Vivre le mouvement dans la rue

Drive Audì Q2 30 TFSI 110 ch : un rapport qualité-prix... Premium 

Η Audì βάζει στόχο να ηγηθεί στην δημοφιλή κατηγορία των Premium B-SUV με το Q2

Quelle note lui donnez-vous ?6 Notes
7.1
7.4

Εκπροσωπώντας την Audì σε μια δύσκολη και απαιτητική κατηγορία, το Q2 βάζει ψηλά τον πήχη. Έχοντας συμβιώσει μια εβδομάδα μαζί του με τον μικρότερο κινητήρα του 1.0 λίτρου και των 110 ίππων σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις! 

Γνωριμία 

Le site Audì Q2 βρίσκεται στην βάση της γκάμας των SUV της γερμανικής εταιρείας. Παρουσιάστηκε το 2016 και βασίζεται στο πλαίσιο MQB Α1 του ομίλου VW. Εκπροσωπεί την εταιρεία στην κατηγορία των Premium B-SUV!

Design externe 

Οι έντονες ακμές στο σύνολο του αμαξώματος σχηματίζουν μια ενδιαφέρουσα συμπαγή σιλουέτα, η οποία δεν περνάει απαρατήρητη! 

Στο μπροστινό μέρος ξεχωρίζει ο προφυλακτήρας που ενσωματώνει τη μεγάλη χαρακτηριστική τραπεζοειδή μάσκα με πλαίσιο αλουμινίου και προδίδει την «ευγενή» καταγωγή του μοντέλου! Η Off – Road πόδια στο κάτω μέρος τονίζει την περιπετειώδη φύση του αυτοκινήτου. Παράλληλα, χαμηλά στις άκρες του ξεχωρίζουν οι πολυγωνικοί αεραγωγοί με το γκρι πλαίσιο. Οι μικροί σφηνοειδείς LED προβολείς, σφραγίζουν το πρόσωπο του μικρού SUV της Audì.

Οι συμπαγείς διαστάσεις αποτυπώνονται στο προφίλ. Οι μυώδεις επιφάνειες, οι έντονες ακμές και τα νεύρα, ιδίως στις πίσω πόρτες, του προσδίδουν έντονο δυναμισμό και τονίζουν τη χαρακτηριστική φιγούρα. Παράλληλα, η οροφή κατεβαίνει με έντονη κλίση, θυμίζοντας ένα Coupé – SUV με σπορτίβ αισθητική! 

Το πίσω μέρος είναι απλό, λιτό και άμεσα αναγνωρίσιμο, χάρη στα μικρά τετράγωνα φωτιστικά σώματα με γραφικά LED και τον προφυλακτήρα με τις Off-Road λεπτομέρειες. 

Γενικά οι σχεδιαστές της Audì έχουν επιλέξει έντονες ακμές σε ολόκληρο το αμάξωμα, συνδυαστικά με γραμμές που δεν κουράζουν οπτικά, πετυχαίνοντας ένα μεταμοντέρνο αποτέλεσμα με κλασικές αναφορές! 

Interne 

Οι σχεδιαστές της εταιρείας έχουν επιμεληθεί με ιδιαίτερη φροντίδα την καμπίνα, εστιάζοντας στον Premium προσανατολισμό και σε λεπτομέρειες που το διαχωρίζουν από αντίστοιχα μοντέλα του VW Group! 

Το φινίρισμα είναι από υψηλής ποιότητας μαλακά υλικά, δίνοντας προσοχή στην λεπτομέρεια, ενώ σε αντίστοιχα επίπεδα βρίσκεται και η συναρμογή τους.

Εργονομικά, έχει ως επίκεντρο τον οδηγό, με τους διακόπτες και τις θήκες να έχουν τοποθετηθεί στα σωστά σημεία, ώστε να μην χρειάζεται να αποσπάσει την προσοχή του από τον δρόμο! 

Ενδιαφέρον έχει η οθόνη των 8,3 ιντσών του συμβατού με Android Auto και Apple CarPlay, συστήματος πολυμέσων της Audi, η οποία αναδύεται κεντρικά στο ταμπλό. Δεν είναι αφής, αλλά η λειτουργία της γίνεται μέσω ενός περιστροφικού διακόπτη, που βρίσκεται ανάμεσα από τα δύο μπροστινά καθίσματα! 

