BMW Motorcycle και η καθαρόαιμη, γυμνή roadster με κινητήρα boxer – ένα success story από τότε που κυκλοφόρησαν οι πρώτες μοτοσικλέτες BMW .
Είτε σε επαρχιακούς δρόμους με στροφές, σε αλπικά, ορεινά περάσματα και ταξίδια με συνεπιβάτη ή σε μία σύντομη, χαλαρωτική βόλτα μετά τη δουλειά, η R 1250 R διαπρέπει χάρη στη σπορ ευελιξία, την άνεση και τη γνωστή δυναμική απόδοση του κινητήρα boxer. Τώρα η BMW Motorrad δίνει στην R 1250 R μερικά νέα στάνταρ χαρακτηριστικά και προαιρετικά πρόσθετα για να ενισχύσει ακόμα περισσότερο την roadster απόλαυση. Όπως και πριν, ο θρυλικός 2-κύλινδρος boxer κινητήρας προσφέρει ισχυρή ώθηση. Εξακολουθεί να έχει χωρητικότητα 1.254 cm3 και, ακόμα και σύμφωνα με τις τρέχουσες προδιαγραφές EU5, αποδίδει 100 kW (136 hp). Χάρη στην τεχνολογία BMW ShiftCam για το μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων και τη βύθιση βαλβίδων στην πλευρά της εισαγωγής, αποδίδει μεγάλη ισχύ σε όλο το φάσμα στροφών, σε συνδυασμό με ιδιαίτερα ομαλή και αθόρυβη λειτουργία και εξαιρετικές τιμές κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών ρύπων.
Dynamic Traction Control (DTC) and new “ECO” driving mode at standard εξοπλισμό . Riding Modes Per με προεπιλογή προφίλ οδήγησης και σύστημα drag torque control ( MSR ) ως προαιρετικός εξοπλισμός.
Το στάνταρ Automatic Stability Control DTC εξασφαλίζει υψηλό επίπεδο οδηγικής ασφάλειας παρέχοντας εξαιρετική πρόσφυση. Με το νέο στάνταρ “ECO” riding mode επιτυγχάνεται ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση. Το ECO riding mode επιτρέπει στον αναβάτη να χρησιμοποιεί την καινοτόμο τεχνολογία κινητήρα BMW Motorrad ShiftCam πρωτίστως με τρόπο ώστε να επιτυγχάνει μέγιστη αυτονομία. Στη λειτουργία ECO, ο αναβάτης ενθαρρύνεται να οδηγεί όσο το δυνατόν πιο οικονομικά, με την καμπύλη ροπής να είναι ήπια και με τη ροπή του κινητήρα να είναι ελαφρώς περιορισμένη. Σε αυτό το mode, η έγχρωμη οθόνη TFT εμφανίζει μία ένδειξη απόδοσης καυσίμου στην άνω τμήμα της. Εάν θέλετε μέγιστη απόδοση – για παράδειγμα για προσπέραση με βαρύ φορτίο ή για οδήγηση σε ανηφορική διαδρομή – από το μπουτόν ride mode μπορεί να επιλεγεί γρήγορα και εύκολα ένα διαφορετικό πρόγραμμα οδήγησης. Η νέα R 1250 R διατίθεται από το εργοστάσιο με το προαιρετικό πρόγραμμα οδήγησης Pro, που παρέχει, μεταξύ άλλων, πρόσθετα riding modes που διαμορφώνονται σύμφωνα με τις απαιτήσεις του αναβάτη. Χρησιμοποιώντας τη λειτουργία προεπιλογής riding mode, ο αναβάτης μπορεί να ρυθμίσει ο ίδιος τα riding modes στο σχετικό μπουτόν. Το engine drag torque control (MSR) είναι ένα νέο στοιχείο του Pro. Μπορεί να χρησιμοποιείται για να αποφεύγονται με ασφάλεια ασταθείς συνθήκες οδήγησης που μπορεί να προκύψουν στο ρολάρισμα ή στο κατέβασμα σχέσης στο κιβώτιο λόγω υπερβολικής ολίσθησης του πίσω τροχού.
