Die Bewegung auf der Straße leben
JOYTOPIA

BMW präsentiert JOYTOPIA mit Christoph Waltz als Erzähler auf der IAA Mobilität

Με την JOYTOPIA, η BMW δημιουργεί το δικό της μετασύμπαν

JOYTOPIA

Δύο ημέρες πριν από την έναρξη της διεθνούς έκθεσης αυτοκινήτου IAA Mobility που πραγματοποιείται στο Μόναχο 7 – 12 Σεπτεμβρίου 2021, η BMW αποκαλύπτει το δικό της, παγκοσμίως μοναδικό, εικονικό κόσμο: τη JOYTOPIA. Το highlight της παρουσίασης στις 5 Σεπτεμβρίου θα είναι μία αποκλειστική παράσταση από τους Coldplay. Το βρετανικό συγκρότημα θα δώσει μία εικονική συναυλία στην πλατφόρμα.

 

Η JOYTOPIA θα προσφέρει στους χρήστες μία πρωτοφανή συναυλιακή εμπειρία. Πέρα από την παρακολούθηση της παράστασης των Coldplay live, οι φαν μπορούν επίσης να συμμετέχουν ενεργά στην εκδήλωση μέσω avatars. Θα μπορούν να χορεύουν στο ρυθμό της μουσικής μέσω του χαρακτήρα της επιλογής τους, να πλησιάζουν στη σκηνή και να βλέπουν τη μπάντα ‘εν δράσει’ από όλες τις οπτικές γωνίες.

 

Η συναυλία θα περιλαμβάνει μία λίστα με τέσσερα τραγούδια των Coldplay, μεταξύ αυτών η επιτυχία “Higher Power” που δημιουργήθηκε αποκλειστικά για το BMW Group. Στις 5 Σεπτεμβρίου το κοινό θα μπορεί να τους απολαύσει όλο το 24ωρο.

 

 

Η BMW προάγει τις επικοινωνίες της μάρκας σε νέο επίπεδο

«Με την JOYTOPIA έχουμε δημιουργήσει το δικό μας μετασύμπαν (metaverse). Mε αυτό, ανταποκρινόμαστε στη ζήτηση των πελατών μας για εξατομικευμένες εμπειρίες στο ψηφιακό σύμπαν», σχολιάζει ο Stefan Ponikva, Αντιπρόεδρος Επικοινωνίας και Εμπειρίας Μάρκας. «Θέλουμε να ανοίξουμε ένα νέο διάλογο με το κοινό που ανατρέπει το κατεστημένο αλλάζοντας τον προσανατολισμό από τη μάρκα στον χρήστη. Η JOYTOPIA αποτελεί ένα τεράστιο άλμα για τον ψηφιακό κόσμο. Μας επιτρέπει να ανεβάσουμε τις επικοινωνίες της μάρκας σε ένα  νέο επίπεδο», προσθέτει ο Ponikva. Η JOYTOPIA είναι ένα νέο εργαλείο του μάρκετινγκ για τον ψηφιακό κόσμο.

 

 

Εύκολη πρόσβαση χωρίς να απαιτείται εγγραφή ή κωδικός πρόσβασης

Οι φίλοι της αυτοκίνησης που δεν θα παρευρεθούν στην έκθεση IAA Mobility στο Μόναχο και κατά συνέπεια δεν θα επισκεφθούν τα BMW Hubs στην Max-Joseph-Platz, μπορούν να γνωρίσουν ενεργά τα σημαντικότερα από τα πρωτότυπα εκθέματα μέσω της JOYTOPIA. Είναι μία πλατφόρμα όπου όλοι οι χρήστες έχουν δωρεάν πρόσβαση μέσω του browser τους και της URL http://joytopia.com. Δεν είναι απαραίτητη  η εγγραφή με όνομα, e-mail και password, και η JOYTOPIA μπορεί να χρησιμοποιείται χωρίς ειδικό app. Ωστόσο, η εφαρμογή είναι βελτιστοποιημένη για smartphones. Ο νέος εικονικός κόσμος της BMW δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την “Journee”, μία παγκοσμίως κορυφαία τεχνολογική πλατφόρμα για metaverse εμπειρίες.

