Ο Luca Napolitano οδηγεί τη Lancia Pu+Ra HPE στην πορεία προς την αναγέννηση της μάρκας στην Ευρώπη

Η Lancia Pu+Ra HPE, το μανιφέστο της μάρκας για τον σχεδιασμό, την εσωτερική αίσθηση του χώρου, τη βιωσιμότητα, την ηλεκτροκίνηση και την αβίαστη τεχνολογία, είναι το πρώτο αυτοκίνητο εμπνευσμένο από τον κόσμο του ιταλικού σχεδιασμού επίπλων, χάρη στη συνεργασία με την Cassina

“Σήμερα κάνουμε άλλο ένα βήμα μπροστά στην πορεία της αναγέννησης της Lancia. Η Lancia είναι η μάρκα των όμορφων ιταλικών αυτοκινήτων, των εμβληματικών αυτοκινήτων των αρχηγών κρατών και των νικηφόρων αυτοκινήτων ράλι, και η Lancia Pu+Ra HPE, το πρώτο αυτοκίνητο της νέας μας εποχής, είναι μια πραγματική Lancia τόσο εσωτερικά όσο και εξωτερικά. Περιέχει όλα εκείνα τα στοιχεία που έκαναν τη μάρκα διάσημη σε όλο τον κόσμο: αγνότητα και ριζοσπαστικότητα, κομψότητα και ωμή γεωμετρία.

Η Lancia Pu+Ra HPE δίνει μια σαφή ένδειξη για το πώς θα είναι η νέα Lancia, όσον αφορά τη σχεδίαση, την καινοτομία και την τεχνολογία. Και, χάρη στη συνεργασία με την Cassina, με την οποία μοιραζόμαστε περισσότερα από εκατό χρόνια ιστορίας και αξίες όπως το ιταλικό στυλ, η βιωσιμότητα και η καινοτομία, η οδήγηση της Lancia Pu+Ra HPE γίνεται πραγματικά απόλαυση και είναι λίγο σαν να κάθεσαι στο σαλόνι σου!

Επιπλέον, η Lancia Pu+Ra HPE εισέρχεται τώρα στην Ευρώπη και αυτό αποτελεί άλλη μια ιστορική στιγμή. Τον Μάιο του 2022 διορίσαμε πέντε Brand Managers για τις χώρες που συμμετέχουν στη διεθνή διαδικασία επαναλανσαρίσματος, στην οποία προστέθηκε στη συνέχεια και η Πορτογαλία. Παρουσιάσαμε το νέο λογότυπο κατά τη διάρκεια της Lancia Design Day, παρουσιάσαμε τη νέα εταιρική ταυτότητα τον Φεβρουάριο του 2023 και παρουσιάσαμε το Concept τον περασμένο Απρίλιο στην Εβδομάδα Σχεδιασμού του Μιλάνου. Τώρα η Lancia Pu+Ra HPE φτάνει στην Ευρώπη ως το πρώτο αυτοκίνητο της νέας εποχής της μάρκας, η Lancia επέστρεψε και το Concept είναι η απτή απόδειξη!” δήλωσε ο Luca Napolitano, CEO της μάρκας Lancia.

Το βίντεο με τον Luca Napolitano, CEO της μάρκας, να οδηγεί το Lancia Pu+Ra HPE, το 100% ηλεκτρικό μανιφέστο της μάρκας, είναι τώρα στον αέρα. Πλήρως οδική και οδηγική, με το βελτιωμένο, αποδοτικό και αεροδυναμικό της αμάξωμα, το Concept της  Lancia αντιπροσωπεύει το όραμα της μάρκας για τα επόμενα 10 χρόνια όσον αφορά τη διαχρονική σχεδίαση, την εσωτερική αίσθηση σπιτιού, τη βιωσιμότητα, την ηλεκτροκίνηση και την τεχνολογία.