BMW Integral ABS Pro (part integral) and Dynamic Brake Control (DBC), standard .
Ως μία δημοφιλής sports tourer, η R 1250 R στην τελευταία της εκδοχή διαθέτει το BMW Integral ABS Pro, στάνταρ. Πρόκειται για ένα σύστημα πέδησης που προσφέρει ακόμα περισσότερη ασφάλεια στο φρενάρισμα – ακόμα και κατά την κλίση της μοτοσικλέτας στις στροφές – και λειτουργεί με προνοητικό τρόπο, κατά μία έννοια. Καθώς η φιλοσοφία των προφίλ οδήγησης συνεχίζει να επεκτείνεται, θα προστεθούν περισσότερες νέες λειτουργίες. Για παράδειγμα, η λειτουργία ελέγχου του ABS θα προσαρμοστεί περαιτέρω στο αντίστοιχο riding mode. Ως μέρος της επιλογής “Riding Modes Pro”, το Dynamic Brake Control (DBC) υποστηρίζει επιπλέον τον αναβάτη κατά τα διάρκεια των ελιγμών πέδησης έκτακτης ανάγκης. Το DBC αυξάνει την ασφάλεια στο φρενάρισμα ακόμα και σε δύσκολες καταστάσεις, αποφεύγοντας την ακούσια ενεργοποίηση του γκαζιού. Μέσω παρέμβασης στον έλεγχο του κινητήρα, η ροπή μειώνεται κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος ώστε να αξιοποιηθεί πλήρως η ισχύς πέδησης στον πίσω τροχό. Αυτό διατηρεί τη μοτοσικλέτα σταθερή και μειώνει την απόσταση φρεναρίσματος.
Νέος full LED προβολέας με προσαρμοζόμενο φωτισμό στροφής, ως προαιρετικός εργοστασιακός εξοπλισμός. Νέας σχεδίασης LED φλας και εμβληματικό φως ημέρας, στάνταρ.
Ο στάνταρ full LED προβολέας ήδη φωτίζει το δρόμο με ένα ασυναγώνιστο λαμπερό, καθαρό φως. Βελτιωμένη ασφάλεια κατά τη νυχτερινή οδήγηση εξασφαλίζει ο προσαρμοζόμενος φωτισμός στροφής (ανάλογα με την κλίση της μοτοσικλέτας), που αποτελεί στοιχείο του προαιρετικού εργοστασιακού εξοπλισμού. Ο αναβάτης επωφελείται από έναν ακόμα καλύτερο φωτισμό του δρόμου στις στροφές, εξασφαλίζοντας ασφαλέστερη οδήγηση τη νύχτα. Ο προσαρμοζόμενος φωτισμός στροφής λειτουργεί με την ενεργοποίηση πρόσθετων στοιχείων LED στον κύριο προβολέα που εφοδιάζονται με δικά τους κάτοπτρα, ανάλογα με τη γωνία κλίσης. Το σύστημα ενεργοποιείται με κλίση πάνω από 7° και ταχύτητα μεγαλύτερη από 10 km/h, ενώ η υποστήριξή του είναι διακριτή με ιδανικό τρόπο με κλίσεις έως 25°. Τα νέα στάνταρ χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν επανασχεδιασμένα φλας LED (και για τις ΗΠΑ) και το εμβληματικό φως ημέρας (δεν επιτρέπεται σε όλες τις χώρες – χωρίς τη λειτουργία φώτων ημέρας, το εικονίδιο φώτων είναι σχεδιασμένο ως φως στάθμευσης).
Έγχρωμη οθόνη TFT με Βασική Οθόνη “ Sport “, στάνταρ.
