Το 1963, ο Soichiro Honda, έβγαλε στην παραγωγή το πρώτο τετράτροχο που έφερε το όνομά του. Όλα ξεκίνησαν εκεί για τη Honda, θα πει κανείς. Κι όμως, η ιστορία της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας που δημιουργεί θρύλουςtels que le NSXle S2000 et le Type-R και στην εκπνοή του 2016 συμπλήρωσε την κατασκευή εκατό εκατομμυρίων τετράτροχων, είχε αρχίσει πολύ νωρίτερα.
Στις αρχές της δεκαετίας του 1940, ο Honda έφτιαχνε πιστόνια για την Toyota. Αργότερα, στη διάρκεια του πολέμου, μετεξελίχθηκε σε έναν αυτόνομο κατασκευαστή μοτοποδηλάτων. Μέχρι το 1963, που παρουσίασε το S500 roadster. Ένα μοντέλο του οποίου ο δικύλινδρος κινητήρας στροφάριζε μέχρι (μάντεψε!) τις 9.500 σ.α.λ. Το είχε το κουσούρι (τέτοια κουσούρια, να τα χαν όλοι!) η Honda από τα γεννοφάσκια της.
Αργότερα το ίδιο έτος, η Honda παρουσίασε το Τ360, ένα μίνι φορτηγάκι, που είχε κατασκευαστεί με τους κανονισμούς των Kei car της Ιαπωνίας. Οι πωλήσεις πήγαν καλά και η Honda επεκτάθηκε, δημιουργώντας το πρώτο της εργοστάσιο κατασκευής αυτοκινήτων στη Sayama.
Μέχρι σήμερα, πέρασαν πολλά χρόνια και έγιναν πολλά. Η Honda διατηρεί σήμερα 34 εργοστάσια κατασκευής αυτοκινήτων σε πέντε ηπείρους και έχει μια γκάμα μοντέλων για όλους τους αγοραστες, καθώς και μια πλειάδα από φανατικούς φαν των πιο σκληροπυρηνικών μοντέλων της. Τώρα, η Honda λέει ότι ανυπομονεί να γνωρίσει τους επόμενους 100 εκατομμύρια πελάτες, με ακόμα πιο ελκυστικά προϊόντα. Γιατί, το NSX, δεν είναι αρκετό. Ένα νέο S2000, όμως, προφανώς και θα είναι.