Το DS3, όπως διαπιστώσαμε και με τη δοκιμή του θερμικού μοντέλου, διαφοροποιείται σημαντικά από τα υπόλοιπα B-SUV της Stellantis, εστιάζοντας στην άνεση και την ασφάλεια με σαφές πλεονέκτημα την λειτουργία της ανάρτησης. Ακριβώς αυτή την φιλοσοφία ασπάζεται και το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο. Έχοντας στο Topspeed.gr για μία εβδομάδα στην κατοχή μας το DS3 e-Tense των 156 ίππων με την μπαταρία των 54 kW, αναρωτιόμαστε γιατί είναι μια μοναδική εμπειρία ηλεκτροκίνησης.
Σύμβολο γαλλικής κομψότητας
Το DS3 έκανε την πρώτη του εμφάνιση το 2010 ως premium hatchback της Citroën, συνδυάζοντας ρετρό σχεδιαστικά στοιχεία από την θρυλική DS του 1955, με μοντέρνα αισθητική και σπορτίφ χαρακτήρα, αποτελώντας απάντηση σε μοντέλα όπως το MINI Cooper. Το 2015, με την ανεξαρτητοποίηση της DS Automobiles από τη Citroën, απέκτησε νέα ταυτότητα και εξελίχθηκε σε σύμβολο γαλλικής κομψότητας. Το 2018 η δεύτερη γενιά DS 3 Crossback μεταμόρφωσε το μοντέλο σε compact SUV, φέρνοντας μαζί της την πλήρως ηλεκτρική έκδοση E-Tense και ενισχύοντας τον premium χαρακτήρα του με τεχνολογία αιχμής και τολμηρό design, από το Facelift απώλεσε το προσωνύμιο Crossback, γυρνώντας πίσω στο DS3. Σήμερα, το DS3 συνεχίζει την πορεία του ως μια μοντέρνα και πολυτελής πρόταση στην κατηγορία των ηλεκτρικών B – SUV.
Σύγχρονη κομψότητα
Το DS 3 E-Tense επιβεβαιώνει από την πρώτη ματιά τη φήμη της DS Automobiles ως σχεδιαστικής δύναμης στον κόσμο των premium αυτοκινήτων. Με έμφαση στη λεπτομέρεια, την τεχνολογική αρμονία και τη γαλλική αισθητική, το αμιγώς ηλεκτρικό compact SUV ξεχωρίζει σε κάθε του γωνία.
Το εμπρός μέρος του DS 3 E-Tense αποπνέει σύγχρονη κομψότητα και τεχνολογική υπεροχή, διατηρώντας την τολμηρή σχεδιαστική ταυτότητα της DS Automobiles. Κυρίαρχο στοιχείο είναι η εξαγωνική μάσκα «DS Wings», με χρωμιωμένο περίγραμμα και πλέγμα από διαμαντοειδή μοτίβα, που προσδίδει βάθος και πολυτέλεια στην όψη. Τα σχεδόν κάθετα LED φώτα ημέρας («DS Light Veil») εκτείνονται προς τα κάτω σαν φωτεινές κουρτίνες, ενσωματώνοντας τεχνολογία λέιζερ-σκαλίσματος στην επιφάνεια του προφυλακτήρα. Τα κύρια φωτιστικά σώματα Matrix LED Vision, με αιχμηρό περίγραμμα, ενισχύουν το high-tech προφίλ, προσφέροντας παράλληλα κορυφαία απόδοση φωτισμού. Ο προφυλακτήρας έχει ανασχεδιαστεί διακριτικά ώστε να ενσωματώνει καλύτερα τις αεροδυναμικές εισαγωγές, με πιο τονισμένες κάθετες γραμμές που εντείνουν τη δυναμική εμφάνιση.
