Τα Coupe – SUV είναι η νέα μόδα στην αυτοκινητοβιομηχανία και η Renault εισβάλει στην κατηγορία αυτή με το Arkana! Είχαμε για μια εβδομάδα την Full Hybrid έκδοση του γαλλικού μοντέλου και σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας!
Treffen Sie
Η λέξη «Arkana» προέρχεται από το λατινικό Arcanum, που σημαίνει μυστήριο, θέλοντας η Renault με τον τρόπο αυτό να τονίσει τον ιδιαίτερο χαρακτήρα του αυτοκινήτου! Παρουσιάστηκε το 2019 και βασίζεται στην πλατφόρμα CMF-B του ομίλου Renault.
Αρχικά προοριζόταν αποκλειστικά για την αγορά της Ρωσίας. Αλλά το ευρωπαϊκό κοινό, έδειξε ενδιαφέρον για το μοντέλο, με την Renault να κάνει το φιλόδοξο βήμα και να το λανσάρει και στην Γηραιά Ήπειρο! Από το 2020 κυκλοφορεί επίσης στην Νότια Κορέα ως Samsung XM3 Inspire!
Externes Design
Το μεγαλύτερο αβαντάζ του Renault Arkana είναι το φινετσάτο Design και το επιβλητικό στυλ, στοιχεία που δεν το αφήνουν να περάσει απαρατήρητο.
Αρχίζοντας από το μπροστινό μέρος, βλέπουμε το γνώριμο Family Look, στο οποίο ξεχωρίζει η μεγάλη επιβλητική μάσκα, στο κέντρο της οποίας δεσπόζει το «διαμάντι» της Renault. Πλαισιώνεται από ορθογώνιους προβολείς, στο κάτω μέρος των οποίων υπάρχει επέκταση σε σχήμα δείκτη χειρός. Όλα αυτά δένουν αρμονικά με τον ογκώδη προφυλακτήρα με τις Off-Road λεπτομέρειες!
Την πιο ενδιαφέρουσα οπτική του αυτοκινήτου αποτελεί το προφίλ του! Η όμορφη σιλουέτα του διαγράφεται χάρη στην τοξοειδή οροφή που καταλήγει σε έναν μικρό τρίτο όγκο με μια διακριτική αεροτομή! Η μεγάλη απόσταση από το έδαφος, τονίζει τον SUV χαρακτήρα του. Οι μυώδεις επιφάνειες στα φτερά και τις πόρτες, δίνουν ζωντάνια στο αυτοκίνητο, θυμίζοντας πάνθηρα σε θέση επίθεσης!
Το ενιαίο πίσω φωτιστικό σώμα με γραφικά LED, χωρίζεται στο κέντρο με το ευκρινές σήμα της Renault και συνδυάζεται αρμονικά με έναν ογκώδη προφυλακτήρα, με Off Road λεπτομέρειες και διαχύτη στο κάτω μέρος, προσδίδοντας του μια δυναμική και μοντέρνα εικόνα!
Intern
Οι πληθωρικές διαστάσεις μεταφράζονται σε άπλετους χώρους στην καμπίνα, άνετους για πέντε επιβάτες! Οι Γάλλοι σχεδιαστές έχουν επιμεληθεί το εσωτερικό με καλής ποιότητας μαλακά υλικά και με καλή αίσθηση της αφής σε ορατά σημεία, αφήνοντας μια Premium αίσθηση. Αντίθετα στα κάτω μέρη χρησιμοποίησαν κυρίως σκληρά πλαστικά. Η εναλλαγή υφάσματος, αλουμινίου και απομίμησης ανθρακονήματος, στο ταμπλό και στις επενδύσεις των θυρών, δημιουργούν ένα ευχάριστο οπτικό αποτέλεσμα για τους επιβάτες!
Κεντρικά στο ταμπλό δεσπόζει η τοποθετημένη κάθετα οθόνη των 9,3 ιντσών του συστήματος πολυμέσων, συμβατό με Android Auto και Apple AirPlay. Ψηφιακός είναι και ο πίνακας οργάνων, παρέχοντας σε οθόνη TFT 7 ιντσών όλες τις απαραίτητες πληροφορίες στον οδηγό!
