Ο Murat Askel της VW αποκάλυψε ότι η αυτοκινητοβιομηχανία συνάπτει συμφωνίες άμεσης αγοράς για να αντιμετωπίσει τις ελλείψεις της εφοδιαστικής αλυσίδας
Ο Όμιλος Volkswagen συνάπτει συμφωνίες άμεσης αγοράς σε τομείς άνευ προηγουμένου για να αντιμετωπίσει τις χειρότερες ελλείψεις στην αλυσίδα εφοδιασμού που έχει δει η αυτοκινητοβιομηχανία, δήλωσε ο επικεφαλής αγορών, Murat Askel.
Η VW δημιουργεί επίσης μια βάση δεδομένων για να βοηθήσει στην έγκαιρη πρόβλεψη γεωπολιτικών, φυσικών κινδύνων και κινδύνων της εφοδιαστικής αλυσίδας, όπως έκανε για τους χρηματοοικονομικούς κινδύνους μετά την οικονομική κρίση του 2008, είπε ο Aksel.
«Ποτέ δεν μιλούσαμε με φορείς εκμετάλλευσης εξόρυξης, τώρα γνωρίζουμε το επιχειρηματικό τους μοντέλο», είπε ο Aksel. «Δεν αρκεί πλέον να βασιζόμαστε σε προμηθευτές, πρέπει να κοιτάξουμε μόνοι μας να προσαρμοζόμαστε στις εκάστοτε καταστάσεις».
Η VW βιώνει μια μετατόπιση ισχύος από μια κατάσταση ως αγοραστής σε μια αγορά όπου η αυτοκινητοβιομηχανία γίνεται όλο και πιο μικρός και λιγότερο ισχυρός πελάτης για τους προμηθευτές σε νέους σημαντικούς τομείς όπως το λογισμικό, εξήγησε ο Aksel.
Άλλες εταιρείες θα παρήγγειλαν ένα εκατομμύριο μονάδες την εβδομάδα ή την ημέρα όπου η αυτοκινητοβιομηχανία έψαχνε για ένα εκατομμύριο το χρόνο, είπε, μειώνοντας τη διαπραγματευτική της ισχύ.
«Για τους παρόχους λογισμικού, είμαστε ο μικρός παίκτης, όχι ο μεγάλος», είπε ο Aksel στο Βερολίνο την Τρίτη στο συνέδριο της Automobilwoche.
Ερωτηθείς πώς βλέπει την κατάσταση της προσφοράς chip επί του παρόντος, ο Aksel επεσήμανε ότι περίμενε κάποια χαλάρωση το επόμενο έτος, αλλά η VW εξακολουθεί να μην μπορεί να συμβαδίσει με τη ζήτηση, με ορισμένες μάρκες της να τα έχουν εξαντλήσει για το 2023.