Εκπροσωπώντας την Audì σε μια δύσκολη και απαιτητική κατηγορία, το Q2 βάζει ψηλά τον πήχη. Έχοντας συμβιώσει μια εβδομάδα μαζί του με τον μικρότερο κινητήρα του 1.0 λίτρου και των 110 ίππων σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις!
Γνωριμία
Le site Audì Q2 βρίσκεται στην βάση της γκάμας των SUV της γερμανικής εταιρείας. Παρουσιάστηκε το 2016 και βασίζεται στο πλαίσιο MQB Α1 του ομίλου VW. Εκπροσωπεί την εταιρεία στην κατηγορία των Premium B-SUV!
Design externe
Οι έντονες ακμές στο σύνολο του αμαξώματος σχηματίζουν μια ενδιαφέρουσα συμπαγή σιλουέτα, η οποία δεν περνάει απαρατήρητη!
Στο μπροστινό μέρος ξεχωρίζει ο προφυλακτήρας που ενσωματώνει τη μεγάλη χαρακτηριστική τραπεζοειδή μάσκα με πλαίσιο αλουμινίου και προδίδει την «ευγενή» καταγωγή του μοντέλου! Η Off – Road πόδια στο κάτω μέρος τονίζει την περιπετειώδη φύση του αυτοκινήτου. Παράλληλα, χαμηλά στις άκρες του ξεχωρίζουν οι πολυγωνικοί αεραγωγοί με το γκρι πλαίσιο. Οι μικροί σφηνοειδείς LED προβολείς, σφραγίζουν το πρόσωπο του μικρού SUV της Audì.
Οι συμπαγείς διαστάσεις αποτυπώνονται στο προφίλ. Οι μυώδεις επιφάνειες, οι έντονες ακμές και τα νεύρα, ιδίως στις πίσω πόρτες, του προσδίδουν έντονο δυναμισμό και τονίζουν τη χαρακτηριστική φιγούρα. Παράλληλα, η οροφή κατεβαίνει με έντονη κλίση, θυμίζοντας ένα Coupé – SUV με σπορτίβ αισθητική!
Το πίσω μέρος είναι απλό, λιτό και άμεσα αναγνωρίσιμο, χάρη στα μικρά τετράγωνα φωτιστικά σώματα με γραφικά LED και τον προφυλακτήρα με τις Off-Road λεπτομέρειες.
Γενικά οι σχεδιαστές της Audì έχουν επιλέξει έντονες ακμές σε ολόκληρο το αμάξωμα, συνδυαστικά με γραμμές που δεν κουράζουν οπτικά, πετυχαίνοντας ένα μεταμοντέρνο αποτέλεσμα με κλασικές αναφορές!
Interne
Οι σχεδιαστές της εταιρείας έχουν επιμεληθεί με ιδιαίτερη φροντίδα την καμπίνα, εστιάζοντας στον Premium προσανατολισμό και σε λεπτομέρειες που το διαχωρίζουν από αντίστοιχα μοντέλα του VW Group!
Το φινίρισμα είναι από υψηλής ποιότητας μαλακά υλικά, δίνοντας προσοχή στην λεπτομέρεια, ενώ σε αντίστοιχα επίπεδα βρίσκεται και η συναρμογή τους.
Εργονομικά, έχει ως επίκεντρο τον οδηγό, με τους διακόπτες και τις θήκες να έχουν τοποθετηθεί στα σωστά σημεία, ώστε να μην χρειάζεται να αποσπάσει την προσοχή του από τον δρόμο!
Ενδιαφέρον έχει η οθόνη των 8,3 ιντσών του συμβατού με Android Auto και Apple CarPlay, συστήματος πολυμέσων της Audi, η οποία αναδύεται κεντρικά στο ταμπλό. Δεν είναι αφής, αλλά η λειτουργία της γίνεται μέσω ενός περιστροφικού διακόπτη, που βρίσκεται ανάμεσα από τα δύο μπροστινά καθίσματα!
Πίσω από το όμορφο τιμόνι βρίσκεται ο ψηφιακός πίνακας οργάνων Virtual Cockpit με οθόνη 12,3 ιντσών παρέχοντας ευανάγνωστες πληροφορίες!
Οι χώροι είναι ικανοποιητικοί για την κατηγορία και μπορεί να φιλοξενήσει με άνεση για τέσσερις ενηλίκους επιβάτες.
Το πορτμπαγκάζ διαθέτει όγκο 405 λίτρων, ενώ με τα πίσω καθίσματα πλήρως αναδιπλωμένα αγγίζει τα 1.050 λίτρα!
Κινητήριο σύνολο
Το Audì Q2 της δοκιμής φοράει τον βασικό τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα του 1.0 λίτρου του ομίλου Volkswagen της οικογένειας TFSI που αποδίδει 110 ίπποι/5.500 σ.α.λ. και 200 Nm/2.000–3.000 σ.α.λ που συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων!
Στον δρόμο
Οι «4 κρίκοι», προϊδεάζουν για οδηγική συμπεριφορά ανάλογη του ονόματος της γερμανικής εταιρείας! Ας το δούμε στην πράξη, σε κάθε δυνατή συνθήκη, προκειμένου να βγάλουμε τα συμπεράσματα μας!
En ville οι συμπαγείς διαστάσεις του, το καθιστούν ιδιαίτερα ευέλικτο και σε συνδυασμό με τη λειτουργία και την υψηλή ροπή του TFSI του 1.0 λίτρου, γίνεται ευχάριστο στην κίνηση στον αστικό ιστό. Παρέχει εξαιρετική περιμετρική ορατότητα και οι ελιγμοί γίνονται «παιχνίδι» μέσα στα στενά της πόλης!