Εργονομικά, διαθέτει πλειάδα θηκών στο εσωτερικό. Οι απαραίτητοι διακόπτες βρίσκονται κοντά στον οδηγό, ώστε να μην αποσπά το βλέμμα του από τον δρόμο.
Τα καθίσματα είναι άνετα, παρέχοντας εξαιρετική στήριξη στους επιβάτες ακόμα και σε πολύωρα ταξίδια, ενώ ιδιαίτερα για τους πίσω οι χώροι είναι γενναιόδωροι!
Ο χώρος αποσκευών, του Arkana E-Tech αγγίζει τα 480 λίτρα, έναντι των 513 λίτρων στις ήπια υβριδικές εκδόσεις, αφού οι μπαταρίες κλέβουν 33 λίτρα. Με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα, διαμορφώνεται ένας επίπεδος χώρος 1.263 λίτρων!
Fahrgestell
Κάτω από το καπό φιλοξενείται το υβριδικό σύστημα E-Tech που αποτελείται από βενζινοκινητήρα 1.600 κυβικών απόδοσης 94 ίππων και 148 Nm ροπής, το οποίο συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 49 ίππων και 205 Nm ροπής. Αυτά συνεργάζονται μέσω γεννήτριας HSG (High-voltage Starter Generator). Διαθέτει μια μπαταρία χωρητικότητας 1,2 kWh. Η μετάδοση της κίνησης γίνεται στους εμπρός τροχούς χάρη στο αυτόματο κιβώτιο multimode 6 σχέσεων!
Unterwegs
Το επιβλητικό παρουσιαστικό του Renault Arkana δημιουργεί θετικές εντυπώσεις, που περιμένουν να επιβεβαιωθούν σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης και καταστάσεις!
In der Stadt το μοναδικό πλεονέκτημα εντοπίζεται στο υβριδικό σύνολο κίνησης E-Tech, που του δίνει δυνατότητες αμιγώς ηλεκτρικής μετακίνησης στον αστικό ιστό μέχρι την ταχύτητα των 75 χλμ/ώρα. Παράλληλα η ανάκτηση ενέργειας γίνεται εύκολα μέσω του φρεναρίσματος, περιορίζοντας την κατανάλωση! Ο όγκος του αυτοκινήτου, ωστόσο δεν το κάνει φιλικό στις αστικές μετακινήσεις.
Im Netz für die Berggebiete und den ländlichen Raum αναδεικνύεται ο εκδρομικός χαρακτήρας του αυτοκινήτου! Διαθέτει εξαιρετικό κράτημα, ειδικά στις απότομες στροφές, γεμίζοντας με αίσθημα ασφαλείας τους επιβάτες! Η ισορροπημένη ανάρτηση εστιάζει στην άνεση, ενώ η ροπή δίνει την απαραίτητη δύναμη για ξεκούραστο ταξίδι στους επαρχιακούς και ορεινούς δρόμους. Η απόσταση των 200 mm από το έδαφος, του δίνει τη δυνατότητα για ήπιες εκτός δρόμου διαδρομές και πατημένους χωματόδρομους!
Auf der Autobahn κινείται επιβλητικά, διαθέτει πολύ καλή ποιότητα κύλισης και προσφέρει ένα ασφαλές, ποιοτικό και ευχάριστο ταξίδι, διαθέτοντας μια πλειάδα από ADAS και συστήματά υποβοήθησης του οδηγού!
Allgemein το Renault Arkana E-Tech εστιάζει σε κάθε οδηγική συνθήκη στην οικονομία. Η μέση κατανάλωση κυμαίνεται από 5.6 λίτρα έως τα 6.2 λίτρα ανά 100 χλμ με φυσιολογική οδήγηση!
Für wen sie bestimmt ist
Το Renault Arkana είναι ένα αυτοκίνητο που θα εκτιμηθεί από νέους σε ηλικία οικογενειάρχες, που επιζητούν την ποιότητα και την ασφάλεια, κάνουν συχνά εκδρομές και ταξίδια! Ένα σύγχρονο αυτοκίνητο, για μοντέρνους ανθρώπους!