Όπως και πριν, η νέα R 1250 R διαθέτει έγχρωμη οθόνη TFT που περιλαμβάνει ενσωματωμένη πλοήγηση με βέλη και εκτεταμένη συνδεσιμότητα. Η ευανάγνωστη οθόνη με το σαφές μενού πλοήγησης και την ενσωματωμένη φιλοσοφία λειτουργίας θεωρείται κορυφαία στο χώρο των μοτοσυκλετών παραγωγής. Ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε εξατομικευμένες διατάξεις της οθόνης για διάφορους σκοπούς. Αυτό περιλαμβάνει επίσης το “Sport” Core Screen, που προσφέρει πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο για την τρέχουσα και μέγιστη γωνία κλίσης καθώς και παρεμβάσεις στον έλεγχο – όπως ABS Pro ή DTC.
Θύρα USB and Intelligent Emergency Call στάνταρ. Η θέρμανση της σέλας για τον αναβάτη και τον συνεπιβάτη κάνουν το ταξίδι ακόμα πιο ευχάριστο και διατίθεται ως πρόσθετος προαιρετικός εργοστασιακός εξοπλισμός.
Η νέα BMW R 1250 R ήδη προσφέρει δύο διαφορετικές ηλεκτρικές παροχές στάνταρ: την προηγούμενη πρίζα 12-volt και μία πρόσθετη θύρα USB-A με παροχή 5-volt. Ο πιο διαδεδομένος αυτός τύπος USB διαθέτει νέα ηλεκτρονικά συστήματα φόρτισης και σας επιτρέπει να φορτίζετε ένα smartphone ενώ οδηγείτε, συνδέοντας ένα προσαρμογέα καλωδίου. Διατίθεται ρεύμα φόρτισης έως 2.400 mA, που επιτρέπει ταχεία φόρτιση ανάλογα με τον τύπο του smartphone που χρησιμοποιείται. Το Intelligent Emergency Call είναι επίσης στάνταρ χαρακτηριστικό (eCall, δεν διατίθεται σε όλες τις χώρες) για παροχή ταχείας υποστήριξης σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης. Ένα σύστημα θέρμανσης σέλας για τον αναβάτη και τον συνεπιβάτη που διατίθεται προαιρετικά ως εξοπλισμός από το εργοστάσιο αυξάνει σημαντικά την άνεση όταν οι θερμοκρασίες είναι χαμηλές. Το σύστημα θέρμανσης διατίθεται σε συνδυασμό με δύο ατομικές σέλες και προσφέρεται αποκλειστικά μαζί με θερμαινόμενα γκριπ. Μία νέα φιλοσοφία λειτουργίας έχει αναπτυχθεί για τη σέλα του αναβάτη, που διαθέτει πέντε επίπεδα θέρμανσης. Οι ρυθμίσεις των θερμαινόμενων γκριπ – σε συνδυασμό με τη θέρμανση σέλας που διαθέτει πέντε αντί για δύο επίπεδα θέρμανσης – ελέγχονται μέσω ενός μενού. Η θερμαινόμενη σέλα του συνεπιβάτη διαθέτει δύο επίπεδα θέρμανσης και λειτουργεί μέσω ενός διθέσιου διακόπτη που βρίσκεται στο κάτω αριστερό μέρος του πίσω πλαισίου.
Δυναμικές χρωματικές πινελιές roadster : Η νέα R 1250 R διαθέτει έναν ελκυστικό βασικό χρωματισμό και τις δύο εκδόσεις Triple Black and Sport . Νέος ειδικός εξοπλισμός για τον συνεπιβάτη.
Στη βασική έκδοση, η νέα BMW R 1250 R τονίζει το προηγμένο της roadster στυλ σε Icegrey μη μεταλλικό χρώματισμό, σε συνδυασμό με μαύρο πλαίσιο. Με τις εκδόσεις Triple Black και Style Sport, που διατίθενται προαιρετικά από το εργοστάσιο, ο πελάτης μπορεί να επιλέγει από δύο ιδιαίτερα εκφραστικές χρωματικές φιλοσοφίες.
