Die Bewegung auf der Straße leben

Οδηγούμε Lynk&Co 01 PHEV 261 HP: Γκρεμίζοντας τα στερεότυπα

Με επιβλητική εμφάνιση και πολυτελή διάκοσμο σκοπεύει να σπάσει το κατεστημένο στην Premium αγορά

Welche Note geben Sie ihm?0 Bewertungen
0
8

Η Lynk&Co εισέρχεται στην ευρωπαϊκή και κατ’ επέκταση στην ελληνική αγορά, θέτοντας ως στόχο να γκρεμίσει τα στερεότυπα για τους κινέζους κατασκευαστές. Διαθέτοντας επιβλητική εμφάνιση και πολυτελή διάκοσμο σκοπεύει να σπάσει το κατεστημένο στην Premium αγορά. Στην καθιερωμένη εβδομαδιαία συμβίωση, είχαμε την ευκαιρία να οδηγούμε το πρώτο εξευρωπαϊσμένο μοντέλο Lynk&Co 01.

Ευρωπαϊκός προσανατολισμός

Η Lynk&Co είναι μια κοινοπραξία μεταξύ της Zeekr, της Geely και της Volvo, τον βασικό μέτοχο της Volvo, που ιδρύθηκε το 2016 στοχεύοντας στις ανάγκες και τις συνήθειες του ευρωπαϊκού κοινού, με σαφή Premium προσανατολισμό. Το 01 είναι ένα μεσαίο SUV που θα κληθεί να σηκώσει το μεγαλύτερο εμπορικό βάρος.

«Ψαρωτικό»

Οι σχεδιαστές έχουν επιμεληθεί στιλιστικά το αυτοκίνητο με μοντέρνα στοιχεία, αποπνέοντας αέρα δυναμισμού και σπορ αισθητικής.

Το μπροστινό μέρος διαθέτει προβολείς δύο επιπέδων, με τους βασικούς να ενσωματώνονται στην παραλληλόγραμμη τοποθετημένη χαμηλά μάσκα, ενώ οι LED προβολείς, είναι τοποθετημένοι στην κορυφή των φτερών, θυμίζοντας σύγχρονο supercar.

Το προφίλ χαρακτηρίζεται από καθαρές γραμμές και μυώδεις επιφάνειες, τονίζοντας τον σπορτίφ προσανατολισμό και παράλληλα, κρύβοντας τον πραγματικό του όγκο.

Το πίσω μέρος είναι και το πιο χαρακτηριστικό  με τα φωτιστικά σώματα σε σχήμα «Γ» και με γραφικά LED, με την πέμπτη πόρτα να έχει μια κλίση και να καταλήγει σε μία μεγάλη αεροτομή, δίνοντας, ωστόσο μια coupé υποψία. Το σύνολο ολοκληρώνεται με τον ογκώδη προφυλακτήρα με τις μεγάλες απολήξεις στις άκρες του, υπογράφοντας τον σπορ χαρακτήρα.

Το αποτέλεσμα είναι ένα εντυπωσιακό σύνολο, που τραβάει τα βλέμματα των περαστικών, καθώς είναι όμορφο, δεν μοιάζει με κανένα άλλο μοντέλο της αγοράς, δείχνοντας στιβαρό και ποιοτικό.

Επαναπροσδιορισμός της πολυτέλειας

Η ίδια αίσθηση συνεχίζεται και στο εσωτερικό, με έμφαση στην ποιότητα κατασκευής και στην συναρμογή. Η επιλογή των υλικών έγινε με γνώμονα την ικανοποίηση των επιβατών με καλό φινίρισμα και εξαιρετική αίσθηση αφής, επαναπροσδιορίζοντας την πολυτέλεια.