Preis
Στους καταλόγους της η Renault προσφέρει το Arkana E-Tech από 30.790€ για την έκδοση Expression και αγγίζει τις 33.290€ στην πλουσιότερη έκδοση Dynamic. Το αυτοκίνητο της δοκιμής κοστίζει 31.690€!
Technische Merkmale
AMAXOMA |
|
Presse |
Coupe – SUV |
Sitze |
5 |
Türen |
5 |
VERBRAUCH - EMISSIONEN - SUBVENTIONEN |
|
Durchschnittlicher kombinierter Kraftstoffverbrauch (WLTP) |
4.9 l/100 km |
CO2-Emissionen (WLTP) |
111 g/km |
Kraftstofftyp |
Benzin |
Beschleunigung 0 - 100 km/h |
10.8 δευτ |
Maximale Geschwindigkeit |
172 km/h |
Abgasspezifikationen |
Euro 6d Full |
Verhältnis Gewicht/Leistung |
10 κιλά/Hp, 99.7 Hp/τόνος |
Verhältnis Gewicht/Drehmoment |
9.7 κιλά/Nm, 103.1 Nm/τόνος |
MOTOREN GESAMT |
|
VERBRENNUNGSMOTOR |
|
Strom |
94 Hp @ 5600 σ.α.λ. |
Leistung pro Liter Hubraum |
58.8 Hp/l |
Ροπή του κινητήρα |
148 Nm @ 3600 σ.α.λ. |
Anordnung der Motoren |
Vorwärts, quer |
Motormodell/Code |
H4M 632 |
Motorgehäuse |
1598 cm3 |
Anzahl von Zylindern |
4 |
Konfiguration des Motors |
In Serie |
Durchmesser des Zylinders |
78 mm |
Weg des Impfstoffs |
83.6 mm |
Anzahl der Ventile pro Zylinder |
4 |
Kraftstoffeinspritzsystem |
Multi-Point-Spritzen |
Kapazität des Motoröls |
4.5 l |
ELEKTROMOTOR |
|
Ηλεκτρική ισχύς |
49 Hp |
Drehmoment |
205 Nm |
ΓΕΝΝΗΤΡΙΑ |
|
Strom |
20 PS |
Drehmoment |
50 Nm |
BATTERIE |
|
Kapazität |
1.2 kWh |
ΣΥΣΤΗΜΑ |
|
Συνολική ισχύς |
143 Hp |
GRÖSSE UND GEWICHT |
|
Gewicht |
1435 κιλά |
Maximale Nutzlast |
526 κιλά |
Mindestvolumen des Gepäckraums |
480 l |
Maximales Volumen des Gepäckraums |
1263 l |
Fassungsvermögen des Kraftstofftanks |
50 l |
Zulässige Anhängelast mit Bremsen (12%) |
760 Pfund |
ABMESSUNGEN |
|
Länge |
4568 mm |
Πλάτος συμπεριλαμβανομένων των καθρεπτών |
2034 mm |
Höhe |
1576 mm |
Radstand |
2720 mm |
Vorwärtsspur |
1562 mm |
Zurück Spur |
1584 mm |
Stütze vorne |
878 mm |
Rückenstütze |
970 mm |
Entfernung vom Boden |
200 mm |
Minimaler Drehdurchmesser (Drehdurchmesser) |
11.2 m |
ARCHITEKTUR |
|
Bewegung |
Bewegung auf den Vorderrädern |
Vordere Federung |
Ανεξάρτητη τύπου McPherson |
Hintere Federung |
Halbunabhängige Aufhängung mit Federn |
Vordere Bremsen |
αεριζόμενοι δίσκοι , 296×26 mm |
Hintere Bremsen |
Δίσκοι , 260×8 mm |
Hilfssysteme |
ABS (Anti-Blockier-Bremssystem) |
Art der Adresse |
Management chukrania (mit Zähnen) |
Lenkung |
Elektrisches Lenkrad |
Räder |
215/60 R17 ή 215/55 R18 |
Fotogalerie