Πίσω από το όμορφο τιμόνι βρίσκεται ο ψηφιακός πίνακας οργάνων Virtual Cockpit με οθόνη 12,3 ιντσών παρέχοντας ευανάγνωστες πληροφορίες!

Οι χώροι είναι ικανοποιητικοί για την κατηγορία και μπορεί να φιλοξενήσει με άνεση για τέσσερις ενηλίκους επιβάτες. 

Το πορτμπαγκάζ διαθέτει όγκο 405 λίτρων, ενώ με τα πίσω καθίσματα πλήρως αναδιπλωμένα αγγίζει τα 1.050 λίτρα!

Κινητήριο σύνολο 

Το Audì Q2 της δοκιμής φοράει τον βασικό τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα του 1.0 λίτρου του ομίλου Volkswagen της οικογένειας TFSI που αποδίδει 110 ίπποι/5.500 σ.α.λ. και 200 Nm/2.000–3.000 σ.α.λ που συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων! 

Στον δρόμο 

Οι «4 κρίκοι», προϊδεάζουν για οδηγική συμπεριφορά ανάλογη του ονόματος της γερμανικής εταιρείας! Ας το δούμε στην πράξη, σε κάθε δυνατή συνθήκη, προκειμένου να βγάλουμε τα συμπεράσματα μας! 

En ville οι συμπαγείς διαστάσεις του, το καθιστούν ιδιαίτερα ευέλικτο και σε συνδυασμό με τη λειτουργία και την υψηλή ροπή του TFSI του 1.0 λίτρου, γίνεται ευχάριστο στην κίνηση στον αστικό ιστό. Παρέχει εξαιρετική περιμετρική ορατότητα και οι ελιγμοί γίνονται «παιχνίδι» μέσα στα στενά της πόλης! 

Dans le réseau de montagne et le réseau rural θα εκπλήξει τον οδηγό, αφού η συμπεριφορά του θυμίζει περισσότερο Hatchback παρά SUV. Η ανάρτηση απορροφά τις ανωμαλίες, αυξάνοντας τα επίπεδα άνεσης στο εσωτερικό, ενώ το στιβαρό πλαίσιο αναδεικνύεται χάρη στο εξαιρετικό κράτημα. Σε δρόμους με στροφές, είναι διασκεδαστικό ως αυτοκίνητο βόλτας. Συνολικά η Audì έχει εστιάσει περισσότερο στον εκδρομικό χαρακτήρα, προσαρμόζοντας ανάλογα τις ρυθμίσεις του αυτοκινήτου!

Sur l'autoroute έχει την τιμητική της η ποιότητα κατασκευής της Audì. Η κύλιση είναι υποδειγματική, ενώ η ηχομόνωση είναι αντίστοιχη με αυτοκινήτα μεγαλύτερης κατηγορίας! Παραμένει σταθερό και ασφαλές ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες!  

Général το Audì Q2 30 TFSI είναι ένα αξιόλογο οδηγικά αυτοκίνητο, ενσωματώνοντας τις αξίες της μάρκας σε ένα αστικό Crossover. Στον δρόμο πατάει πολύ καλά, με εξαιρετικό κράτημα ακόμα και στο όριο, με τον οδηγό να νιώθει πως κολλάει στο έδαφος! Η μέση κατανάλωση της δοκιμής αγγίζει τα 7,0 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα! Ωστόσο στο επαρχιακό δίκτυο και τον αυτοκινητόδρομο κινήθηκε ανέλπιστα οικονομικά με τον δείκτη κατανάλωσης να δείχνει μόλις 5,7 λίτρα / 100 χιλιόμετρα! Αντιθέτως στον αστικό ιστό κυμάνθηκε λίγο πάνω από τα 8,0 λίτρα.

Σε ποιους απευθύνεται 

Το Audì Q2 30 TFSI είναι ένα αυτοκίνητο για όσους επιζητούν την Premium αισθητική σε ένα μικρό Crossover, καθώς κινούνται κυρίως στον αστικό ιστό, αλλά παράλληλα στον ελεύθερο χρόνο τους, δεν χάνουν ευκαιρίες για εκδρομές και ταξίδια. Όλα αυτά με απόλυτη ασφάλεια και οικονομία!