Το προφίλ του DS 3 E-Tense χαρακτηρίζεται από γλυπτές μυώδεις επιφάνειες, έντονες ακμές και ένα παιχνίδι σκιάς και φωτός που τονίζει την premium καταγωγή του. Η χαρακτηριστική «αιωρούμενη» οροφή ξεχωρίζει χάρη στη σχεδιαστική ασυνέχεια στην πίσω κολώνα, δημιουργώντας την ψευδαίσθηση ανεξαρτησίας από το υπόλοιπο αμάξωμα. Οι προεξέχουσες «καρχαρίες» πίσω κολώνες (shark fins) παραπέμπουν άμεσα στο πρώτο DS3 του 2010. Ξεχωριστό στοιχείο αποτελούν τα αναδιπλούμενα χειρολαβές θυρών, που προβάλλονται μόνο όταν ο οδηγός πλησιάσει ή αγγίξει την επιφάνεια, συμβάλλοντας τόσο στην αεροδυναμική απόδοση όσο και στον καθαρό σχεδιασμό. Οι τροχοί έως 18 ιντσών με φινίρισμα «diamond cut» ενισχύουν το σύγχρονο, σπορτίφ ύφος, ενώ το ψηλό καπό και η ψηλή γραμμή ώμου αποπνέουν στιβαρότητα.
Το πίσω μέρος του DS 3 E-Tense ακολουθεί την ίδια σχεδιαστική φιλοσοφία με έμφαση στη γεωμετρική καθαρότητα και τη φωτεινή ταυτότητα. Τα στενά LED πίσω φώτα με γραμμική υπογραφή συνδέονται με μια γυαλιστερή μαύρη λωρίδα που φιλοξενεί το λογότυπο «DS Automobiles», δημιουργώντας την αίσθηση ενιαίου σώματος. Ο προφυλακτήρας είναι καθαρός και μυώδης, με διακριτικές γωνιώδεις πτυχώσεις και ένα ενσωματωμένο «diffuser-style» στοιχείο που ενισχύει την οπτική φαρδύτητα. Απουσιάζουν φυσικά οι απολήξεις εξάτμισης, καθώς πρόκειται για αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, και η σχεδίαση αναδεικνύει τη σιωπηλή, εκλεπτυσμένη του φύση. Η μεγάλη πίσω πόρτα ολοκληρώνεται με μία διακριτική αεροτομή, ενισχύοντας την αεροδυναμική και τη σπορ εμφάνιση.
Συνοπτικά το DS 3 E-Tense, χωρίς να κραυγάζει, καταφέρνει να δηλώσει την παρουσία του με τρόπο που μόνο η γαλλική σχολή μπορεί: με στυλ, φινέτσα και τεχνολογικό understatement, με μια σιλουέτα που διακριτικά παραπέμπει… σε βάτραχο.
Γαλλική φινέτσα με τεχνολογική υπογραφή
Η καμπίνα του DS 3 E-Tense συνδυάζει τη γαλλική σχολή πολυτέλειας με τη σύγχρονη τεχνολογική φιλοσοφία της DS Automobiles. Πρόκειται για ένα εσωτερικό που αποπνέει εκλέπτυνση και ιδιαίτερο χαρακτήρα, ξεχωρίζοντας από τον ομογενοποιημένο ανταγωνισμό της κατηγορίας.
Η κεντρική σχεδιαστική ιδέα ακολουθεί την «DS Aesthetics», με έντονες γεωμετρικές φόρμες που εμπνέονται από το σχήμα ρόμβου — χαρακτηριστικό μοτίβο που επαναλαμβάνεται σε πολλά σημεία, από τα μπουτόν στην κονσόλα έως τις ραφές των καθισμάτων.
Τα υλικά κυμαίνονται από μαλακά πλαστικά με δερμάτινες επενδύσεις σε επιλεγμένες εκδόσεις, έως υψηλής ποιότητας Alcantara ή δέρμα Nappa (ανάλογα την έκδοση Rivoli, Opera κ.ά.). Το φινίρισμα είναι προσεγμένο, με χειροποίητη ραφή, φινίρισμα «Clous de Paris» και γυαλιστερές μεταλλικές λεπτομέρειες που ανεβάζουν αισθητικά το σύνολο.
Στο κέντρο του ταμπλό δεσπόζει η αναβαθμισμένη οθόνη αφής DS Iris System, μεγέθους 10,3 ιντσών, με νέο, γρήγορο λειτουργικό, υποστήριξη Apple CarPlay και Android Auto (ασύρματα) και δυνατότητα φωνητικού ελέγχου στα αγγλικά και γαλλικά.
Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 7 ιντσών πίσω από το τιμόνι παρέχει ευανάγνωστες ενδείξεις για ταχύτητα, ενέργεια/κατανάλωση και πλοήγηση, ενώ συμπληρώνεται από έγχρωμο Head-Up Displayπου προβάλλει βασικές πληροφορίες απευθείας στο οπτικό πεδίο του οδηγού.
Η κεντρική κονσόλα φιλοξενεί ένα μοναδικά σχεδιασμένο σύνολο διακοπτών αφής σε σχήμα ρόμβου, ενώ χαμηλότερα υπάρχει επαγωγικός φορτιστής smartphone, δύο USB θύρες και αποθηκευτικοί χώροι.
Το DS 3 E-Tense παραμένει πιστό στον compact χαρακτήρα του, με αρκετά καλή εκμετάλλευση χώρων στην κατηγορία του. Οι εμπρός επιβάτες απολαμβάνουν κορυφαίο επίπεδο άνεσης, με άπλετο χώρο για γόνατα και ώμους.
Στο πίσω κάθισμα, η ευρυχωρία επαρκεί για δύο ενήλικες σε αστικές διαδρομές, αν και η κλίση της οροφής περιορίζει λίγο τον κάθετο χώρο για ψηλούς επιβάτες και το μικρό παράθυρο το καθιστά κάπως κλειστοφοβικό στο πίσω μέρος.
Εργονομικά έχει κάποιες ιδιαιτερότητες, που χρειάζονται εξοικείωση, καθώς οι διακόπτες των παραθύρων βρίσκονται στην κονσόλα.
Το DS 3 E-Tense προσφέρει μια σχεδόν απόκοσμα ήσυχη καμπίνα, με απόλυτα πολιτισμένη λειτουργία και μηδενικούς κραδασμούς.
Η συνολική εμπειρία στο εσωτερικό θυμίζει περισσότερο μικρό γαλλικό boutique hotel παρά συμβατικό compact SUV — μια επιλογή που υπογραμμίζει τον διαφορετικό χαρακτήρα της DS.
Η θέση οδήγησης είναι ελαφρώς υπερυψωμένη, εξασφαλίζοντας καλή περιφερειακή ορατότητα, ενώ τα καθίσματα είναι εργονομικά και άνετα, προσφέροντας εξαιρετική πλευρική και οσφυϊκή στήριξη με δυνατότητα ηλεκτρικών ρυθμίσεων, θέρμανσης και μασάζ στις πλουσιότερες εκδόσεις.
Παρά το γεγονός ότι πρόκειται για αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, η τοποθέτηση των μπαταριών κάτω από το πάτωμα δεν επηρεάζει αρνητικά τον χώρο αποσκευών, ο οποίος διατηρεί το ίδιο ωφέλιμο μέγεθος με τις θερμικές εκδόσεις.
Το πορτμπαγκάζ διαθέτει διπλό πάτωμα, το οποίο επιτρέπει τη δημιουργία επίπεδου δαπέδου φόρτωσης όταν αναδιπλωθούν οι πίσω πλάτες (αναλογία 60/40), αυξάνοντας τη χωρητικότητα σταδιακά έως περίπου 1.050 λίτρα (φορτωμένο μέχρι την οροφή). Επίσης, υπάρχουν πρακτικές λεπτομέρειες όπως άγκιστρα, φως φόρτωσης και επιπλέον πλαϊνοί χώροι για μικροαντικείμενα.
Συνολικά, ο χώρος αποσκευών του DS 3 E-Tense προσφέρει πρακτικότητα για καθημερινή χρήση, χωρίς συμβιβασμούς λόγω ηλεκτροκίνησης, και είναι επαρκής για αποσκευές δύο ενηλίκων ή τις αγορές της εβδομάδας.
Πολιτισμένη και premium ηλεκτροκίνηση
Το κινητήριο σύνολο του DS 3 E-Tense αποτυπώνει τη φιλοσοφία της DS Automobiles για ήπια, πολιτισμένη και premium ηλεκτροκίνηση, με έμφαση στην ποιότητα κύλισης και την καθημερινή χρηστικότητα.
