Live η Κίνηση στους δρόμους

Toyota: Ετοιμάζει ένα νέο turbo βενζινοκινητήρα 2,0 λίτρων για τα σπορ αυτοκίνητα του μέλλοντος

Με απόδοση 400 ίππων και 550 Nm ροπής

Η Toyota ετοιμάζει ένα νέο turbo βενζινοκινητήρα 2,0 λίτρων για τα σπορ αυτοκίνητα του μέλλοντος με απόδοση 400 ίππων και 550 Nm ροπής.

Ειδικότερα, στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο, η Toyota αποκαλύπτει μια καινοτομία που προορίζεται να γίνει το επίκεντρο των σπορ μοντέλων της. Παράλληλα με τα πρωτότυπα και τα αγωνιστικά αυτοκίνητα, ο Ιάπωνας κατασκευαστής εκθέτει έναν νέο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 2,0 λίτρων 400 ίππων και 550 Nm, που αναπτύχθηκε για το μέλλον.

Διαμήκης ή εγκάρσιος, δρόμου και αγώνων

Η ιδιαιτερότητα αυτού του κινητήρα, εκτός από τη μέγιστη ισχύ, είναι ότι δεν περιλαμβάνει (τουλάχιστον προς το παρόν) υβριδικό στοιχείο και έχει σχεδιαστεί εξαρχής για να τοποθετείται τόσο εγκάρσια όσο και διαμήκη: δεν είναι τυχαίο, λοιπόν, ότι η πρώτη του εμφάνιση έγινε στο καπό του μεσαίου κινητήρα GR Yaris M Concept.

Μια αρθρωτή οικογένεια

Σύμφωνα με την Toyota, το σύνολο σχεδιάστηκε επίσης ως αφετηρία για την ανάπτυξη νέων μονάδων 1,5 έως 2,0 λίτρων για δρόμους και αγώνες, με δυνατότητα δημιουργίας υβριδικών και αποδοτικών μονάδων, αλλά και ικανών να φτάσουν τους 600 ίππους χωρίς τη βοήθεια ηλεκτρισμού.

Το σύστημα κίνησης του μέλλοντος

Όλες αυτές οι πληροφορίες ανοίγουν διάφορα σενάρια: η Toyota θα μπορούσε στην πραγματικότητα να μοιραστεί αυτή την τεχνολογία με τη Mazda στα αυτοκίνητα δρόμου, αλλά και να επαναφέρει στην αγορά εμβληματικά μοντέλα όπως το MR2 και το Celica, για τα οποία γίνεται λόγος λίγο πολύ επίσημα εδώ και αρκετό καιρό. Επίσης, δεν πρέπει να ξεχνάμε τις νέες γενιές των σημερινών μοντέλων GR, τα οποία έχουν σημειώσει μεγάλη επιτυχία και επομένως θα μπορέσουν να συνεχίσουν την καριέρα τους.