Οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για όλα τα ψηφιακά εργαλεία, τις νέες Online υπηρεσίες που έχουν στη διάθεσή τους, προκειμένου να προσφέρουν μία υψηλού επιπέδου εμπειρία στους πελάτες.
Σημαντικό μέρος των συζητήσεων αφιερώθηκε σε ζητήματα σχετικά με την αδιάκοπη προσπάθεια για περαιτέρω βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών After Sales και των δεικτών ικανοποίησης πελάτη.
Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην ανθρώπινη επαφή και επικοινωνία με τους πελάτες, η οποία παραμένει εξαιρετικά σημαντική, παρά την εκτεταμένη υιοθέτηση ψηφιακών μεθόδων επικοινωνίας.
Ιδιαίτερα σημαντική και ουσιαστική ήταν η παρουσία των κ.κ. Πολυχρόνη και Γιάννη Συγγελίδη, οι οποίοι με την ενεργή συμμετοχή τους απέδειξαν έμπρακτα τη στήριξη στο ανθρώπινο δυναμικό των συνεργατών της εταιρίας, αλλά και τη συνεχή επένδυση της Citroën στον τομέα του nach dem Verkauf. Auch die Γενικός Διευθυντής της Citroën, κ. Πέτρος Πιπερίδης, ο οποίος μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στη σημασία της εκπαίδευσης και της συνεχούς κατάρτισης του προσωπικού και έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στην πελατοκεντρική προσέγγιση της Citroën και στην παροχή ολοκληρωμένων και υψηλής ποιότητας υπηρεσιών στους πελάτες μετά την πώληση.