Το DS 3 E-Tense εφοδιάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα ισχύος 115 kW (156 ίππων) και ροπής 260 Nm, ο οποίος κινεί τους εμπρός τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου μονής σχέσης και συνδυάζεται με μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 54 kWh (50,8 kWh ωφέλιμη), η οποία προσφέρει μέγιστη αυτονομία έως και 402 km (WLTP) σε μικτό κύκλο.
Ο ηλεκτροκινητήρας ανήκει στη νέα γενιά συστημάτων του Stellantis Group, με βελτιωμένη ενεργειακή απόδοση και πιο ομαλή απόδοση ισχύος, κάτι που γίνεται άμεσα αντιληπτό στην οδήγηση. Το σύστημα λειτουργεί απόλυτα αθόρυβα, με σταθερή ροπή από το μηδέν και γραμμική επιτάχυνσηχωρίς κραδασμούς ή καθυστερήσεις.
Αεροπορική… αίσθηση
Η περιγραφή του αφήνει πολλές υποσχέσεις, οι οποίες ενισχύονται από την καλή εμπειρία που είχαμε με την αμιγώς θερμική έκδοση των 100 ίππων. Από την θεωρία περνάμε στην πράξη και γνωρίζουμε το ηλεκτρικό DS3 E-tense σε κάθε συνθήκη και δίκτυο.
Στην πόλη πετυχαίνει άνετη και σβέλτη καθημερινή μετακίνηση. Εξαιρετικά ευέλικτο, επιτρέποντας εύκολα ελιγμούς όταν αυτοί χρειάζονται και πάντα σύμφωνα με τον ΚΟΚ. Η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε μόλις 9 δευτερόλεπτα με σταθερή ροπή από το μηδέν και με γραμμική επιτάχυνση χωρίς κραδασμούς ή καθυστερήσεις. Ολα αυτά σε συνδυασμό με λειτουργία της αναγεννητικής πέδησης που εφαρμόζεται μέσω του επιλογέα, επιτρέπει την οδήγηση με ένα πεντάλ σε αστικό περιβάλλον με ανάκτηση ενέργειας κατά την επιβράδυνση, βελτιώνοντας το εύρος αυτονομίας.
Στο ορεινό και επαρχιακό δίκτυο δεν υπόσχεται σπορ οδήγηση, αλλά πολιτισμένη μετακίνηση με στιλ και άνεση. Το χαμηλό κέντρο βάρους λόγω της τοποθέτησης των μπαταριών κρατά τον κλυδωνισμό σε λογικά επίπεδα, συμβάλλοντας θετικά στο κράτημα, ενώ η ροπή των 260 Nm αποδίδεται γραμμικά, χωρίς να μεταφέρει απότομες αντιδράσεις στο πλαίσιο. Υπάρχει κάποια πλάγια κλίση υπό πίεση, ενώ η πίσω ανάρτηση (ημιάκαμπτος άξονας) περιορίζει την αίσθηση «ζωντάνιας» σε πολύ γρήγορες αλλαγές κατεύθυνσης.
Ωστόσο, παρά τον προσανατολισμό στην άνεση, το DS 3 E-Tense δεν τα χάνει στις στροφές. Η DS έχει ρυθμίσει την ανάρτηση με ξεκάθαρη προτεραιότητα την απορρόφηση ανωμαλιών, ακόμη και σε δύσκολα ελληνικά οδοστρώματα. Οι αναρτήσεις έχουν μαλακή αρχική απόκριση, που «φιλτράρει» αποτελεσματικά σαμαράκια, εγκάρσιες ανωμαλίες και φθορές του δρόμου.
Αν και δεν διαθέτει το ενεργό σύστημα DS Active Scan Suspension των μεγαλύτερων μοντέλων (DS 7 κ.ά.), η συνολική ποιότητα κύλισης είναι πολύ πάνω από τον μέσο όρο της κατηγορίας, προσφέροντας ένα αίσθημα «απογείωσης» από το οδόστρωμα, προσφέροντας μια μοναδική εμπειρία. Όλα αυτά και στις υψηλές ταχύτητες, με την τελική να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 150 km / h.
