Ήταν Οκτώβριος, όταν η Mazda μας έκανε την καρδιά… περιβόλι, επιβεβαιώνοντας την πληροφορία ότι μια ομάδα μηχανικών της δούλευε επάνω στην Rückführung des Rotors, αλλά ως Range Extender unter ηλεκτροκίνητο μοντέλο. Στην απογοήτευση von Fan της σειράς RX που περίμεναν, ιδιαίτερα και μετά από την παρουσίαση του RX-Vision Konzept, το επόμενο μοντέλο, ίσως το RX-9sondern δεν… ήρθε, φαίνεται ότι τελικά… συμπάσχει και η Mazda. Οι άνθρωποι της οποίας κρατούν την ελπίδα ζωντανή.
O CEO von ιαπωνικής μάρκας, Akira Marumoto, μιλώντας στο Automotive News, όταν ρωτήθηκε σχετικά, είπε ότι ένας διάδοχος του RX-8, “είναι το όνειρο όλων μας στη Mazda“. Ο επικεφαλής της Mazda, συνέχισε: “Aber δεν είμαστε σε ένα επιχειρηματικό περιβάλλον αυτή τη στιγμή, στο οποίο να μπορούμε να αρχίσουμε να φτιάχνουμε αυτοκίνητα με κινητήρα rotary αμέσως. Ένα από τα καθήκοντά μου, είναι να δημιουργήσω ένα περιβάλλον, στο οποίο να μπορούμε να κάνουμε αυτό το όνειρο πραγματικότητα. Φυσικά, αυτό είναι extreme”.
Όπως εύκολα μπορεί να αντιληφθεί κανείς, η επιστροφή της σειράς RX με την έλευση, για παράδειγμα του RX-9, ή ενός νέου RX-7 (τα δύο ονόματα έχουν πατενταριστεί πρόσφατα από τη Mazda), nicht είναι κάτι που θα έρθει σύντομα, αν έρθει, θα συμπληρώσουμε εμείς. Τουλαχιστον, είναι “κάτι” το γεγονός ότι μαθαίνουμε από τα πλέον επίσημα χείλη ότι το RX δεν έχει πεθάνει ακόμα. Τουλάχιστον όχι οριστικά…
Η τελευταία γενιά του Mazda RX-8, εκτός από τον ρότορα, είχε να επιδείξει μια εκπληκτική οδηγική συμπεριφορά, όπως και όλα τα RX. Το “σκότωσαν” οι ρύποι και η παγκόσμια ροπή προς λιγότερο ενεργοβόρα αυτοκίνητα
Tipp: Στην παρακάτω εικόνα βλέπουμε το Mazda Cosmo, το πρώτο σπορ αυτοκίνητο με ρότορα της Mazda, που έκανε ντεμπούτο το 1967, δίπλα στο RX-Visiondie θα έκανε ντεμπούτο το 2019, ως RX-9, ή RX-7…