Vivre le mouvement dans la rue

Aston Martin reconstruit un modèle des années 60 !

Εάν είσαι από τους λάτρεις του ωραίου και του κλασικού και είσαι από αυτούς που συνηθίζουν να λένε ότι “δεν τα φτιάχνουν όπως παλιά“, εδώ είσαι! Γιατί, αποδεικνύεται ότι τα φτιάχνουν ακριβώς όπως παλιά! Η Aston Martin, ανακοίνωσε ότι θα συνεχίσει την παραγωγή ενός από τα πιο διάσημα αυτοκίνητα των 60s, της DB4 GT

Η Aston Martin, qui το 1959 créé 75 DB4 GT (45 δεξιοτίμονες και οι υπόλοιπες αριστεροτίμονες) και άλλες 19 με τη “βοήθεια” του Zagato, σκοπεύει να κατασκευάσει άλλες 25, dans le original specs, στις εγκαταστάσεις της στο Newport Pagnell, με τις πρώτες παραδόσεις να ξεκινούν στο δεύτερο εξάμηνο του 2017. Μάλιστα, θα δημιουργήσει και ένα διετές πρόγραμμα οδήγησης σε πίστες για τους 25 τυχερούς που θα τις πάρουν στα χέρια τους, οι οποίοι θα διδαχθούν από επαγγελματίες οδηγούς αγώνων σε πίστες για τον χειρισμό τους. 

Η επανέναρξη της παραγωγής της DB4 GT μας δείχνει πως υπάρχουν γραμμές που δεν θα ξεπεραστούν ποτέ…

Η θρυλική διθέσια Aston Martin φόραγε έναν εξακύλινδρο (εν σειρά) 3,7 λίτρων και η εταιρεία υπόσχεται ότι δεν θα ξεφύγει στο ελάχιστο από την αυθεντική “συνταγή”, υποσχόμενη ότι η… νέα παλιά DB4 GT θα φορά το ίδιο μοτέρ, με απόδοση 340 ίππων (αντί 304), με ένα τετρατάχυτο κιβώτιο et διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, ακριβώς όπως η αυθεντική. 



Διαφοροποιήσεις δεν θα υπάρχουν ούτε στο σασί, αφού θα χρησιμοποιηθεί σωληνωτό πλαίσιο με αλουμινένια μέρη και μάλιστα, η Aston Martin θα καταφύγει στη βοήθεια της ψηφιακής τεχνολογίας, ώστε να καταφέρει τα body panels της DB4 GT που θα κατασκευαστεί το 2017 να είναι κατά 100% ίδια με αυτά της αυθεντικής, που παρήχθη τη δεκαετία του ’60. 

Δυστυχώς και τα 25 κομμάτια έχουν προπωληθεί, όπως λέει ο CEO της Aston Martin, Andy Palmer, αν και η αλήθεια είναι πως για τους φανατικούς του κλασικού, τώρα που οι αξίες τους στο διεθνές “χρηματιστήριο” τρέχουν σαν τρελές, υπάρχουν κι άλλες επιλογές. Όπως της Jaguar, που παράγει τις Lightweight E-Type και XKSS ξανά από την αρχή και, προφανώς και άλλων premium εταιρειών που θα ακολουθήσουν στην αναβίωση των αυθεντικών, κλασικών μοντέλων τους. Εκτός αν θέλεις οπωσδήποτε μια Aston Martin, οπότε θα αναγκαστείς να καταφύγεις στη λύση μιας πιο καινούριας, όπως της AM-RB 0001. Η οποία είναι ελαφρώς διαφορετική. Ελαφρώς.