Στον αυτοκινητόδρομο επαναπροσδιορίζει την ποιότητα κύλισης και την ηχομόνωση στην κατηγορία των ηλεκτρικών Premium SUV, καθώς η ανάρτηση συνεργάζεται εξαιρετικά με την ηχομόνωση της καμπίνας, απομονώνοντας τους θορύβους λειτουργίας και διατηρεί την ηρεμία της καμπίναςενισχύοντας την εντύπωση πολυτέλειας.
Γενικά Το DS 3 E-Tense δεν κυνηγά τις απόλυτες επιδόσεις, αλλά εστιάζει στην ποιοτική, αθόρυβη και «αρχοντική» ηλεκτρική μετακίνηση, με προσεγμένη απόσβεση, γραμμική απόδοση ισχύος και εξαιρετική ηχομόνωση. Είναι ένα ηλεκτρικό μοντέλο που «φοράει» την πολυτέλεια όχι με υπερβολή, αλλά με γαλλική λεπτότητα και ουσία.
Προσφέρει αυτονομία έως και 402 km (WLTP) σε μικτό κύκλο και υπάρχουν προγράμματα οδήγησης:
- Eco, για μέγιστη οικονομία,
- Normal, για καθημερινή χρήση,
- Sport, για πιο άμεση απόκριση στο γκάζι.
Η πλήρης φόρτιση του DS 3 E-Tense εξαρτάται από την ισχύ του φορτιστή και την ωφέλιμη χωρητικότητα της μπαταρίας του, η οποία είναι 50,8 kWh. Με εναλλασσόμενο ρεύμα (AC) ισχύος 11 kW (τρεις φάσεις), η φόρτιση από 0 έως 100% ολοκληρώνεται σε περίπου 5 ώρες. Με AC φορτιστή 20 kW – αν και το αυτοκίνητο δεν μπορεί να δεχτεί περισσότερα από 11 kW AC λόγω του ενσωματωμένου φορτιστή του – ο χρόνος παραμένει πρακτικά ίδιος, δηλαδή περίπου 5 ώρες, αφού το αυτοκίνητο περιορίζει την απορρόφηση στα 11 kW. Σε ταχυφορτιστή συνεχούς ρεύματος (DC) 20 kW, ο χρόνος για φόρτιση από 10% έως 80% υπολογίζεται περίπου στις 90 λεπτά, δεδομένου ότι η μέγιστη ταχύτητα φόρτισης του DS 3 E-Tense φτάνει τα 100 kW DC, όπου μπορεί να επιτύχει το ίδιο ποσοστό σε μόλις 25 λεπτά. Άρα, αν και φορτίζει παντού, αξιοποιεί πλήρως την ταχύτητα μόνο σε ταχυφορτιστές υψηλής ισχύος.
Για «ψαγμένο» και εκλεπτυσμένο κοινό
Το DS 3 E-Tense είναι ένα στυλιστικό statement με συγκεκριμένη φιλοσοφία. Έτσι, απευθύνεται σε οδηγούς που ζουν ή κινούνται κυρίως σε αστικό και περιαστικό περιβάλλον και δίνουν προτεραιότητα στο στιλ, την άνεση και την τεχνολογία. Είναι ιδανικό για μοντέρνους επαγγελματίες, στελέχη ή μικρές οικογένειες που θέλουν ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο διαφορετικό από το σύνηθες. Αλλά και σε χρήστες που θέλουν να οδηγήσουν ηλεκτρικό με στιλ. Πρόκειται για άτομα που εκτιμούν τη γαλλική φινέτσα, την ήσυχη κύλιση και τον διακριτικό premium χαρακτήρα, χωρίς επιθετικές γραμμές ή υπερβολικό sport ύφος. Ιδιαίτερα ελκυστικό για γυναίκες οδηγούς ή ζευγάρια χωρίς παιδιά που αναζητούν ένα αυτοκίνητο compact στις διαστάσεις αλλά πλήρες σε εξοπλισμό και αίσθηση. Καταλήγοντας, το DS 3 E-Tense δεν στοχεύει στον «value for money» πελάτη ούτε στον EV tech freak. Αντίθετα, απευθύνεται σε ένα κοινό ψαγμένο, εκλεπτυσμένο, με αισθητική ταυτότητα και σύγχρονο lifestyle, που αναζητά ένα ηλεκτρικό B-SUV με χαρακτήρα, άνεση και αριστοκρατική σιωπή.
