Ένα αποκλειστικό, εμπιστευτικό και προηγμένο εργοστάσιο μινιατούρων
Αυτή η σημαντική εγκατάσταση, που βρίσκεται διακριτικά στο Technocentre της Renault κοντά στο Παρίσι, είναι μια περιοχή χωρίς κινητά τηλέφωνα με περιορισμένη πρόσβαση μόνο στο εξουσιοδοτημένο προσωπικό της Renault. Ιδρύθηκε πριν από 25 χρόνια, το Παγκόσμιο Κέντρο Μηχανικής Παραγωγής είναι ένα μοναδικό στο είδος του περιουσιακό στοιχείο. Η Renault είναι μία από τις λίγες αυτοκινητοβιομηχανίες που λειτουργεί μια ειδική εγκατάσταση πρωτοτύπων, όπου οι μέθοδοι και οι διαδικασίες συναρμολόγησης αντικατοπτρίζουν εκείνες των γραμμών παραγωγής αυτοκινήτων. Με την προσομοίωση της διαδικασίας παραγωγής, το κέντρο στοχεύει στη δημιουργία πρωτοτύπων που αντικατοπτρίζουν με ακρίβεια τα μελλοντικά μοντέλα παραγωγής και επικυρώνουν τη βιομηχανική διαδικασία συναρμολόγησης, φυσικά σύμφωνα με τις φάσεις ανάπτυξης.
Συναρμολόγηση των πρώτων αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων Renault 5
Πριν ξεκινήσει η μαζική παραγωγή του αμιγώς ηλεκτρικού Renault 5 στο εργοστάσιο του Douai στη βόρεια Γαλλία, πρέπει να παραχθούν πρωτότυπα στο Κέντρο Κατασκευής Πρωτοτύπων. Πρόκειται για την εγκατάσταση όπου αναπτύσσονται όλα τα πρωτότυπα των επερχόμενων μοντέλων παραγωγής της Renault. Αρχικά, παράγονται “μουλάρια”, τα οποία ενσωματώνουν τεχνικά τη μελλοντική παραλλαγή παραγωγής. Τα μουλάρια για το επερχόμενο αμιγώς ηλεκτρικό Renault 5, με σιλουέτα που θυμίζει Clio, κατασκευάστηκαν από τον Οκτώβριο του 2021 και δοκιμάστηκαν στη Λαπωνία στο πλαίσιο της διαδικασίας ανάπτυξης και δοκιμής της νέας αμιγώς ηλεκτρικής πλατφόρμας CMF-B EV. Τα πρωτότυπα “ελέγχου οχήματος”, πανομοιότυπα με το σχεδιασμό της μελλοντικής παραλλαγής παραγωγής, βρίσκονται επί του παρόντος υπό παραγωγή. Αυτά τα καμουφλαρισμένα οχήματα δοκιμάζονται στους ευρωπαϊκούς δρόμους πριν γίνουν οι τελικές προσαρμογές.
Διατηρώντας τα υψηλότερα πρότυπα ποιότητας από την πρώτη ημέρα της παραγωγής
Οι επακριβώς αναπτυγμένες διαδικασίες, τα εργαλεία και τα εξαρτήματα επιτρέπουν στις ομάδες των εργοστασίων να επικεντρωθούν κυρίως στην επανεκκίνηση της παραγωγής, με την υποστήριξη των χειριστών των εργοστασίων που εκπαιδεύονται από ειδικούς του Παγκόσμιου Κέντρου Μηχανικής Παραγωγής.
Η φάση της κατασκευής πρωτοτύπων λειτουργεί ως συνδετικός κρίκος μεταξύ του σχεδιασμού του προϊόντος και της μαζικής παραγωγής, παρουσιάζοντας την ευκαιρία να μετατραπούν οι αρχικές υποθέσεις και τα αριθμητικά δεδομένα σε δοκιμαστικές, απτές λύσεις. Εξετάζονται επίσης όλο το λογισμικό, οι σύνδεσμοι και τα ηλεκτρονικά. Η εγγύτητα του Τεχνικού Κέντρου με τις ομάδες ανάπτυξης του αμιγώς ηλεκτρικού Renault 5 επιτρέπει την ταχεία και άμεση επίλυση των ερωτημάτων επί τόπου.
Το Παγκόσμιο Κέντρο Μηχανικής Παραγωγής αξιοποιεί την τεχνογνωσία των επαγγελματιών του Technocentre για την παραγωγή πάνω από 60 οχημάτων αντιπροσωπευτικών του μελλοντικού αμιγώς ηλεκτρικού Renault 5. Αυτά τα οχήματα δοκιμάζονται μερικές φορές σε ακραίες συνθήκες (έντονο κρύο και ζέστη, σε ορεινά εδάφη, κ.λπ.) και σε μεγάλες αποστάσεις, παρέχοντας πολύτιμη ανατροφοδότηση που θα χρησιμοποιηθεί για την τελειοποίηση του μοντέλου και τη διασφάλιση ότι είναι έτοιμο για τους μελλοντικούς πελάτες.