Version Sport :
– Χρώμα Racing blue μεταλλικό, λευκό πλαίσιο, χρυσαφί εμπρός/πίσω δαγκάνες φρένων, μαύρο σπορ τιμόνι, μπλε εμπρός σπόιλερ, μονόσελο (εναλλακτικά πακέτο συνεπιβάτη).
Version Triple Black :
Χρώμα Blackstorm μεταλλικό, agate grey πλαίσιο, χρυσαφί εμπρός/πίσω δαγκάνες, γρίλια ψυγείου από ανοξείδωτο ατσάλι, σπόιλερ κινητήρα από ανοξείδωτο ατσάλι, επένδυση ρεζερβουάρ, μονόσελο (εναλλακτικά πακέτο συνεπιβάτη). To νέο προαιρετικό μονόσελο υπογραμμίζει το σπορ στυλ της νέας R 1250 R και την κάνει να δείχνει ιδιαίτερα ελαφριά και δυναμική. Η σέλα συνεπιβάτη αντικαθίσταται με ένα βαμμένο πλαστικό κάλυμμα, ενώ τα μαρσπιέ και χειρολαβές του συνεπιβάτη καταργούνται. Εάν θέλετε να διατηρήσετε την καταλληλότητα της R 1250 R για χρήση με συνεπιβάτη, το πακέτο συνεπιβάτη διατίθεται ως εναλλακτικό πακέτο με τις εκδόσεις του μοντέλου. Περιέχει όλα τα στοιχεία που καταργούνται από το μονόσελο.
The main features of the new BMW R 1250 R :
• Κινητήρας boxer με τεχνολογία BMW ShiftCam για μεταβαλλόμενο χρονισμό βαλβίδων και βύθιση βαλβίδων στην πλευρά της εισαγωγής.
• Πλούσια αποθέματα ισχύος σε όλο το φάσμα περιστροφής του κινητήρα, βελτιστοποιημένα επίπεδα κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών ρύπων, ομαλή και αθόρυβη λειτουργία.
• Ισχύς και ροπή: 100 kW (136 hp) στις 7.250 σαλ και 143 Nm στις 6.250 σαλ.
• Dynamic Traction Control (DTC), στάνταρ
• BMW Motorrad ABS Pro (part integral) στάνταρ.
• Dynamic Brake Control (DBC), στάνταρ.
• Τρία riding modes, στάνταρ.
• “ECO” riding mode για ιδιαίτερα οικονομική οδήγηση, στάνταρ.
• Riding modes Pro με πρόσθετα προγράμματα και νέα προεπιλογή riding mode καθώς και engine drag torque control (MSR) ως προαιρετικός, εργοστασιακός εξοπλισμός.
• “Sport” Core Screen, στάνταρ.
- Νέα φλας LED και φώτα ημέρας, στάνταρ.
• Ενσωματωμένη ηλεκτρική παροχή και θύρα USB στάνταρ.
- Νέος full LED προβολέας με προσαρμοζόμενο φωτισμό στροφής, ως προαιρετικός εργοστασιακός εξοπλισμός.
• Θερμαινόμενη σέλα για τον αναβάτη και τον συνεπιβάτη για πιο άνετα ταξίδια, ως προαιρετικός εργοστασιακός εξοπλισμός.
- Νέος ειδικός εξοπλισμός μονόσελου.
- Νέος ειδικός εξοπλισμός ζαντών με ακτίνες.
• Intelligent Emergency Call, στάνταρ.
• Ελκυστικό βασικό χρώμα και δύο εκδόσεις μοντέλου Triple Black και Sport, ως προαιρετικός εργοστασιακός εξοπλισμός.
• Εκτεταμένη γκάμα προαιρετικού εξοπλισμού και γνήσια αξεσουάρ BMW Motorrad.