Premium, αλλά όχι απρόσιτο
Το αμιγώς ηλεκτρικό DS3 E-Tense, στην εισαγωγική έκδοση Pallas, διατίθεται από 31.300 € (με Φ.Π.Α.), προσφέροντας πλούσιο εξοπλισμό. Η τιμή δεν περιλαμβάνει την επιδότηση του νέου προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά», γεγονός που θα το καθιστά ακόμη πιο ελκυστικό. Στην κορυφαία έκδοση Etoile, η τιμή διαμορφώνεται από 34.000 € (με Φ.Π.Α.).
Με την ιδιαίτερη σχεδίαση, την προηγμένη τεχνολογία και τον πλούσιο εξοπλισμό, το DS3 E-Tense αποτελεί μια ολοκληρωμένη πρόταση για όσους αναζητούν ηλεκτρική μετακίνηση με χαρακτήρα και ξεχωριστό στυλ.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
ΑΜΑΞΩΜΑ |
|
Τύπος |
Crossover |
Καθίσματα |
5 |
Πόρτες |
5 |
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ |
|
Τύπος κίνησης |
Ηλεκτρική ενέργεια |
Επιτάχυνση 0 – 100 χλμ/ώρα |
9 δευτ |
Μέγιστη ταχύτητα |
150 km/h |
Αναλογία βάρους/ισχύος |
9.9 κιλά/Hp, 100.6 Hp/τόνος |
Αναλογία βάρους/Ροπή |
6 κιλά/Nm, 167.7 Nm/τόνος |
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ |
|
Ισχύς |
156 Hp |
Ροπή |
260 Nm @ 500-4060 σ.α.λ. |
Θέση ηλεκτρικού κινητήρα |
Εμπρός άξονας, εγκάρσια |
ΜΠΑΤΑΡΙΑ |
|
Ακαθάριστη χωρητικότητα μπαταρίας |
54 kWh |
Τεχνολογία μπαταρίας |
Ιόντων λιθίου (Li-Ion) |
Θέση μπαταρίας |
Κάτω από το πάτωμα, κάτω από τα μπροστινά καθίσματα |
Ηλεκτρική αυτονομία (WLTP) |
395-402 km |
Μέση κατανάλωση ενέργειας (WLTP) |
15.5 κιλοβατώρα/100 χλμ |
ΟΓΚΟΣ ΚΑΙ ΒΑΡΗ |
|
Βάρος |
1550 κιλά |
Μέγιστο ωφέλιμο φορτίο |
458 κιλά |
Ελάχιστος όγκος χώρου αποσκευών |
350 l |
Μέγιστος όγκος χώρου αποσκευών |
1050 l |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ |
|
Μήκος |
4118 mm |
Πλάτος |
1791 mm |
Ύψος |
1534 mm |
Μεταξόνιο |
2558 mm |
Εμπρός ίχνος |
1548 mm |
Πίσω ίχνος |
1557 mm |
Εμπρός πρόβολος |
860 mm |
Πίσω πρόβολος |
700 mm |
Ελάχιστη διάμετρος στροφής (διάμετρος στροφής) |
10.7 m |
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ |
|
Κίνηση |
Στον μπροστινό άξονα |
Αριθμός σχέσεων και τύπος κιβωτίου ταχυτήτων |
1 ταχύτητα, αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων |
Εμπρός ανάρτηση |
Ανεξάρτητο, τύπου McPherson με σπειροειδή ελατήριο και αντιστρεπτική ράβδο |
Πίσω ανάρτηση |
Ημι-ανεξάρτητη ανάρτηση με ελατήρια |
Εμπρός φρένα |
Αεριζόμενοι δίσκοι |
Πίσω φρένα |
Ταμπουρα |
Βοηθητικά συστήματα |
ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών) |
Τύπος διεύθυνσης |
Τσουκράνια διαχείρισης (με δόντια) |
Σύστημα διεύθυνσης |
Ηλεκτρικό Τιμόνι |
Τροχοί |
215/60 R17 ή 215/55 R18 ή 195/60 R18 |