Σχεδιαστικά κυριαρχούν οι απλές και λύτες γραμμές με μινιμαλιστική αισθητική. Το ταμπλό έχει ελαφριά κλίση προς τον οδηγό, δίνοντας μία οδηγοκεντρική αίσθηση. Ενσωματωμένη βρίσκεται η κεντρική οθόνη αφής με διάμετρο 12,7 ιντσών και φιλοξενεί σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας Android Automotive, συμβατό με  Apple CarPlay και Android Auto.

Πίσω από το στιβαρό και σοβαρό τιμόνι υπάρχει ο ευκρινέστατος ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών, με τις απαιτούμενες για τον οδηγό πληροφορίες.

Όμορφη και λειτουργική είναι η κεντρική κονσόλα ανάμεσα από τα μπροστινά καθίσματα, η οποία φιλοξενεί τον επί λόγια του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων, τον διακόπτη του προφίλ οδήγησης, τις ποτηροθήκες και βάση επαγωγικής φόρτισης κινητού.

Η εργονομία βρίσκεται σε υψηλό επίπεδο, με τους διακόπτες να έχουν τοποθετηθεί στα κατάλληλα σημεία, ώστε ο οδηγός να μην αποσπά την προσοχή του από τον δρόμο.

Γενναιόδωροι είναι και οι χώροι στην καμπίνα, ειδικότερα στο πίσω μέρος, όπου μπορεί να φιλοξενήσει με άνεση τρεις ανήλικες επιβάτες με αρκετό χώρο για πόδια και ώμους.

Προφανώς, ως σύγχρονο SUV δίνει σημασία στην πρακτικότητα με έξυπνες θήκες και με ιδανική εκμετάλλευση του διαθέσιμου χώρου.

Τα εργονομικά καθίσματα είναι εξαιρετικά άνετα, με κορυφαία οσφυϊκή και πλευρική στήριξη.

Ο όγκος του χώρου αποσκευών είναι 466 λίτρα, ενώ με τα πίσω καθίσματα πλήρως αναδιπλωμένα αγγίζει τα 1.213 lt.

Σουηδική καρδιά

Κάτω από το καπό συναντάμε το προερχόμενο από την Volvo κινητήριο σύνολο, το οποίο αποτελείται από τον τρικύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα των 1,5 λίτρων, απόδοσης 180 ίππων και 265 Nm ροπής, ο οποίος συνδυάζεται με αποδοτικό σύγχρονο ηλεκτροκινητήρα με 82 ίππους και 160 Nm ροπής, διαθέτοντας συνολικά 261 ίππους και 425 Nm ροπής, που συνεργάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων, τοποθετημένο στην μετάδοση, στέλνοντας την δύναμη στον μπροστινό άξονα.

Επαναπροσδιορίζει την οδηγοκεντρική αίσθηση

Η δυναμική εξωτερική εμφάνιση, προαναγγέλλει τους οδηγικούς στόχους του μοντέλου και ανοίγει μεγάλες προσδοκίες όσον αφορά την συμπεριφορά σε κάθε συνθήκη και δίκτυο.

In der Stadt είναι ευκολοδήγητο και κινείται ανέλπιστα ευέλικτα, παρά τον όγκο του, χάρη στον κύκλο στροφής και την κορυφαία περιμετρική ορατότητα. Παράλληλα στο πέρασμα του έλκει τα βλέμματα των περαστικών.

Im Netz für die Berggebiete und den ländlichen Raum θα εκπλήξει ευχάριστα με την οδική του συμπεριφορά, διαθέτοντας σαφή δυναμικό προσανατολισμό. Το αυτοκίνητο πατάει πολύ καλά στον δρόμο, στρίβει με ακρίβεια, διαθέτοντας αρκετή ροπή ακόμα και για απότομες ανηφόρες. Η οδική συμπεριφορά είναι ικανοποιητική, ενώ το αυτοκίνητο ιδιαίτερα ευχάριστο.

Auf der Autobahn αναδεικνύεται η ποιότητα κύλισης και η ηχομόνωση, ακόμα και στις υψηλές ταχύτητες, στοχεύοντας στις ανάγκες και στις απαιτήσεις της premium αγοράς.

