Από τη δεκαετία του ’50, η Porsche εξελίσσει ένα μοναδικό σπορ αυτοκίνητο ανά δέκα χρόνια. Τα sport αυτοκίνητα αυτά πάντοτε πρωταγωνιστούσαν στην πολυτελή κατηγορία και καταδεικνύουν, ακόμα και σήμερα, τη δύναμη πρωτοπορίας που χαρακτηρίζει τη μάρκα.
Και τα επτά super sport αυτοκίνητα έφεραν την αγωνιστική τεχνολογία στην καθημερινή οδήγηση, ενώ δεν κατάφεραν μόνο να πετύχουν τους καλύτερους χρόνους – διέθεταν επίσης σχεδιασμό που δημιούργησε τάσεις, αλλά και νέες τεχνολογίες που πάντα τα έφερναν χρόνια μπροστά από την εποχή τους. Όλα αυτά τα πολύ ιδιαίτερα μοντέλα Porsche έχουν ένα πράγμα κοινό: την τεράστια σειρά νέων ιδεών και φιλοσοφιών που χρησιμοποιήθηκαν για να ωθήσουν καθοριστικές καινοτομίες σε άλλες σειρές μοντέλων Porsche – και πολύ συχνά, ακόμα και σε ολόκληρη την αυτοκινητοβιομηχανία.
1953: 550 Spyder
Τετρακύλινδρος κινητήρας μπόξερ με τέσσερις εκκεντροφόρους επικεφαλής, ισχύ κινητήρα 110 ίπποι, τελική ταχύτητα 220 χλμ./ώρα, βάρος χωρίς φορτίο 550 χλγρ., τιμή: DEM 24.600. Το πρώτο μοντέλο Porsche που εξελίχθηκε ειδικά για τους αγώνες, η 550 Spyder διακρίθηκε το 1954 με μια νίκη κατηγορίας και με μια τρίτη θέση στη συνολική κατάταξη του Carrera Panamericana, παρά το ότι είχε να ανταγωνιστεί αυτοκίνητα πολύ μεγαλύτερου κυβισμού.
1964: 904 Carrera GTS
Τετρακύλινδρος, εξακύλινδρος ή οκτακύλινδρος κινητήρας μπόξερ, ισχύς κινητήρα έως 240 ίπποι, τελική ταχύτητα έως 263 χλμ./ώρα, τιμή από DEM 29.700. Η 904 σχεδιάστηκε από τον Ferdinand Alexander Porsche, το μπροστινό της τμήμα έχει μικρό εμβαδόν και ήταν το πρώτο μοντέλο Porsche που διέθετε πλαστικό αμάξωμα. Η Carrera GTS κέρδισε το Targa Florio μόλις πέντε μήνες αφού είχε κυκλοφορήσει, ενώ κατάφερε επίσης να αποδείξει την αξία της στα ράλι τόσο του Μόντε Κάρλο, όσο και του Λε Μαν. Θεωρείται ακόμα και σήμερα ένα από τα κομψότερα αγωνιστικά αυτοκίνητα που κατασκευάστηκαν ποτέ.
1973: 911 Turbo
Εξακύλινδρος κινητήρας μπόξερ με υπερσυμπιεστή, ισχύ κινητήρα 260 ίπποι, τελική ταχύτητα 220 χλμ./ώρα, τιμή: DEM 65.800. Η 911 Turbo ήταν η πρώτη Porsche μαζικής παραγωγής που διέθετε υπερσυμπιεστή. Τα βασικά της πλεονεκτήματα βασίζονταν σε δοκιμασμένη τεχνολογία που χρησιμοποιούταν στους αγώνες και είχε να κάνει ειδικά με τα φρένα και τα αεροδυναμικά χαρακτηριστικά.
1985: 959
Εξακύλινδρος μπόξερ κινητήρας twin-turbo, ισχύς κινητήρα 450 ίπποι, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα τετρακίνησης, ενεργή ανάρτηση, τελική ταχύτητα 315 χλμ./ώρα, τιμή: DEM 420.000. Με τρόπο διαφορετικό από κάθε άλλο μοντέλο Porsche, η 959 συνδυάζει χαρακτηριστικά υψηλής τεχνολογίας με το πάθος για τους αγώνες. Σχεδιασμένη για το νέο Group B των αγώνων αυτοκινήτου, η 959 κατασκευάστηκε ως ένα μοντέλο με τεχνολογία αναφοράς, βασιζόμενο στη σειρά μοντέλων 911 – κατασκευάστηκαν μόνο 292 μονάδες αυτής της αποκλειστικής σειράς.
1997: 911 GT1
Εξακύλινδρος κινητήρας μπόξερ με υπερσυμπιεστή, ισχύ κινητήρα 544 ίπποι, τελική ταχύτητα 310 χλμ./ώρα, αμάξωμα Kevlar από ανθρακονήματα, τιμή: DEM 1,5 εκατ. Όταν η 911 GTI έλαβε έγκριση για να συμμετάσχει σε διεθνείς αγώνες αυτοκινήτου, η προϋπόθεση ήταν να κατασκευαστούν τουλάχιστον 20 αυτοκίνητα για χρήση στο δρόμο – ένας αριθμός τον οποίο κάλυψε η Porsche. Ακόμα και τα αυτοκίνητα αυτά, τα οποία διαθέτουν μπροστινό τμήμα ίδιο με αυτό της σειράς μοντέλων 996, κατασκευάστηκαν από το αγωνιστικό τμήμα της εταιρείας στο Weissach.
2003: Carrera GT
Δεκακύλινδρος κινητήρας V, ισχύς κινητήρα 612 ίπποι, τελική ταχύτητα 330 χλμ./ώρα, μονοκόκ αμάξωμα από ανθρακονήματα, κεραμικά φρένα και συμπλέκτης, τιμή: EUR 452.400. Έχοντας εξελιχθεί αρχικά για να εξασφαλίσει η Porsche τη συμμετοχή της στο Λε Μαν, αυτό το εξαιρετικά επίπεδο σπορ αυτοκίνητο με τον κινητήρα στο κέντρο κατασκευάστηκε στη Λειψία, σε μια αποκλειστική σειρά 1270 μονάδων. Στις 21 Σεπτεμβρίου 2004, η Carreta GT κατέκτησε το Nordschleife του Nürburgring σε 7:33 λεπτά, πετυχαίνοντας έτσι νέο ρεκόρ γύρου για αυτοκίνητο δρόμου.
2014: 918 Spyder
Το μέγιστο επίπεδο επιδόσεων που προσφέρει αυτό το όχημα, δηλαδή η απόδοσή του που φτάνει τους 887 ίππους και η ελάχιστη κατανάλωσή του που δεν υπερβαίνει τα 3 λίτρα ανά 100 χλμ. (μεικτή κατανάλωση καυσίμου: 3,1 – 3,0 λ./100 χλμ. – Εκπομπές CO2: 72-70 γρ./χλμ., κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας 12,7 kWh/100 χλμ.) είναι το αποτέλεσμα της μοναδικής υβριδικής τεχνολογίας “plug-in”. Για να καλύψει τις απαιτήσεις του οδηγού, η 918 Spyder εξαντλεί όλες τις δυνατότητες που προσφέρει ο συνδυασμός κινητήρα εσωτερικής καύσης και ηλεκτροκινητήρα. Ως το πρώτο όχημα που έχει να επιδείξει καθολική έγκριση τύπου για χρήση στο δρόμο, το μοντέλο αυτό έσπασε το ρεκόρ των επτά λεπτών για το γύρο του Nordschleife στο Nürburgring, πετυχαίνοντας χρόνο 6:57 λεπτά.