Live the Movement in the streets
BMW

The next generation of BMW voice support will be based on Amazon Alexa

Σημαντική πρόοδος για φυσικό διάλογο μεταξύ οδηγού και οχήματος με τη BMW να ενσωματώνει τη τεχνολογία της Amazon Alexa.

BMW

Η επόμενη γενιά του συστήματος φωνητικής υποστήριξης BMW θα βασιστεί στην τεχνολογία Alexa. Αυτό ανακοίνωσε ο Stephan Durach, Ανώτερος Αντιπρόεδρος του τμήματος Connected Company & Development Technical Operations BMW Group, και ο ομότιμός του Dave Limp, στο τμήμα Devices & Services της Amazon, στην ετήσια εκδήλωση Devices & Services της Amazon.

«Η τεχνολογία Alexa θα επιτρέπει έναν ακόμα πιο φυσικό διάλογο μεταξύ οδηγού και οχήματος, ώστε οι οδηγοί να μπορούν να παραμείνουν συγκεντρωμένοι στο δρόμο. Αυτό θα φέρει την ψηφιακή εμπειρία σε ένα εντελώς νέο επίπεδο», δήλωσε ο Stephan Durach.

Ο Dave Limp, από πλευράς Amazon, πρόσθεσε: «Αυτή η συνεργασία με την BMW αποτυπώνει άριστα το σκεπτικό πίσω από τη σχεδίαση του Alexa Custom Assistant — να καταστήσει ταχύτερη και ευκολότερη για τις εταιρείες την ανάπτυξη έξυπνων βοηθών προσαρμοσμένων για σχεδόν οποιαδήποτε συσκευή, χωρίς να προκύπτει το κόστος και η πολυπλοκότητα της κατασκευής από την αρχή».

Από το 2018 που λανσαρίστηκε το πρώτο σύστημα φωνητικής υποστήριξης της BMW (BMW Intelligent Personal Assistant), η φωνητική αλληλεπίδραση γίνεται όλο και πιο σημαντικό μέρος του BMW iDrive. Το νέο σύστημα φωνητικής υποστήριξης της BMW θα συνεργάζεται με την Alexa, προσφέροντας στους πελάτες τα οφέλη ενός έξυπνου βοηθού που γνωρίζει τα πάντα για το όχημα και τις υπηρεσίες, με την Alexa να προσφέρει την γνώριμη εμπειρία που πολλοί πελάτες ήδη χρησιμοποιούν σήμερα — όπως η δυνατότητα να ελέγχουν τη μουσική, να διαχειρίζονται από απόσταση το smart home τους, να προσθέτουν προϊόντα σε μία λίστα αγορών ή να παρακολουθούν τα δελτία καιρού καθημερινά. Οι πελάτες εξακολουθούν να έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν να χρησιμοποιούν τα συστήματα φωνητικής υποστήριξης της BMW και της Alexa ανεξάρτητα, ή και τα δύο σε συνεργασία.

Τα πρώτα οχήματα με τη νέα γενιά του συστήματος φωνητικής υποστήριξης της BMW θα λανσαριστούν μέσα στα επόμενα δύο χρόνια.

 

Η προστασία δεδομένων αποτελεί κορυφαία προτεραιότητα για το BMW Group


Το BMW Group διασφαλίζει ότι τα δεδομένα των πελατών προστατεύονται και υποβάλλονται σε επεξεργασία σύμφωνα με τις απαιτήσεις απορρήτου δεδομένων μέσω καθιερωμένων διαδικασιών – σε όλες τις αγορές στις οποίες δραστηριοποιείται η εταιρεία. Το BMW Group και η Amazon μοιράζονται την ισχυρή δέσμευση να διατηρήσουν την εμπιστοσύνη των πελατών και να προστατεύσουν την ιδιωτικότητά τους, συμπεριλαμβανομένης της δυνατότητας ελέγχου των δεδομένων τους.