Allgemein διαθέτει τρία προφίλ οδήγησης, το Pure για αμιγώς ηλεκτρική κίνηση με ονομαστική αυτονομία 69 χιλιομέτρων και μέχρι 130 χιλιόμετρα / ώρα. Το Hybrid, το οποίο είναι το βασικό πρόγραμμα που ανταποκρίνεται στις ανάγκες καθημερινότητας του οδηγού και το Power που διαθέτει και τους 261 ίππους στον οδηγό.

Για πλήρη φόρτιση σε τυπικό φορτιστή χρειάζεται περίπου 3 ώρες. Όσο αφορά την κατανάλωση, όταν είναι φορτισμένο αγγίζει τα 2,5 λίτρα/100 χιλιόμετρα, ενώ αφόρτιστο φτάνει στα 8 λίτρα / 100 χιλιόμετρα.

Το εναλλακτικό

Το Lynk & CO 01 στοχεύει στην Premium αγορά, ως η εναλλακτική πρόταση, απευθυνόμενο σε κοινό που δεν ακολουθεί τα καθιερωμένα, θέλει να διαφέρει, αλλά παράλληλα δεν συμβιβάζει τις απαιτήσεις του. Θέτει ως προτεραιότητες την ποιότητα, την τεχνολογία και την πολυτέλεια, ενώ χρειάζεται ένα αυτοκίνητο για εξορμήσεις, παρέχοντας υψηλά επίπεδα ασφάλειας.

Δελεαστικό

Διαθέτοντας αποκλειστικά μία έκδοση με πλούσιο εξοπλισμό, η Lynk&Co κάνει δελεαστικό το 01 ΜΕ 34.990€. Πρέπει ωστόσο να αναφέρουμε πως σε κάποιες χώρες της ΕΕ διατίθεται μέσω της πλατφόρμας car sharing, carflix, στην οποία μέσω καταβολής ποσού για την χρήση, οι συνδρομητές μοιράζονται το αυτοκίνητο… αλλά η πλατφόρμα δεν είναι ακόμα διαθέσιμη στη χώρα μας.

Technische Merkmale

AMAXOMA

Presse

SUV

Sitze

5

Türen

5

VERBRAUCH - EMISSIONEN - SUBVENTIONEN

Durchschnittlicher kombinierter Kraftstoffverbrauch (WLTP)

1-1.2 l/100 km

CO2-Emissionen (WLTP)

