Είναι… υποχθόνιοι, τελικά οι Κορεάτες. Γιατί, ποιος θα περίμενε όταν ξεκίνησαν, υπό τη χλεύη, μάλιστα, πολλών (ποιος δεν θυμάται την ατάκα του Fast and Furious για τη Hyundai;), με πολύ, μεθοδική, αθόρυβη δουλειά, θα έφταναν στο σημείο να απειλήσουν τη… βασίλισσα; Η Hyundai, αφού “έχτισε” το όνομα ότι φτιάχνει αυτοκίνητα που δεν… χαλάνε, ετοιμάζεται να μπει -στα σοβαρά- στην κατηγορία που γίνεται το “έλα να δεις”.
To Hyundai G Coupe Vision Concept
Εκεί, που η BMW φαίνεται να βασιλεύει με τις Μ3- Μ4 και που η Alfa Romeo ρίχνει τη Giulia QV, εκεί που τόσα μεγαθήρια “σφάζονται”, η “αυτοκρατορία” επιτίθεται. Μπορεί, πραγματικά, η Hyundai να γίνει ένας σοβαρός ανταγωνιστής σε ό,τι αφορά τα αυτοκίνητα επιδόσεων; Γιατί, είναι άλλο να θες να ρίξεις σπορ αυτοκίνητα στην αγορά και άλλο να διαδίδεις ότι σκοπεύεις (κι εσύ;) να πάρεις το σκαλπ της Μ4, η οποία, πάντως, φαίνεται πολύ σκληρή για να παραδοθεί…
Στο τμήμα N Performance της Hyundai, πιστεύουν πως ναι. Γι’ αυτό και ετοιμάζονται να ρίξουν στην αρένα τρία νέα μοντέλα, τα οποία, πιθανότατα, θα φέρουν το διακριτικό “N Performance“. Ο αντιπρόεδρος des Unternehmens, Woong-Chul Yangdie επιβεβαιώνει αυτό, έστω και λακωνικά: “Για την “Ν””, λέει, “δουλεύουμε σε τρία αυτοκίνητα- το επόμενο i30, το μικρό Genesis και ένα ακόμα“.
To Hyundai i30N
Ο ίδιος, λέει ότι το i30 θα είναι σίγουρα προσθιοκίνητο και θα έχει ιπποδύναμη κάτω των 300 ίππων, με σκοπό να “χτυπήσει” εμπορικά το Ford Focus ST. Θα ακολουθήσει ένα τετρακίνητο G70 N το οποίο βρίσκεται σε φάση εξέλιξης και έχει σκοπό να μπει στα “χωράφια” των Μ3/Μ4. Τελευταίο, στη γκάμα των σπορ αυτοκινήτων της Hyundai N Performance, θα έρθει ένα ακόμα, αμιγώς πισωκίνητο coupe, μικρότερων διαστάσεων.
Όπως όλοι καταλαβαίνουν, το “βάρος” πέφτει επάνω στο επερχόμενο G70 N, το οποίο βάζει στο μάτι τις ///Μ. Τι Motor μπορεί να φοράει για να… τολμήσει; Σύμφωνα με πληροφορίες, οι Κορεάτες έχουν μέχρι στιγμής “επιστρατεύσει” δύο μοτέρ: Στη βασική έκδοσή του, θα φοράει τον V6 3,3 λίτρων με διπλό turbo και απόδοση 370 ίππων, που έχει “δοκιμάσει” στο G90. Η obere Version, θα φοράει τον V8 5,0 λίτρων με απόδοση 429 ίππων. Και στις δύο εκδοχές, προς το παρόν έχει αποφασιστεί να φορέσει ένα σειριακό 8άρι κιβώτιο – εξέλιξη αυτού που φόρεσε στο Hyundai Genesis R-Spec.
Η εταιρεία έχει αποφασίσει να ρίξει το i30 N στην αγορά το 2017, όμως φαίνεται ότι τα άλλα δύο μοντέλα δεν θα καταφέρουν να πατήσουν άσφαλτο πριν από το 2020. Ο διευθυντής στρατηγικής της μάρκας, Minsoo Kim, λέει μεν ότι “έχουμε πλάνο να διευρύνουμε τη μάρκα N και θα δούμε μοντέλα υψηλών επιδόσεων στην αγορά”, όμως παραδέχεται πως “ακόμα εξετάζουμε τα πλάνα μας για την Ευρώπη“.
Αυτό, δεν βγαίνει στην παραγωγή
Παρόλα αυτά, η κορεάτικη εταιρεία “επιστράτευσε” τον Manfred Fitzgerald, πρώην brand director της Lamborghini, ώστε να αναλάβει το σχέδιο “λανσαρίσματος” της Ν στην ευρωπαϊκή αγορά. Μέχρι στιγμής, όλα δείχνουν πως η νέα φίρμα “απλά” θα προστεθεί στις εκθέσεις της Hyundai… Βέβαια, το θέμα δεν είναι εκεί. Είναι το τι “ψάρια θα πιάνει” πραγματικά ο νέος… εχθρός της M4…
Hat Ihnen unsere Geschichte gefallen? Vergessen Sie nicht zu liken unter unsere Facebook-Seite um von uns informiert zu werden und unsere Arbeit zu unterstützen! Außerdem, ein Like zu bekommen, wie auch Träume sind frei...