Die Bewegung auf der Straße leben

Ersatz für Ferrari 812 Superfast in Fiorano getestet  

Πιθανότατα θα παρουσιαστεί το 2024 και θα παίρνει κίνηση από μια βελτιωμένη έκδοση του ατμοσφαιρικού V12 των 6,5 λίτρων

Η Ferrari εργάζεται πάνω στον διάδοχο της 812.  Πιθανότατα δεν θα την δούμε πριν τα τέλη του τρέχοντος έτους ή στις αρχές του επόμενου. Ωστόσο, ένα νέο κατασκοπευτικό βίντεο που δημοσίευσε το Motor1.com αποκαλύπτει ότι η ανάπτυξη του supercar συνεχίζεται εντατικά. Δεν αποκαλύπτονται νέες λεπτομέρειες σχετικά με την εμφάνιση της, αλλά φαίνεται το δοκιμαστικό αυτοκίνητο να γλιστρά γύρω από την πίστα αγώνων Fiorano στην Ιταλία, με τον ήχο από τις νότες της εξάτμισης του.

Το βίντεο δείχνει τη Ferrari να συνεχίζει να κρύβει το αυτοκίνητο κάτω από ένα τροποποιημένο αμάξωμα της Roma με βαρύ καμουφλάζ.  Οπότε, δεν μπορεί κανείς να βγάλει ασφαλή συμπεράσματα για την σχεδίαση της. Μοιάζει με το υπερτροφοδοτούμενο Supercar με τον V8 με μια πρώτη ματιά, αλλά με μια πιο προσεκτική ανάλυση, γίνεται σαφές πως το όχημα της δοκιμής έχει φαρδύτερους θόλους τροχών και επανασχεδιασμένο μπροστινό προφυλακτήρα με επιπλέον εισαγωγές για τη βελτίωση των δυνατοτήτων ψύξης του κινητήρα! 

Η Ferrari δεν φτάνει στα όρια της γύρω από το Fiorano με πλήρη ισχύ.  Ωστόσο, φαίνεται ότι ο οδηγός της, διασκεδάζει λίγο παραπάνω πίσω από το τιμόνι. Αν και σχετικά με χαμηλή ταχύτητα, γλιστράει το supercar στις πολλές στροφές της πίστας. 

Γνωρίζουμε λίγα για το νέο σύστημα μετάδοσης κίνησης του V12.  Ο ατμοσφαιρικός V12 των 6,5 λίτρων που τροφοδοτεί την 812 Competizione παράγει 830 ίππους και 692 Nm ροπής, ενώ η αυτοκινητοβιομηχανία αποκάλυψε ήδη ότι εργάζεται σε μια πιο ισχυρή έκδοση του.  Ωστόσο,  δεν αποκάλυψε ποιο μοντέλο θα μπορούσε να κινήσει ο βελτιωμένος κινητήρας.  Φαίνεται πιο πιθανό να τροφοδοτήσει τον διάδοχο της 812, αλλά η αυτοκινητοβιομηχανία εργάζεται επίσης για τον αντικατάσταση της LaFerrari.

Οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες επιδιώκουν να εξηλεκτρίσουν τη γκάμα τους.  Αυτό θα συμβεί στη Ferrari, με το πρώτο EV της αυτοκινητοβιομηχανίας να αναμένεται να παρουσιαστεί το 2025. Ωστόσο, η iconic μάρκα θα συνεχίσει να κατασκευάζει κινητήρες εσωτερικής καύσης για όσο το δυνατόν περισσότερο, συμπεριλαμβανομένης τουλάχιστον μιας νέας γενιάς του ένδοξου V12.

Η Ferrari κρύβει το αυτοκίνητο επόμενης γενιάς κάτω από ένα τροποποιημένο αμάξωμα Roma, υποδεικνύοντας ότι βρίσκεται ακόμα στα πρώτα στάδια του κύκλου ανάπτυξής του.  Με το νέο έτος επίσημα, θα πρέπει να δούμε τη νέα Ferrari να αποκτά το αμάξωμα παραγωγής της πριν φτάσει στην παρουσίαση της, το 2024.