Τιμή 

Η Audì κρατάει την τιμή χαμηλά με τη βασική έκδοση να ξεκινάει από τα 26.500€ με αρκετές ωστόσο παραχωρήσεις στον εξοπλισμό. 

Caractéristiques techniques 

AMAXOMA 
 
Presse
SUV
Sièges
5
Portes
5
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ – ΕΚΠΟΜΠΕΣ – ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
 
Consommation moyenne combinée (WLTP)
5.7-6.5 l/100 km
Émissions de CO2 (WLTP)
129-147 g/km
Type de carburant
Essence
Επιτάχυνση 0 – 100 χλμ/ώρα
11.2 δευτ
Vitesse maximale
197 km/h
Spécifications des gaz d'échappement
Euro 6d-ISC-FCM
Rapport poids/puissance
11.4 κιλά/Hp, 88 Hp/τόνος
Rapport poids/couple
6.3 κιλά/Nm, 160 Nm/τόνος
MOTEUR
 
Puissance
110 Hp @ 5500 σ.α.λ.
Puissance par litre de cylindrée
110.1 Hp/l
Couple nominal du moteur
200 Nm @ 2000-3000 σ.α.λ.
Disposition du moteur
Vers l'avant, transversalement
Modèle/code du moteur
DLAA
Carcasse du moteur
999 cm3
Nombre de cylindres
3
Configuration du moteur
En série
Diamètre du cylindre
74.5 mm
Voie d'administration du vaccin
76.4 mm
Degré de compression
11.5
Nombre de soupapes par cylindre
4
Système d'injection de carburant
Pulvérisation directe
Aspiration du moteur
Turbocompresseur, Intercooler
Capacité d'huile moteur
4 l
TAILLE ET POIDS 
 
Poids
1250 κιλά
Charge utile maximale
565 κιλά
Volume minimal d'espace pour les bagages
405 l
Volume maximal de l'espace à bagages
1050 l
Capacité du réservoir de carburant
50 l
Charge maximale
60 κιλά
Επιτρεπόμενη δυνατότητα ρυμούλκησης με φρένα (85)
1500 κιλά
Charge maximale sur le support
75 kg
DIMENSIONS
 
Longueur
4208 mm
Largeur
1794 mm
Hauteur
1537 mm
Empattement
2601 mm
Trace d'acheminement
1546 mm
Trace dorsale
1542 mm
Coefficient de traînée (Cd)
0.31
Diamètre de rotation minimal (diamètre de rotation)
11.1 m
ARCHITECTURE 
 
Mouvement
Κίνηση στους μπροστινούς τροχούς
Αριθμός γραναζιών και τύπος κιβωτίου ταχυτήτων
6 ταχύτητες, μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων
Suspension avant
Ανεξάρτητη τύπου McPherson
Suspension arrière
Ημι-ανεξάρτητη ανάρτηση με ελατήρια
Freins avant
Plateaux ventilés
Freins arrière
Δίσκοι
Systèmes auxiliaires
ABS (système de freinage antiblocage)
Type d'adresse
Gestion chukrania (avec dents)
Système de direction 
Volant électrique
Roues 
205/60 R16

galerie de photos

 

Conclusion
Το Audì Q2 30 TFSI έχει κληρονομήσει τις παραδοσιακές αξίες τις γερμανικής εταιρείας και τις προβάλει σε συμπαγείς διαστάσεις! Η κορυφαία ποιότητα κατασκευής και κύλισης, σε συνδυασμό με την εξαιρετική οδηγική συμπεριφορά, προσφέρονται σε τιμή mainstream με την Audì να εκφράζει μία νέα φιλοσοφία… Value for… Premium!
Intérieur et aspects pratiques
6.8
Dépenses courantes
6.6
Οδική συμπεριφορά & επιδόσεις
7.8
Sécurité
7.8
Facteur de plaisir
7.6
un bon rapport qualité-prix
8
Quelle note lui donnez-vous ?6 Notes
7.1
SYN
Lifestyle χαρακτηρας
Ποιότητα κατασκευής
Κύλιση
Design externe
Σχέση τιμής / αξίας
PLEEN
Υψηλή κατανάλωση εντός αστικού ιστού
7.4