 

 

Ο Christoph Waltz, συντονιστής της JOYTOPIA

Τους επισκέπτες της JOYTOPIA – η οποία εντυπωσιάζει με την οπτική της ποιότητα – υποδέχεται μία εικονική αλεπού, η οποία τους καθοδηγεί σε εξωπραγματικούς κόσμους. Πίσω από τη φωνή της αλεπούς βρίσκεται ο Χολιγουντιανός ηθοποιός Christoph Waltz. «Το μέλλον είναι αυτό που πρόκειται να συμβεί και εξαρτάται από εμάς να το κάνουμε απολαυστικό. Αυτή είναι η πρώτη μου συνάντηση με ένα μετασύμπαν. Υπάρχει λόγος που ονομάζεται JOYTOPIA. Είναι η χαρά του .. (The joy of)…» δήλωσε ο βραβευμένος με όσκαρ ηθοποιός και υπαινίσσεται την ποικιλομορφία του εικονικού κόσμου. Ξέρει να γοητεύει το κοινό του προσθέτοντας μία δόση χιούμορ και μετατρέποντας ακόμα και μία απλή πληροφορία σε διασκεδαστική εμπειρία για τους επισκέπτες του site.

 

Οι χρήστες της JOYTOPIA θα διασκεδάζουν περιφερόμενοι σε τρεις μοναδικούς κόσμους, ως avatar, χρησιμοποιώντας ένα χάρτη και πινακίδες για βοήθεια. Τα avatar μπορούν να τρέχουν, να πηδάνε η να πετάνε και οι χρήστες θα επιλέγουν τη μορφή και το χρώμα τους. Όπως συμβαίνει και σε άλλες κονσόλες gaming, η JOYTOPIA επιτρέπει στους χρήστες να αλληλοεπιδρούν με άλλα avatar κάνοντας ‘wave’ για παράδειγμα. Σε δημόσιες εκδηλώσεις, οι χρήστες μπορούν να δημιουργούν τους δικούς τους χώρους. Οι Selfies επιτρέπονται και μπορούν να αναρτώνται απευθείας στα social media.

 

Οι τρεις κόσμοι της JOYTOPIA αποκαλούνται  “Re:THINK”, “Re:IMAGINE” και “Re:BIRTH”. Ο καθένας ασχολείται με θέματα πρωταρχικής σημασίας για το μέλλον του BMW Group. Μεταξύ αυτών είναι: κυκλική οικονομία, ηλεκτρική κινητικότητα, αστική κινητικότητα και βιωσιμότητα.

 

Στο κόσμο “Re:THINK”, οι χρήστες μυούνται στις θεμελιώδεις αρχές της κυκλικής οικονομίας και στις δυνατότητες που προσφέρει. Η κυκλική οικονομία αποτελεί πρωταρχικό συστατικό της στρατηγικής βιωσιμότητας της BMW. Ο κόσμος “Re:IMAGINE” είναι ο πυρήνας ολόκληρης της μάρκας BMW και μία σκηνή για σημαντικές παρουσιάσεις και μηνύματα. Και το “Re:BIRTH” ρίχνει φως στις ευκαιρίες για εξατομικευμένη μετακίνηση που θα ανοίξουν στις πόλεις του μέλλοντος – οπτικά προβάλλονται εδώ με το MINI Vision Urbanaut. Αυτοί οι τρεις διαφορετικοί εικονικοί κόσμοι ολοκληρώνονται με διάφορες επιλογές ψυχαγωγίας και εγκαταστάσεις.

 

Το website joytopia.com θα ενεργοποιηθεί στις 5 Σεπτεμβρίου και ώρα 01:00 (τοπική ώρα Ελλάδος).