Το περιεχόμενο του βίντεο κυκλοφορεί ταυτόχρονα με ένα κρίσιμο βήμα για την επανεκκίνηση της μάρκας στο εξωτερικό. Ακριβώς αυτές τις εβδομάδες πραγματοποιείται η ευρωπαϊκή περιοδεία της Lancia Pu+Ra HPE, επιτρέποντας στους λάτρεις να δουν από κοντά το όραμα της μάρκας για τα επόμενα 10 χρόνια. Το Concept θα παρουσιαστεί στην πραγματικότητα στις αγορές που συμμετέχουν στη διαδικασία διεθνοποίησης της μάρκας, ώστε να γίνει και πάλι επιθυμητή, σεβαστή και αξιόπιστη στην ευρωπαϊκή premium αγορά.

Ο οδηγός της Lancia

Ο χάρτης της Lancia είναι ένας σταθερός και φιλόδοξος σχεδιασμός που προχωράει πολύ γρήγορα, όπως προβλέπεται στο στρατηγικό σχέδιο “Dare Forward” της Stellantis, και με στόχο την επανεκκίνηση της μάρκας διεθνώς μέσω τριών θεμελιωδών πυλώνων, ηλεκτροκίνηση, ποιότητα και βιωσιμότητα.

Μετά τα πολλά σημαντικά κεφάλαια που γράφτηκαν τα τελευταία δύο χρόνια, τώρα το σχέδιο αναγέννησης της Lancia συνεχίζεται με την ουσιαστική είσοδο της μάρκας στις έξι χώρες που αποτελούν το πρώτο βήμα του σχεδίου επανεκκίνησης εκτός Ιταλίας. Mέχρι το πρώτο εξάμηνο του 2024, στην πραγματικότητα, η μάρκα θα είναι παρούσα στην Ευρώπη με ένα δίκτυο 70 νέων αντιπροσώπων σε ισάριθμες μεγάλες ευρωπαϊκές πόλεις. Μια πορεία που προχωράει με γοργούς ρυθμούς από τους πρώτους μήνες, με τις πρώτες 40 επιστολές πρόθεσης που έχουν ήδη υπογραφεί. Η διαδικασία ανανέωσης του μοντέλου διανομής θα ολοκληρωθεί σε όλο το δίκτυο του εξωτερικού εγκαίρως για το λανσάρισμα του Νέου Ypsilon και θα διαθέτει 50% online πωλήσεις.

Το νέο μοντέλο διανομής, αποτελεσματικό και καινοτόμο, περιλαμβάνει έναν επιλεγμένο αριθμό αντιπροσώπων και βασίζεται σε μια βασική ιδέα της Αναγέννησης της Lancia, ποιότητα χωρίς συμβιβασμούς. Οι νέοι εκθεσιακοί χώροι θα επιτρέψουν στους πελάτες να απολαύσουν μια απόλυτα καθηλωτική εμπειρία, τόσο online όσο και offline, αναδημιουργώντας την αίσθηση του σπιτιού μέσα από τα υλικά, τα χρώματα και την προσοχή στη λεπτομέρεια, εμπνευσμένα από την ιταλική αρχιτεκτονική και το design.

Μέσω του 10ετούς στρατηγικού της σχεδίου, η Lancia σχεδιάζει να λανσάρει τρία νέα μοντέλα, ένα κάθε δύο χρόνια, ξεκινώντας το 2024 με την παρουσίαση του New Ypsilon. Από το 2026, η Lancia θα παρουσιάζει μόνο 100% ηλεκτρικά μοντέλα και, από το 2028, θα πουλά μόνο 100% ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Ένα στρατηγικό σχέδιο που θα δώσει μεγάλη έμφαση στη βιωσιμότητα, όπως αποδεικνύεται από τη χρήση καινοτόμων υλικών: το 50% των επιφανειών που θα αγγίζονται θα είναι οικολογικά βιώσιμες.