint απο στάση στα 400 χιλιόμετρα ανα ώρα, δεν αλλάζει καν ταχύτητα.
Για πολλούς, η 23 Σεπτεμβρίου, ήταν απλά άλλη μία συνηθισμένη Δευτέρα. Για τη Koenigsegg ωστόσο, ήταν η πρώτη φορά που το Regera θα έδειχνε επίσημα, στη πράξη, τις δυνατότητες του. Η τοποθεσία που έλαβε χώρα η δοκιμή για το ρεκόρ, ήταν το στρατιωτικό αεροδρόμιο Rada, στα βάθη των δασών της Σουηδίας. Αυτό απο μόνο του, είναι πρόκληση. Μη συντηρημένος διάδρομος προσγείωσης-απογείωσης, με ανωμαλίες, μήκους μόλις 2 χιλιομέτρων. Ωστόσο, όπως και με το Agera RS, έτσι και με το Regera, ο Christian Von Koenigsegg και η ομάδα του, απλά χρησιμοποίησαν και το διάδρομο τροχοδρόμησης, κερδίζοντας επιπλέον 300 μέτρα. Casual Koenigsegg stuff.
Στην προσπάθεια του, ο επι σειρά ετών οδηγός εξέλιξης της εταιρείας και πρωταθλητής kart, Sonny Persson, κατάφερε να σπάσει το προηγούμενο ρεκόρ (αυτό του Agera RS, το 2017), κατά 1,7 δευτερόλεπτα, παρά τις “λάθος” συνθήκες. Για το 0-400 χ.α.ω., το Regera χρειάστηκε μόλις 22,87 δευτερόλεπτα (και 1613,2 μέτρα), με ελιγμούς για αποφυγή ανωμαλιών, και για το 400-0, μόλις 8,62 δευτερόλεπτα και 435,26 μέτρα. Το συνολικό sprint και επιβράδυνση, 0-400-0, έγινε σε 31,49 δευτερόλεπτα και μόλις 2048,46 μέτρα.
The car με το οποίο επετεύχθη το ρεκόρ, είναι ένα πολιτικό Regera, with μόνη διαφοροποίηση, την τοποθέτηση ενός προσωρινού roll-cage and ζώνης 4 σημείων, για την εξασφάλιση της μέγιστης δυνατής ασφάλειας για τον οδηγό. Αξίζει να σημειωθεί, ότι σε αντίθεση με τη Bugatti (και τους περισσότερους κατασκευαστές), η Koenigsegg δεν χρησιμοποιεί αυτοκίνητα εξέλιξης (που κατά πολλούς σίγουρα είναι ελαφρώς διαφοροποιημένα για χάρη του ρεκόρ), αλλά αυτοκίνητα πελατών. Το συγκεκριμένο κόκκινο Regera, ανήκει στον ίδιο Αμερικανό πελάτη της εταιρείας, που παραχώρησε το Agera RS με το οποίο έσπασε το ρεκόρ το 2017.
Ο ίδιος ο Christian δήλωσε πως περισσότερο απο όλα τον εντυπωσίασε το ρεκόρ επιβράδυνσης και πως σε καλύτερες συνθήκες, το spint και η επιβράδυνση, είναι ρεαλιστικά εφικτή σε κάτω απο 2 χιλιόμετρα απόσταση.
Αναμένουμε να δούμε το Regera, σε απόπειρα ρεκόρ σε δρόμο ανάλογο με αυτόν της Nevada, όπου έγινε η προσπάθεια με το Agera RS. Ή, καλύτερα, αν θέλει τέρμα ρεαλιστικές συνθήκες, στην Εθνική Οδό Αθηνών- Κορίνθου.