24-27 g/km

Kraftstofftyp

Βενζίνη / ηλεκτρική ενέργεια

Beschleunigung 0 - 100 km/h

8 δευτ

Maximale Geschwindigkeit

210 km/h

Abgasspezifikationen

Euro 6d-ISC-FCM

Verhältnis Gewicht/Leistung

7.2 κιλά/Hp, 138.9 Hp/τόνος

Verhältnis Gewicht/Drehmoment

7.1 κιλά/Nm, 141 Nm/τόνος

MOTOREN GESAMT

ΘΕΡΜΙΚΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

Strom

180 Hp @ 5500 σ.α.λ.

Leistung pro Liter Hubraum

121.9 Hp/l

Nenndrehmoment des Motors

265 Nm @ 1500-4000 S.A.L.

Anordnung der Motoren

Vorwärts, quer

Motormodell/Code

JLH-3G15TD

Motorgehäuse

1477 cm3

Anzahl von Zylindern

3

Konfiguration des Motors

In Serie

Durchmesser des Zylinders

82 mm

Weg des Impfstoffs

93.2 mm

Grad der Kompression

11.5:1

Anzahl der Ventile pro Zylinder

4

Kraftstoffeinspritzsystem

Direktes Sprühen

Motorabsaugung

Turbolader , Ladeluftkühler

Mechanismus der Gasverteilung

DOHC

Kapazität des Motoröls

5.6 l

ELEKTROMOTOR

Leistung des Elektromotors

82 Hp

Drehmoment

160 Nm

Position des Elektromotors

Ενσωματωμένο στη μετάδοση

Τύπος ηλεκτροκινητήρα

Σύγχρονος

Gesamtleistung des Systems

261 Hp

Συνολική ροπή

425 Nm

BATTERIE

Brutto-Batteriekapazität

17.7 kWh

Καθαρή (χρησιμοποιήσιμη) χωρητικότητα μπαταρίας

14.1 kWh

Spannung der Batterie

347.5 V

Batterietechnik

Οξείδιο κοβαλτίου λιθίου-νικελίου μαγγανίου (Li-NMC)

Position der Batterie

Στην κεντρική σήραγγα

Elektrische Reichweite (WLTP)

69-75 km

Durchschnittlicher Energieverbrauch (WLTP)

18.5-20.1 κιλοβατώρα/100 χλμ

Höchstgeschwindigkeit (nur elektrisch)

130 km/h

GRÖSSE UND GEWICHT

Gewicht

1879 κιλά

Maximale Nutzlast

471 κιλά

Mindestvolumen des Gepäckraums

466 l

Maximales Volumen des Gepäckraums

1213 l

Fassungsvermögen des Kraftstofftanks

42 l

Zulässige Anhängelast mit Bremsen (12%)

1800 Kilo

Επιτρεπόμενη δυνατότητα ρυμούλκησης χωρίς φρένα

750 κιλά

ABMESSUNGEN

Länge

4541 mm

Breite

1857 mm

Höhe

1694 mm

Radstand

2734 mm

Entfernung vom Boden

213 mm

Minimaler Drehdurchmesser (Drehdurchmesser)

11.8 m

Γωνία προσέγγισης

19.4°

Γωνία φυγής

26.4°

ARCHITEKTUR

Bewegung

Bewegung auf den Vorderrädern

Anzahl der Gänge und Art des Getriebes

7 ταχύτητες, αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων DCTH

Vordere Federung

Ανεξάρτητη, τύπου McPherson με σπειροειδή ελατήριο και αντιστρεπτική ράβδο

Hintere Federung

Ανεξάρτητη ανάρτηση ελατηρίου πολλαπλών συνδέσμων με σταθεροποιητή

Vordere Bremsen

Belüftete Tabletts

Hintere Bremsen

Scheiben

Hilfssysteme

ABS (Anti-Blockier-Bremssystem)

Art der Adresse

Management chukrania (mit Zähnen)

Σύστημα διεθνούς

Elektrisches Lenkrad

Räder

235/50 R19 ή 235/45 R20

Fotogalerie 

Schlussfolgerung
Η Lynk & Co ως μια νέα μάρκα έχει καταφέρει να αφήσει την σφραγίδα της με το πρώτο της μοντέλο, το 01, επιχειρώντας με αυτοπεποίθηση να γκρεμίσει τα στερεότυπα στην Premium αγορά, δημιουργώντας πονοκέφαλο στον ανταγωνισμό. Όντας ποιοτικό, προσεγμένο με κορυφαία οδηγική συμπεριφορά, στοχεύοντας σε ένα σπορτίφ κοινό και με εμφάνιση που δεν περνάει απαρατήρητη το Lynk & Co 01, βάζει τον πήχη ψηλά στέλνοντας το μήνυμα… πως ήρθε για να μείνει.
Interieur & Zweckmäßigkeit
8.1
Laufende Ausgaben
7.7
Verhalten im Straßenverkehr
8
Leistung
7.8
Spaßfaktor
7.8
Preis-Leistungs-Verhältnis
8.4
Komfort
8
Welche Note geben Sie ihm?0 Bewertungen
0
SYN
Εξωτερική Σχεδίαση
Qualität der Konstruktion
Σχέση τιμής / Αξίας
Σπορτίφ αίσθηση
Ausrüstung
PLEEN
Διαχείριση ηλεκτρικής ενέργειας / Αυτονομία
Χρόνοι φόρτισης
8