Die Bewegung auf der Straße leben

Der nächste Lotus Elise wird weniger als 1000 kg wiegen

Όταν ο Colin Chapman δημιουργούσε τη Lotus, είχε μια συγκεκριμένη “συνταγή” στο μυαλό του, την οποία και κράτησε πιστά μέχρι το τέλος. Μια αληθινή Lotus πρέπει να είναι ελαφριά. Πολύ ελαφριά και να στρίβει άριστα. 

Ο Chapman μπορεί να έχει φύγει από τον μάταιο τούτο κόσμο και η αυτοκίνηση να έχει αλλάξει ρότα, με τα αυτοκίνητα να είναι βαριά λόγω εξοπλισμού άνεσης και ασφαλείας, όμως η παρακαταθήκη του, έχει μείνει. Έτσι, στη Lotus υπόσχονται ότι στην επόμενη Elise, η οποία θα κάνει ντεμπούτο το 2020, το βάρος θα είναι περιορισμένο κάτω από τα 1000 κιλά, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι θα γίνουν εκπτώσεις σε ζητήματα ασφαλείας, ακόμα και στις απαιτητικότερες αγορές. 

Ο CEO της Lotus, Jean-Marc Gales, το επιβεβαιώνει αυτό, τονίζοντας ότι η επόμενη Elise θα διατηρήσει την αυθεντική συνταγή του lightweight, υποσχόμενος όμως ότι θα πληροί τα αυστηρότερα στάνταρ ασφαλείας. 

H Lotus Exige Sport 380 που παρουσιάστηκε πρόσφατα

Η βρετανική εταιρεία εξελίσσει ένα νέο σασί από αλουμίνιο για να το πετύχει αυτό, ενώ θεωρείται βέβαιο ότι θα κάνει εκτεταμένη χρήση ανθρακονήματος, όπως και ότι φυσικά ο εξοπλισμός της θα είναι “σπαρτιάτικος”. Ο Gales μας έδωσε μια ιδέα και για τις διαστάσεις του επερχόμενου μοντέλου, αφήνοντας να εννοηθεί ότι δεν θα υπάρχει μεγάλη διαφορά σε σχέση με τη σημερινή Elise, παρά μόνο ότι η νέα θα είναι “ελαφρά μεγαλύτερη“.

Δύο χρόνια μετά το ντεμπούτο της Elise, θα ακολουθήσει η νέα Exige. Με δεδομένο ότι η Lotus παρουσίασε μόλις πρόσφατα την εκρηκτική Exige Sport 380 με τους 375 ίππους και επιδόσεις όπως το σπριντ από στάση στα 100 χ.α.ω. στα 3,7 δευτερόλεπτα, όπου το βάρος δεν έγινε δυνατό να περιοριστεί κάτω από τον τόνο, παρά την αφαίρεση του air condition και του συστήματος infotainment, η δημιουργία της νέας Elise και της νέας Exige, είναι μια πρόκληση…