Live the Movement in the streets

This Mercedes 230 SL Pagoda is the best thing you'll see today

Κάτι έχουμε πάθει τις τελευταίες ημέρες με τα classics. Λίγο η φοβερή και τρομερή δημοπρασία του Sotheby’s, λίγο οι τιμές τους που κάνουν ράλλυ διεθνώς, λίγο η νοσταλγία για τα παλιά, καλά χρόνια και “έδεσε το γλυκό”. Για σήμερα λοιπόν, αφού δεν μπορούσαμε να αντισταθούμε, επιλέξαμε μια “Ελληνίδα”. Για την ακρίβεια, μια Γερμανίδα από την Ελλάδα.
Αν σου αρέσουν τα κλασικά, πολυτελή αυτοκίνητα, αυτό είναι το αμάξι σου. Και, τώρα, που μας έχει… φάει το κρύο, περιμένουμε πώς και πώς να ανοίξει ο καιρός και να κάνουμε μια ωραία, “ανοιχτή” βόλτα.


 Βάλε ό,τι θέλεις δίπλα της. Αυτή η Merc, είναι καταδικασμένη να ξεχωρίζει

Μιλάμε για μια Mercedes-Benz SL 230 PAGODA. Αυτή η κυρία του 1965, δεν έχει απλά και μόνο λίγα χιλιόμετρα στο κοντέρ της, αλλά είναι συντηρημένη όπως της πρέπει. Δεν έχει ίχνος σκουριάς πάνω της, διαβεβαιώνει ο πωλητής της, έχει ξοδευτεί μια περιουσία for the γνήσια ανταλλακτικά της, για να διατηρηθεί στην κατάσταση που είναι τώρα. Γιατί να κάνεις λίφτινγκ, άλλωστε, όταν μπορείς να συντηρείς την ομορφιά σου;  

Οι διπλές απολήξεις του εξακύλινδρου inline και το χρώμιο που τόσο αγαπάμε

Στο σχεδόν… επιβεβλημένο για μια κλασική Merc Silver, αψεγάδιαστο χρώμα, αυτή η Pagoda, έχει μπλε υφασμάτινη οροφή και, ομοίως μπλέ hard top. Και επειδή μια κυρία ξέρει να συνδυάζει αυτά που φορά, στο ίδιο, ακριβοθώρητο αλλά όμορφο χρώμα είναι και το –δερμάτινο φυσικά- living room of.
Με νέα μοκέτα και επενδύσεις ξύλου, αν παρατηρήσεις τις φωτογραφίες της, θα δεις ότι η κατάστασή της μοιάζει με αυτή με την οποία αγοράστηκε πριν από 52 περίπου χρόνια. Σκέψου το: Ένα αυτοκίνητο με ηλικία άνω του μισού αιώνα.
Παρότι δεν είναι ωραίο να είναι κανείς αγενής, δεν κρατηθήκαμε. Σκύψαμε και κοιτάξαμε από κάτω της. Θελήσαμε να δούμε αν εκεί, στα απόκρυφά της σημεία, θα δείξει την ηλικία της. Το αποτέλεσμα, μας ευχαρίστησε. Είναι σαν τα πρώτα της νιάτα. Δικαίως ζητά τα περίπου 70.000 ευρώ ο ιδιοκτήτης της, για να τη δώσει σε… ξένα χέρια.
Και, βλέποντας το steering wheel και το ταμπλό της, σκεπτόμενος ότι δεν έχει δα και υπερβολικά τέλη (φοράει έναν 2,3 λίτρων, performance 140 hp), αν σου περισσεύουν αυτά τα λεφτά, μπορείς να την απολαμβάνεις στο γκαράζ σου, να της χαϊδεύεις το τιμόνι, να κάνεις χαλαρές, καλοκαιρινές βόλτες with the αέρα να χαϊδεύει τα μαλλιά σου και τη μουσική από το μοτέρ της, τα αυτιά σου…
Περισσότερα, μπορείς να δεις here

 Αυτό δεν είναι τιμόνι, είναι έργο τέχνης