Dans le réseau de montagne et le réseau rural θα εκπλήξει τον οδηγό, αφού η συμπεριφορά του θυμίζει περισσότερο Hatchback παρά SUV. Η ανάρτηση απορροφά τις ανωμαλίες, αυξάνοντας τα επίπεδα άνεσης στο εσωτερικό, ενώ το στιβαρό πλαίσιο αναδεικνύεται χάρη στο εξαιρετικό κράτημα. Σε δρόμους με στροφές, είναι διασκεδαστικό ως αυτοκίνητο βόλτας. Συνολικά η Audì έχει εστιάσει περισσότερο στον εκδρομικό χαρακτήρα, προσαρμόζοντας ανάλογα τις ρυθμίσεις του αυτοκινήτου!
Sur l'autoroute έχει την τιμητική της η ποιότητα κατασκευής της Audì. Η κύλιση είναι υποδειγματική, ενώ η ηχομόνωση είναι αντίστοιχη με αυτοκινήτα μεγαλύτερης κατηγορίας! Παραμένει σταθερό και ασφαλές ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες!
Général το Audì Q2 30 TFSI είναι ένα αξιόλογο οδηγικά αυτοκίνητο, ενσωματώνοντας τις αξίες της μάρκας σε ένα αστικό Crossover. Στον δρόμο πατάει πολύ καλά, με εξαιρετικό κράτημα ακόμα και στο όριο, με τον οδηγό να νιώθει πως κολλάει στο έδαφος! Η μέση κατανάλωση της δοκιμής αγγίζει τα 7,0 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα! Ωστόσο στο επαρχιακό δίκτυο και τον αυτοκινητόδρομο κινήθηκε ανέλπιστα οικονομικά με τον δείκτη κατανάλωσης να δείχνει μόλις 5,7 λίτρα / 100 χιλιόμετρα! Αντιθέτως στον αστικό ιστό κυμάνθηκε λίγο πάνω από τα 8,0 λίτρα.
Σε ποιους απευθύνεται
Το Audì Q2 30 TFSI είναι ένα αυτοκίνητο για όσους επιζητούν την Premium αισθητική σε ένα μικρό Crossover, καθώς κινούνται κυρίως στον αστικό ιστό, αλλά παράλληλα στον ελεύθερο χρόνο τους, δεν χάνουν ευκαιρίες για εκδρομές και ταξίδια. Όλα αυτά με απόλυτη ασφάλεια και οικονομία!
Τιμή
Η Audì κρατάει την τιμή χαμηλά με τη βασική έκδοση να ξεκινάει από τα 26.500€ με αρκετές ωστόσο παραχωρήσεις στον εξοπλισμό.
Caractéristiques techniques
AMAXOMA |
|
Presse |
SUV |
Sièges |
5 |
Portes |
5 |
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ – ΕΚΠΟΜΠΕΣ – ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ |
|
Consommation moyenne combinée (WLTP) |
5.7-6.5 l/100 km |
Émissions de CO2 (WLTP) |
129-147 g/km |
Type de carburant |
Essence |
Επιτάχυνση 0 – 100 χλμ/ώρα |
11.2 δευτ |
Vitesse maximale |
197 km/h |
Spécifications des gaz d'échappement |
Euro 6d-ISC-FCM |
Rapport poids/puissance |
11.4 κιλά/Hp, 88 Hp/τόνος |
Rapport poids/couple |
6.3 κιλά/Nm, 160 Nm/τόνος |
MOTEUR |
|
Puissance |
110 Hp @ 5500 σ.α.λ. |
Puissance par litre de cylindrée |
110.1 Hp/l |
Couple nominal du moteur |
200 Nm @ 2000-3000 σ.α.λ. |
Disposition du moteur |
Vers l'avant, transversalement |
Modèle/code du moteur |
DLAA |
Carcasse du moteur |
999 cm3 |
Nombre de cylindres |
3 |
Configuration du moteur |
En série |
Diamètre du cylindre |
74.5 mm |
Voie d'administration du vaccin |
76.4 mm |
Degré de compression |
11.5 |
Nombre de soupapes par cylindre |
4 |
Système d'injection de carburant |
Pulvérisation directe |
Aspiration du moteur |
Turbocompresseur, Intercooler |
Capacité d'huile moteur |
4 l |
TAILLE ET POIDS |
|
Poids |
1250 κιλά |
Charge utile maximale |
565 κιλά |
Volume minimal d'espace pour les bagages |
405 l |
Volume maximal de l'espace à bagages |
1050 l |
Capacité du réservoir de carburant |
50 l |
Charge maximale |
60 κιλά |
Επιτρεπόμενη δυνατότητα ρυμούλκησης με φρένα (85) |
1500 κιλά |
Charge maximale sur le support |
75 kg |
DIMENSIONS |
|
Longueur |
4208 mm |
Largeur |
1794 mm |
Hauteur |
1537 mm |
Empattement |
2601 mm |
Trace d'acheminement |
1546 mm |
Trace dorsale |
1542 mm |
Coefficient de traînée (Cd) |
0.31 |
Diamètre de rotation minimal (diamètre de rotation) |
11.1 m |
ARCHITECTURE |
|
Mouvement |
Κίνηση στους μπροστινούς τροχούς |
Αριθμός γραναζιών και τύπος κιβωτίου ταχυτήτων |
6 ταχύτητες, μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων |
Suspension avant |
Ανεξάρτητη τύπου McPherson |
Suspension arrière |
Ημι-ανεξάρτητη ανάρτηση με ελατήρια |
Freins avant |
Plateaux ventilés |
Freins arrière |
Δίσκοι |
Systèmes auxiliaires |
ABS (système de freinage antiblocage) |
Type d'adresse |
Gestion chukrania (avec dents) |
Système de direction |
Volant électrique |
Roues |
205/60 R16 |
galerie de photos