Vor zwei Jahren, in Dubai-Messetrafen wir die Das sechzehnte Anwesen. Ein Original Hypercardessen Hersteller versprachen, es sei das möglich und schnellstes Serienauto der Welt. Unter 5.000 Pferdestärken, 0-100 in nur 1,8 Sekunden und letzte 560 km pro Stundewurde uns gesagt. Natürlich hat jeder, der diese Zahlen gehört hat, laut gelacht.
Und da wir alle geglaubt haben, dass der Hypercar, der uns in Dubai präsentiert wurde, ein so wahr sowie die Rotkäppchenhaben wir vergessen. Aber Rache ist ein Gericht, das gegessen werden muss kalt. Die Macher von Devel Sixteen sind zurück mit der Video der ersten Leistungsprüfstand. Und mit den ersten Details über den Motor. Fähig uns zu machen Fassungslos:
Es ist ein bisschen übertrieben, wenn man es von hinten sieht. Ein kleines bisschen. LINGO. Auch die mittlere Bremsleuchte, muss weg hoch. Stellen Sie mich ein, um sie zu unterrichten zwei drei MinutenmatteIch weiß.
Der Motor ist mit einem Fassungsvermögen von 12,3 Litern, mit 81mm Vierfach-Turbo (ja, es ist ein Quad), mit 16 Zylinder in einer Vereinbarung V. Sie hat 32 Ventile Titan und seine Leistung wird auf "über 5000 Pferdestärken" geschätzt. Der Motorenhersteller, die STEVE MORRIS MOTORENhebt hervor, dass sie es erfolgreich getestet hat in tägliche Nutzung und dass nicht zwei zusammengesteckte V8s (das bist du, Bugatti), sondern ein von Grund auf neu gemachtes V16.
Die Ergebnisse des Dynamometers die Sie in dem Video (unten) sehen, ist:
4515 ίπποι @6900 rpm, 36 psi c16 (το δυναμόμετρο δεν μπορούσε να αντέξει δύναμη άνω των 4515 hp)
3519 ροπή @6600 rpm, 36 psi
3002 ίπποι @6900 rpm, 20 psi (σε mode καθημερινής χρήσης, με συμβατική βενζίνη)
2407 ροπή @6400 rpm, 20 psi
Με αυτά τα νούμερα, λέει η STEVE MORRIS ENGINES, έχουμε μπροστά μας:
-Τον δυνατότερο κινητήρα που φτιάχτηκε ποτέ για αυτοκίνητο παραγωγής
-Τον δυνατότερο κινητήρα που φτιάχτηκε ποτέ για να δουλεύει με απλή βενζίνη
-Τον πρώτο και μοναδικό V16 Quad Turbo κινητήρα για αυτοκίνητο παραγωγής
Εάν αναρωτιέσαι, έτσι είναι το εσωτερικό του Devel Sixteen. Δεν θα μου το δώσουν τεστ; Θα δεις τι θα γράψω για την ποιότητα των πλαστικών του.
Καλά είναι όλα αυτά, αν και 5.000 ίππους δεν είδαμε ακόμα. Είναι εντυπωσιακό το γεγονός ότι υπάρχει (θα υπάρχει δηλαδή) αυτοκίνητο που θα γελάει με την ιπποδύναμη μιας Veyron, ή ακόμα καλύτερα μιας Chiron. Και, αν δεν σε πειράζει που εμφανισιακά, είναι σαν F-16 που έπαιρνε στεροειδή και έπεσε μέσα στον αντιδραστήρα της Φουκουσίμα, αυτό δεν είναι το μοναδικό πρόβλημα.
Για εσένα που χαρακτήρισες κάποτε μια εξάτμιση, ή μια αεροτομή “υπερβολική”, ο Άραβας σου έχει την απάντηση, με κάτι διακριτικό, που δεν θα τραβάει τα βλέμματα στην καθημερινή χρήση.
Το πρόβλημα είναι το πώς θα βγει αυτή η δύναμη στο δρόμο. Αν θα μπορεί να πατάει για να επιταχύνει όπως φαντάζονται και θέλουν οι κατασκευαστές του. Αν θα καταφέρει να κερδίσει τη φύση και να βγάλει αυτή την τελική ταχύτητα. Και, όταν τη βγάλει, αν θα μπορεί να σταματάει. Όπως επίσης, αν θα ειναι ένα all round hypercar, ή μια άχρηστη μηχανή επίδειξης, δεδομένου ότι στην επιτάχυνση και στην τελική στην ευθεία, θα υπάρχουν πολλά dragster που θα μπορούν να το ταπεινώσουν.
Πάντως εδώ, μπορείς να δεις τη δυναμομέτρηση του συγκεκριμένου κινητήρα, που ήδη πολλοί θα τον θέλουν για να τον βάλουν κάτω από το καπό τους.
Ενδιαφέρον θα είναι να δούμε και την αυτονομία και την κατανάλωσή του, ακόμα και στο “καθημερινό mode” των… μόλις 3.002 ίππων. Γιατί; Να σημειώσουμε, κλείνοντας, ότι στην τελική της, η Veyron έχει μέση κατανάλωση στην πόλη 37,2 λίτρα τα 100 χιλιόμετρα, ενώ αν οδηγείς σε τελική, θα καταναλώσεις τα 100 λίτρα του ρεζερβουάρ σε 10 λεπτάκια. Ενώ η ενέργεια που καταναλώνει ο 16,4 λίτρων κινητήρας της, θα μπορούσε να ζεστάνει 10 οικογένειες τον χειμώνα. Αλλά, να μη λέμε τρελές κουβέντες, γιατί είναι τρελοί αυτοί οι Άραβες…